eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokKonserwacja urządzeń systemu nadzoru wizyjnego ulic miasta Białegostoku

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-02-03

Białystok: Konserwacja urządzeń systemu nadzoru wizyjnego ulic miasta Białegostoku
Numer ogłoszenia: 40459 - 2011; data zamieszczenia: 03.02.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 360009 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja urządzeń systemu nadzoru wizyjnego ulic miasta Białegostoku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac mających na celu sprawne i bezpieczne działanie oraz estetyczny wygląd wszystkich elementów systemu wizyjnego ulic miasta Białegostoku. 3.Warunki realizacji zamówienia: 1) wykonywanie prac mających na celu sprawne i bezpieczne działanie oraz estetyczny wygląd wszystkich elementów systemu wizyjnego ulic miasta Białegostoku a w nich: - dokonywanie systematycznych, nie rzadziej niż raz na miesiąc, przeglądów kamer i innych urządzeń a w nim m. in.: - smarowanie śrub, - konserwacja napędów, - czyszczenie kloszy, - przegląd urządzeń zlokalizowanych w centrum monitoringu w Komendzie Miejskiej Policji przy ul. gen . J. Bema 4 w Białymstoku - naprawa przyłączy światłowodowych i elektrycznych w przypadku ich uszkodzenia - dokonywanie napraw elementów systemu monitoringu - malowanie konstrukcji i elementów stalowych, na których są zainstalowane kamery oraz inne urządzenia zapewniające prawidłową pracę punktu kamerowego każdego roku trwania umowy w miesiącach letnich - dokonywanie wszelkich niezbędnych pomiarów elektrycznych określonych w obowiązujących przepisach eksploatacyjnych, protokoły z pomiarów należy dostarczyć zamawiającemu - po okresie obowiązywania umowy wykonawca przekaże system monitoringu kolejnemu wykonawcy wyłonionemu zgodnie z ustawą o zamówieniach publicznych nie dłużej niż w ciągu 2 tygodni od zakończenia umowy, za ww. okres nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie 2) konserwacja dotyczy urządzeń transmisyjnych przy ww. punktach kamerowych, przyłączy światłowodowych i elektrycznych oraz innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu 3) konserwacja dotyczy urządzeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania systemu i okablowania w centrum monitoringu wizyjnego w Komendzie Miejskiej Policji przy ul. Gen. J. Bema 4 w Białymstoku 4) w przypadku drobnego uszkodzenia kamery lub innego elementu w punkcie kamerowym konserwujący dokona naprawy we własnym zakresie, 5) w przypadku uszkodzenia kamery wymagającego specjalistycznego serwisowania konserwujący wyśle kamerę do serwisu a Zamawiający pokryje koszty naprawy zgodne z fakturą wystawioną przez Serwis zwiększoną o 10% - jako koszty zakupu, transportu lub spedycji; 6) w przypadku zdarzeń losowych, zniszczeń spowodowanych warunkami atmosferycznymi, aktami wandalizmu, wypadkami lub kolizjami drogowymi itp. Zamawiający pokryje koszt materiałów użytych do likwidacji uszkodzeń na podstawie faktur za urządzenia powiększone o 10% będące kosztami zakupu, pozostałe koszty wchodzą w zakres prac objętych ryczałtem miesięcznym 7) konserwujący przystąpi do wykonywania naprawy w punkcie kamerowym najpóźniej 2 godziny po przyjęciu zgłoszenia, a zakończenie naprawy winno nastąpić w ciągu 6 godzin od momentu zgłoszenia; w przypadku braku możliwości naprawy w takim czasie konserwator wstawi w miejsce uszkodzonego elementu lub kamery podzespół sprawny w ciągu 6 h od otrzymania zgłoszenia, które dostarczy konserwujący własnym staraniem i na własny koszt, bez żadnych dodatkowych kosztów dla Zamawiającego, zapewniając prawidłowe działanie systemu; Wykonawca zapewni działanie systemu monitoringu również w przypadku uszkodzenia w dwóch punktach kamerowych 8) w przypadku uszkodzenia jednego z elementów centrum monitoringu wykonawca przystąpi do naprawy najpóźniej w ciągu 2 godzin a usunięcie usterki winno nastąpić w ciągu 6 godzin od przyjęcia zgłoszenia; w przypadku uszkodzenia wymagającego dłuższego serwisowania, konserwujący zapewni najpóźniej 6 godzin po przyjęciu zgłoszenia sprzęt zastępczy na czas naprawy i uruchomi system monitoringu; w przypadku konieczności serwisowania w specjalistycznej firmie a Zamawiający pokryje koszty naprawy zgodne z fakturą wystawioną przez Serwis zwiększoną o 10% - jako koszty zakupu, transportu lub spedycji; dokonanie naprawy urządzeń takich jak zasilacze, listwy zasilające oraz przewody zasilające, logiczne, pigtaile światłowodowe wchodzą w koszty konserwacji, bez względu na rozległość uszkodzenia; 9) konserwator zapewni osoby do kontaktu (tel. kom. i/lub fax), pod którym będzie przyjmował zgłoszenia o uszkodzeniach elementów monitoringu. 10) Wykonawca będzie obecny przy wykonywaniu prac związanych z monitoringiem wizyjnym, wykonywanych przez inne podmioty na podstawie odrębnych umów, w razie konieczności przy pracach będzie również uczestniczył Zamawiający 11) Wykonawca zapewni na wezwanie zamawiającego transport do miejsc związanych z monitoringiem wizyjnym 12) odbiór prac nastąpi na podstawie comiesięcznego protokołu odbioru, 13) wykaz zainstalowanych urządzeń znajduje się w załączniku nr 5 14) przewidywane urządzenia do zainstalowania podczas trwającej obecnie rozbudowy znajdują się w załączniku nr 5a.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.34.30.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne Telłącz - Jerzy Markiewicz, ul. Studzienna 2, 15-771 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 700000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 738000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 738000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 738000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.