Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-04
Grębów: Zakup usług edukacyjnych do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych, oraz do prowadzenia nadzoru nad realizacją wyżej wymienionych zajęć wraz z wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia
Numer ogłoszenia: 404984 - 2013; data zamieszczenia: 04.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących , Grębów 393, 39-410 Grębów, woj. podkarpackie, tel. 015 8112816.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsogrebow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług edukacyjnych do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych, oraz do prowadzenia nadzoru nad realizacją wyżej wymienionych zajęć wraz z wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi do prowadzenia rekrutacji oraz pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i rozwojowych, oraz do prowadzenia nadzoru nad realizacją wyżej wymienionychw zajęć wraz z wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych w szkole podstawowej w ramach projektu PO KL, poddziałanie 9.1.2. pt. Technologie cyfrowe jako systemowe narzędzie wspomagające realizację programów rozwojowych oraz podnoszące jakość i atrakcyjność oferty edukacyjnej szkół Podkarpacia 1.1. Forma zatrudnienia umowa cywilnoprawna tj. umowa zlecenia. 1.2. W przypadku umowy cywilnoprawnej z osobą fizyczną Zamawiający dokona stosownych potrąceń, zgodnie z przepisami o systemie ubezpieczeń społecznych i ubezpieczeniu zdrowotnym oraz podatku dochodowym od osób fizycznych, leżących po stronie Wykonawcy na podstawie oświadczenia i składek ZUS oraz składek na FP wynikających z obciążeń leżących po stronie Zamawiającego . 1.3. Miejsce realizacji usług: Szkoła Podstawowa w Grębowie w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. prof. Stanisława Bąka w Grębowie, 39-410 Grębów 393 1.4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 1.5. Szczegółowy wykaz ilości zajęć i rekrutacji: 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. 2. Zajęcia rozwojowe: a. Zajęcia z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. b. Zajęcia z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. c. Zajęcia z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. 3. Proponowany ilościowy harmonogram prowadzenia zajęć stanowi załącznik nr 1. 4. Szczegółowy zakres zadań rekrutacji i prowadzenia zajęć obejmuje: a. Rekrutację (zgodnie z regulaminem rekrutacji) min. jednej grupy uczniów (min. 6 uczniów). Rekrutacja min. 2 godziny miesięcznie w ramach jednego rodzaju zajęci i jednej grupy przedmiotowej w szkole (szkoła udostępni salę do prowadzenia rekrutacji). Zleceniobiorca przygotuje wykaz godzin w których dostępny będzie w punkcie rekrutacyjnym. b. Przeprowadzenie diagnozy uczniów na systemie informatycznym, c. Prowadzenie zajęć zgodnie z wytycznymi projektowymi, d. Obsługę wdrożonych systemów (system e-learningowy oraz system do diagnozy uczniów) w celu zrekrutowania uczniów oraz rozpoczęcia szkoleń przy użyciu e-kursów, e. Wypełnianie dokumentacji projektowej tj. deklaracja przystąpienia do projektu, upoważnienia, dziennik zajęć, harmonogram zajęć, zestawienia ilościowe oraz innych dokumentów niezbędnych w procesie realizacji projektu. Deklarację przystąpienia ucznia do projektu oraz pozostałe upoważnia podpisuje rodzic / opiekun prawny ucznia, f. Informowanie uczniów na zajęciach o współfinansowaniu projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, g. Prowadzenie diagnozy uczniów po przejściu kolejnych etapów kursu, h. Ustalanie z osobą nadzorującą zajęcia w ramach projektu przydział sal szkoleniowych, diagnostycznych i rekrutacyjnych oraz godzin w ramach których odbywać się będą zajęcia, rekrutacja i diagnoza, i. Przedkładania koordynatorowi projektu harmonogramu zajęć na każdy kolejny miesiąc, dwa tygodnie przed rozpoczęciem zajęć oraz bieżące informowania o ewentualnych zmianach, j. Pomoc uczniom w uruchamianiu sprzętu informatycznego (tablety, laptopy, tablice multimedialne, rzutniki) oraz dbanie o to, by sprzęt po każdych zajęciach był odłożony w wyznaczone miejsce. W przypadku tabletów należy pilnować optymalnego naładowania baterii umożliwiającej użytkowanie sprzętu na zajęciach, k. Prowadzenie systemu e-portfolio, zadawanie zadań i nadzór nad postępami ucznia, l. Zgłaszanie usterek sprzętu osobie odpowiedzialnej za nadzór nad zajęciami oraz informowanie o ewentualnych(proponowanych) zmianach we wdrożonych systemach, m. Miesięcznego przedkładania rachunku lub faktury za wykonaną usługę zgodnie ze złożoną ofertą, n. Dbanie o ochronę danych osobowych zgodnie z ustawą, o. Odbycie szkolenia w zakresie wdrożonych systemów informatycznych min. 4 godziny w terminie i lokalizacji zatwierdzonej przez biuro projektu, p. Przeprowadzanie ankiet z uczniami przed rozpoczęciem zajęć, po zakończeniu pierwszego semestru oraz na zakończenie zajęć, q. Przeprowadzenie testów kontrolnych (system do diagnozy) przed rozpoczęciem zajęć oraz na ich zakończenie, r. Zgłaszanie osobie nadzorującej zajęcia - osiągnięcie przez danego ucznia wymaganych umiejętności oraz progu zaliczeniowego w celu zakończenia udziału dziecka w projekcie. Zajęcia będą odbywać się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupa szkoleniowa będzie się składać z uczniów w liczbie od 6 do 8. W ramach zajęć Zamawiający dopuszcza możliwość utworzenia większej ilości grup i przeszkolenia większej ilości uczestników. Rekrutacja będzie odbywać się przy pomocy systemu diagnostycznego, którego celem będzie sprawdzenie wiedzy (w zakresie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych) oraz wiedzy i zainteresowań (w zakresie zajęć rozwojowych), łącznie 60 pytań. Dodatkowo bardzo znaczącą rolę w procesie dobrania optymalnego przedmiotu i rodzaju zajęć będzie miał nauczyciel. Na prowadzącym zajęcia spoczywać będzie również obowiązek zrekrutowania w danej szkole określonej ilości dzieci (6 - 8 uczniów na jedną grupę). Wszyscy nauczyciele prowadzący zajęcia zostaną przeszkoleni w zakresie wdrożonych systemów informatycznych przy pomocy których edukowani będą uczniowie szkół objętych wsparciem. Uczniowie objęci wsparciem będą uczyć się przy pomocy wdrożonych urządzeń i oprogramowania informatycznego (e-kursy dopasowane do poziomu ucznia) oraz w sposób niekonwencjonalny zaproponowany przez nauczyciela prowadzącego zajęcia (zgodne programem nauczania oraz wiedzą danego ucznia). W procesie prowadzenia zajęć nauczyciel będzie mógł korzystać z zakupionych na potrzeby projektu materiałów dydaktycznych. Zamawiający zapewnia materiały dydaktyczne do prowadzenia zajęć, sale lekcyjne w godzinach pozalekcyjnych, sale do prowadzenia rekrutacji, sale do prowadzenia diagnozy ucznia. Osoba, osoby z którymi zostanie podpisana umowa w zakresie realizacji przedmiotu umowy będą zobowiązane do podpisania upoważnienia w zakresie zgody na udostępnienia swojego wizerunku w celach promocyjnych i reklamowych projektu oraz w zakresie ewidencjonowania i kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzonego przez Wykonawcę nadzoru. Obserwacji będzie dokonywała wyznaczona przez Zamawiającego osoba. Wykonawca jest zobowiązany poddać się również zapowiedzianej i niezapowiedzianej kontroli przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. Nie przeprowadzenia nadzoru zgodnie z zapisami umowy lub spowodowanie innych uchybień, które mogą spowodować niezrealizowaniem warunków umowy, a co za tym idzie - projektu, będzie skutkowało nałożeniem kar pieniężnych proporcjonalnych do kar nałożonych na Zamawiającego przez Instytucje Zarządzającą (Instytucje Pośredniczącą, Lidera) za nie zrealizowanie przedmiotu umowy 1.6. W zakresie nadzoru nad realizacją zajęć: 1. Nadzór nad realizacją zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych a. średnio 2 godziny tygodniowo przez okres 15 miesięcy 2. Nadzór nad realizacją zajęć rozwojowych oraz wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych a. średnio 2 godziny tygodniowo przez okres 15 miesięcy 3. Szczegółowy zakres zadań nadzoru nad zajęciami obejmuje: a. przydział sal osobom prowadzącym zajęcia pozalekcyjne, rekrutację, diagnozę (ustalenie harmonogramu), b. oznakowanie sal zgodnie z wytycznymi, c. prowadzenie ewidencji wykorzystania sal diagnostycznych, rekrutacyjnych i szkoleniowych oraz comiesięczne składanie uzupełnionego wykazu do koordynatora projektu, d. dorywczą fizyczną kontrolę prowadzonych zajęć, e. nadzorowanie poprawności uzupełniania dzienników zajęciowych (obecności uczniów na zajęciach), f. kontrolę wykorzystania urządzeń i oprogramowania informatycznego w zakresie prowadzonych zajęć, g. bieżącą analizę potrzeb w zakresie modyfikacji oprogramowania, h. zgłaszanie awarii w zakresie sprzętu i oprogramowania do firmy obsługującej projekt pod względem teleinformatycznym, i. inne niezbędne czynności powstała w skutek realizacji projektu, które na obecnym etapie są niemożliwe do opisania, a odpowiadają funkcji pełnienia nadzoru i kontroli Nadzór będzie odbywał się od października 2013 r. do 31 stycznia 2015 r. Grupy szkoleniowe będą składać się z uczniów klas IV-VI w liczbie od 6-8. W szkole przewiduje się utworzenie 6 grup zajęciowych. Wykonawca zostanie przeszkolony w zakresie wdrożonych systemów informatycznych w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie. Zamawiający w ramach umowy zapewni dostęp do komputera umożliwiającego sprawdzenie wykorzystania technologii informacyjno-komunikacyjnych w projekcie podczas prowadzenia zajęć pozalekcyjnych. Zamawiający udostępni również salę do prowadzenia kontroli - 2 godziny tygodniowo przez okres 15 miesięcy. Osoba/osoby z którymi zostanie podpisana umowa w zakresie realizacji przedmiotu umowy będą zobowiązane do podpisania upoważnienia w zakresie zgody na udostępnienia swojego wizerunku w celach promocyjnych i reklamowych projektu oraz w zakresie ewidencjonowania i kontroli. Zamawiający zastrzega sobie prawo do obserwacji prowadzonego przez Wykonawcę nadzoru. Obserwacji będzie dokonywała wyznaczona przez Zamawiającego osoba. Wykonawca jest zobowiązany poddać się również zapowiedzianej i niezapowiedzianej kontroli przez uprawnione organy nadzoru i kontroli. Nie przeprowadzenia nadzoru zgodnie z zapisami umowy lub spowodowanie innych uchybień, które mogą spowodować niezrealizowaniem warunków umowy, a co za tym idzie - projektu, będzie skutkowało nałożeniem kar pieniężnych proporcjonalnych do kar nałożonych na Zamawiającego przez Instytucje Zarządzającą (Instytucje Pośredniczącą, Lidera) za nie zrealizowanie przedmiotu umowy. Wykonawca prowadzący nadzór zostanie przeszkolony w zakresie wdrożonych systemów informatycznych. Zamawiający w ramach umowy zapewnia komputer podpięty do sieci Internet oraz udostępnia salę/pokój do prowadzenia ww. czynności. 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia podzielony jest na 8 następujących części: Część 1. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów humanistycznych: 72h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Część 2. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Część 3. Zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Część 4. Zajęcia rozwojowe z przedmiotów humanistycznych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Część 5. Zajęcia rozwojowe z przedmiotów językowych (język angielski): 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Część 6. Zajęcia rozwojowe z przedmiotów matematyczno-przyrodniczych: 72 h., rekrutacja 6-8 (grupa) uczniów w klasach IV-VI, średnio 2 godziny zajęć tygodniowo. Część 7. Nadzór nad realizacją zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych: średnio 2 godziny tygodniowo przez okres 15 miesięcy Część 8. Nadzór nad realizacją zajęć rozwojowych oraz wykorzystaniem Technologii Informacyjno-Komunikacyjnych: średnio 2 godziny tygodniowo przez okres 15 miesięcy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek, za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą, która: w zakresie części 1 i części 4 posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne wraz z kwalifikacjami do prowadzenia zajęć z historii lub języka polskiego; w zakresie części 2 i części 5 posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne wraz z kwalifikacjami do prowadzenia zajęć z języka angielskiego; w zakresie części 3 i części 6 posiada wykształcenie wyższe pedagogiczne wraz z kwalifikacjami do prowadzenia zajęć z przyrody lub biologii lub matematyki; w zakresie części 6 i części 7 posiada wykształcenie wyższe wraz z kwalifikacjami umożliwiającymi pracę w szkole podstawowej w charakterze nauczyciela oraz kwalifikacje w zakresie zarządzania placówkami oświatowymi Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu osób, wg. załącznika nr 5 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w przypadku zaistnienia warunku: 1) zmian nie dotyczących treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach: a) jeżeli zajdzie konieczność przedłużenia okresu realizacji Projektu, stosownie do zmian harmonogramu rzeczowo finansowego- termin realizacji umowy wydłuża się o okres wydłużenia realizacji Projektu, b) w sytuacji wystąpienia zdarzeń natury losowej po zawarciu umowy tj. zdarzeń nagłych, zewnętrznych, które są niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy, które stanowią przeszkodę w realizacji umowy wg. pierwotnych terminów, a których nie można było przewidzieć, ani zapobiec (siła wyższa) c) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, e) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron, 3) gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w chwili zawierania umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, 4) Wykonawca może dokonać zmiany osób delegowanych do wykonania przedmiotu zamówienia- w takiej sytuacji Wykonawca wskaże Zamawiającemu osobę o wiedzy i doświadczeniu nie niższym, od wymaganego w SIWZ. 5) Zmiany winny być sporządzone w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsogrebow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. prof. Stanisława Bąka w Grębowie, Grębów 393, 39-410 Grębów, sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2013 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Ogólnokształcących im. prof. Stanisława Bąka w Grębowie, Grębów 393, 39-410 Grębów, parter pokój z napisem- sekretariat szkoły.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Przeprowadzenie kursu - wózki widłowe (jezdniowe)
- Organizacja i przeprowadzenie studium "Innowacyjne usługi społeczne na rzecz rodziny i dziecka"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
- Prowadz.zaj.wczes. wspomag roz.dziecka-poprzez zaj. ze spec. oraz udziel.dodat.usł.terapeut., fizjo.,psych., pedag.,log. i in. spec. w celu real. zad. wiod. oś. koord.-rehab.-opiek. w PPP w Bieruniu
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.