Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Bogatynia: Ochrona mienia obiektu Przedszkola Publicznego Nr 4 w Bogatyni, ul. Chopina 12
Numer ogłoszenia: 404340 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedszkole Publiczne Nr 4 , ul. Chopina 12, 59-920 Bogatynia, tel. 075 7732577 wew. 52, faks 075 7732577 wew. 57.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.przedszkola.net/bogatynia4/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia obiektu Przedszkola Publicznego Nr 4 w Bogatyni, ul. Chopina 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia obiektu Przedszkola Publicznego Nr 4 w Bogatyni, położonego przy ul. Chopina 12 w Bogatyni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w części II SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki którzy spełniają niżej wymienione warunki : 1. Posiadają uprawnienia do wykonania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj. Posiadają koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( t.j. Dz.U. z 2005r. Nr 145, poz.1221 ze zm.) W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) aktualną koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia (art.15 ust.1 ustawy o ochronie osób i mienia). 2. Posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , które będzie kontynuowane przez okres obowiązywania umowy. W celu potwierdzenia niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł. 3. Posiadają doświadczenie zawodowe wyrażające się pełnieniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie usług ( zakończonych) odpowiadających przedmiotowi zamówienia obejmujących swoim zakresem pełnienie usług ochrony mienia w obiektach użyteczności publicznej np. szkoły, przedszkola, obiekty sportowe itp., a których należyte wykonanie udokumentowane jest dokumentami stwierdzającymi, iż zostały one wykonane należycie, np. referencje. Niniejszy warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli zostaną wykazane max. 3 usługi obejmujących ochronę mienia w ww. obiektach użyteczności publicznej świadczone jedną umową przez okres co najmniej 1 roku, o wartości łącznej nie mniejszej niż 150 000 , 00 zł. lub 1 usługę o wartości nie niższej niż 150 000,00 zł. 4. Dysponują grupą interwencyjną właściwie umundurowaną i wyposażaną, która w przypadku wezwania, dotrze do siedziby zamawiającego najpóźniej w ciągu 10 minut i podejmie niezbędne działania lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww grupy interwencyjnej. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24. ustawy. W celu potwierdzenia tego warunku należy przedstawić stosowne dokumenty. Zamawiający na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły spełnia- nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 Część III SIWZ), 2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie (np konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanego w pkt 14.5. SIWZ . W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w punkcie 9 SIWZ, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących dokumentów i oświadczeń. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualną koncesję - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5. Wykaz (Załącznik Nr 4 Część III SIWZ) wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, usług opisanych w punkcie 9.1.3. oraz dokumenty stwierdzające, iż zostały one wykonane należycie, np.referencje Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie wystarczy gdy ww. dokument złoży jeden z podmiotów występujących wspólnie. 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 oraz art. 22 ust. pkt 4 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. Uwaga: W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie załącznik Nr 2 podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum natomiast załącznik Nr 3 musi złożyć i podpisać każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości określonej w warunku. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia grupy interwencyjnej w przypadku gdy Wykonawca nie dysponuje grupą interwencyjną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przedszkola.net/bogatynia4/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedszkole Publiczne Nr 4 w Bogatyni
ul. Chopina 12
59-920 Bogatynia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedszkole Publiczne Nr 4 w Bogatyni ul. Chopina 12 ( Kancelaria) 59-920 Bogatynia.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BOGATYNI
- Sukcesywne świadczenie usług zdrowotnych z zakresu diagnostyki laboratoryjnej na zlecenie SP ZOZ w Bogatyni wraz z dostawą określonych podłoży
- Odnowa historycznych alei drzew w miejscowości Porajów na pograniczu polsko-czeskim
więcej: przetargi w Bogatyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej, monitoringu budynku Sądu Rejonowego w Zduńskiej Woli przy ul. Żeromskiego 19 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno - zimowym dla interesantów
- Usługa ochrony osób i mienia, monitorowania wraz z serwisem i montażem urządzeń nadawczych systemów antywłamaniowych i przeciwpożarowych w OR KRUS w Gdańsku oraz w podległych Placówkach Terenowych.
- Usługi ochrony obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w 2025 roku.
- P-31-2025 Ochrona osób i mienia realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.