eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRoboty ogólnobudowlane-sanitarne Biuro Obsługi Mieszkańców 1

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-18

Poznań: Roboty ogólnobudowlane-sanitarne Biuro Obsługi Mieszkańców 1
Numer ogłoszenia: 404608 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań - Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych w imieniu i na rzecz którego działa Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A. , ul. Rybaki 18a, 61-884 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. (061) 657 90 00, faks (061) 657 90 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgm.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna działająca w imieniu administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty ogólnobudowlane-sanitarne Biuro Obsługi Mieszkańców 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty ogólnobudowlane-sanitarne polegające na wykonaniu dwóch zadań: zadanie 1- wykonaniu przebudowy instalacji kanalizacyjnej z wyprowadzeniem na zewnątrz budynku w Poznaniu ul. Dojazd 30 b.11 zadanie 2 - wykonaniu przebudowy instalacji kanalizacyjnej z wyprowadzeniem kolektora O-160 w Poznaniu ul. Łobżenicka 8. 2. Wymienione nieruchomości są zarządzane przez Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Spółkę Akcyjną, Biuro Obsługi Mieszkańców Nr 1, ul. Paszty 10 w Poznaniu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zakresem robót określa załączona do SIWZ dokumentacja techniczna (załączniki nr 5, 6, 7, 8, 9 do SIWZ) składająca się z: 3.1. przedmiaru robót nr 1 + przedmiaru robót nr 2 + nakładów rzeczowych - ul. Dojazd 30 b. 11 (załącznik nr 5 do SIWZ), 3.2. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - ul. Dojazd 30 b. 11 (załącznik nr 6 do SIWZ), 3.3. przedmiaru robót nr 1 + przedmiaru robót nr 2 + nakładów rzeczowych - ul. Łobżenicka 8 (załącznik nr 7 do SIWZ), 3.4. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB) - ul. Łobżenicka 8 (załącznik nr 8 do SIWZ), 3.5. mapy zasadniczej - inwentaryzacja sieci uzbrojenia terenu - ul. Łobżenicka 8 (załącznik nr 9 do SIWZ). 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze współczesną wiedzą techniczną, obowiązującymi w tym zakresie przepisami, a w szczególności ustawą z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. 5. W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały i mają za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 6. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określonego przez jego producenta. 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Wywóz gruzu i odpadów z placu budowy nastąpi przez Wykonawcę, zgodnie z przepisami: 8.1. Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 21 czerwca 2001 z późniejszymi zmianami) 8.2. Ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz. U. z 20 listopada1996r. z późniejszymi zmianami) 8.3. Uchwały Nr LVIII/780/V/2009 Rady Miasta Poznania z dnia 7 lipca 2009 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Miasta Poznania (Dz.U. z 2009r. Nr 164 poz.2799). 9. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej terenu budowy. 10. Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił przynajmniej 36 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, licząc od daty odbioru końcowego prac.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Zamawiający ustala kwotę wadium w wysokości: 2 240 zł (słownie dwa tysiące dwieście czterdzieści złotych). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 02.11.2012 r. do godz. 10.00. 4. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach, zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na następujący rachunek bankowy Pełnomocnika Zamawiającego, tj.: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul. Rybaki 18a, Poznań: 38 1600 1084 0004 0503 6633 7001 z zaznaczeniem: Wadium do postępowania nr ZZP/1492-PN/2012, a oryginał gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w miejscu składania ofert, tj. pokój nr 231. 6. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować osobami posiadającymi wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W przypadku realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca winien dysponować: co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie bez ograniczeń, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego i co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do prowadzenia robót instalacji sanitarnych, przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza możliwość posiadania przez jedną osobę łącznie wymaganych w warunku uprawnień. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych oświadczeń określonych w pkt. 10 SIWZ wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych przez Zamawiającego dokumentów technicznych: przedmiarów, nakładów rzeczowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót -stanowiących załączniki do SIWZ. 2. Zestawienie ilościowe i cenowe materiałów uwzględnionych w przygotowanym kosztorysie ofertowym

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach: 1. w przypadku zmiany strukturalnych stron umowy, takich jak zmiana formy organizacyjno-prawnej Wykonawcy, zmiana firmy, pod którą działa Wykonawca, zmiana osoby uprawnionej do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy, powodujących potrzebę wprowadzenia do treści umowy zmian neutralnych lub korzystnych dla Zamawiającego, w zakresie dokonanych zmian strukturalnych; 2. w przypadku udzielenia zamówienia podwykonawcom w innej części niż wskazana w ofercie Wykonawcy, w zakresie możliwości przekazania innej części zamówienia podwykonawcom, niż wskazano w umowie; 3. w przypadku zamiany osób wskazanych w umowie jako reprezentantów stron przy realizacji zamówienia; 4. możliwość dokonania każdej ze zmian np. w zakresie przedmiotu umowy, terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku gdy z uwagi na liczne przeszkody spowodowane na skutek siły wyższej wykonanie umowy stało się niemożliwe. Przez siłę wyższą należy rozumieć zdarzenie zewnętrzne, wynikłe po podpisaniu umowy, którego nie można było przewidzieć, uniknąć ani jemu zapobiec przy zachowaniu wszelkich należytych środków, niezależne od stron umowy. Zdarzeniami siły wyższej są takie zdarzenia jak: klęski żywiołowe, anomalie klimatyczne, wojny, rewolucje, zamachy stanu, akty terrorystyczne, konfiskaty, nacjonalizacje i inne podobne decyzje władz państwowych; 5. możliwość dokonania zmian na skutek zdarzenia niezależnego od Zamawiającego, w szczególności decyzji organu administracji orzeczenia sądowego, w zakresie objętym decyzją lub orzeczeniem sądu, bezpośrednio wpływającego na przedmiot zamówienia lub termin wykonania zamówienia; 6. w przypadku wystąpienia robót zamiennych nie powodujących wykroczenia poza przedmiot zamówienia tj. np.: - sposobu wykonania jakiegoś elementu robót, nie zwiększającego parametrów inwestycji i nie wykraczającego poza ilość materiałów określonych w dokumentacji technicznej, - w trakcie budowy z uzasadnionych względów należy zastosować inny równoważny materiał spełniający warunki określone w specyfikacji technicznej; 7. w przypadku wystąpienia robót dodatkowych opóźniających lub wstrzymujących realizację robót zasadniczych, termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu wykonywania robót zasadniczych, jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy; 8. w przypadku wystapienia warunków atmosferycznych nie pozwalających na realizację robót, dla których określona odpowiednimi normami technologia wymaga właściwych warunków atmosferycznych, termin wykonania zamówienia może ulec zmianie o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu prac z tego powodu - jeżeli przy zachowaniu należytej staranności z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru Wykonawcy nie można było uniknąć zmiany terminu wykonania umowy; 9. możliwość dokonania zmian ceny umowy w przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki podatku VAT; 10. zgodnie z treścią art.144 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza dokonywanie zmian nieistotnych. 11. Wszelkie zmiany zawarte w pkt.1 -10 niniejszej SIWZ wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgm.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul.Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój nr 231.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej S.A., ul.Rybaki 18a, 61-884 Poznań, pokój nr 231.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.