Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-24
Warszawa: sukcesywne świadczenie usług organizacji krajowych i zagranicznych podróży służbowych w zakresie dostawy biletów lotniczych oraz wizowania paszportów
Numer ogłoszenia: 405092 - 2009; data zamieszczenia: 24.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kancelaria Polskiej Akademii Nauk , pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 656-66-70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne świadczenie usług organizacji krajowych i zagranicznych podróży służbowych w zakresie dostawy biletów lotniczych oraz wizowania paszportów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I) Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną (w zależności od potrzeb) sprzedaż i dostawę do siedziby Zamawiającego biletów lotniczych oraz świadczenie usług wizowania paszportów, w okresie od 1 stycznia 2010 r. do 31 grudnia 2010 r. lub do wyczerpania kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1. wyszukanie i dokonanie rezerwacji połączeń lotniczych w ruchu krajowym i międzynarodowym z podaniem (o ile istnieją) co najmniej trzech wariantów danego połączenia (na wniosek Zamawiającego także z uwzględnieniem oferty tanich linii lotniczych) o najkorzystniejszej cenie (uwzględniającej zniżki z tytułu ewentualnych promocji, połączeń weekendowych, ofert grupowych i innych ofert specjalnych); 2. w sytuacji braku połączenia lotniczego do miejsca docelowego - przedstawienie każdorazowo propozycji optymalnego planu podróży uwzględniającego ewentualne połączenia kolejowe lub autobusowe (z miejsca lądowania do miejsca docelowego podróży) świadczone w ramach jednej usługi; 3. sprzedaż i dostawa zamówionych biletów lotniczych do siedziby Zamawiającego; 4. wizowanie paszportów, w tym odbiór i dostawa paszportów z i do siedziby Zamawiającego. II) W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia następującego minimalnego zakresu świadczonych usług: 1. dostarczania zakupionych biletów: - do siedziby Zamawiającego w terminie nie dłuższym niż do godziny 10:00 dnia następnego po złożeniu zamówienia - w przypadku biletów wystawionych wyłącznie w formie tradycyjnej (papierowej), - przesyłką elektroniczną niezwłocznie po wystawieniu biletu - w przypadku biletów wystawianych wyłącznie w formie elektronicznej; 2. wizowania paszportów, w tym odbioru i dostawy paszportów z i do siedziby Zamawiającego; 3. przesyłania zbiorczych raportów (do 10-go dnia każdego miesiąca) z realizacji umowy, na podstawie wystawionych przez Wykonawcę faktur w podziale na: płatników (PAN i Kancelaria PAN), bilety lotnicze krajowe, bilety lotnicze zagraniczne oraz usługi wizowania paszportów z wyszczególnieniem czynników cenotwórczych świadczonych usług. III) Wykonawca wyznaczy minimum dwóch doświadczonych kasjerów biletowych, którzy będą odpowiedzialni za bieżącą współpracę z Zamawiającym. Ww. osoby zobowiązane będą do dokonywania rezerwacji zgodnie z pkt. I)1. oraz I)2. i przesyłania ich pocztą elektroniczną bądź faksem (w czasie nie dłuższym niż 2 godziny od momentu złożenia zapytania) do akceptacji/wyboru Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania przez Wykonawców wymaganych warunków zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wymaganych warunków Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnych z art. 22 ust. 1 ustawy, na druku formularza załączonego do niniejszej specyfikacji; 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. zaświadczenie o przynależności do IATA lub o posiadaniu ważnej autoryzacji IATA; 4. wykaz minimum trzech, wykonanych na rzecz różnych podmiotów, usług organizacji podróży służbowych w zakresie dostawy biletów lotniczych i wizowania paszportów, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, w tym co najmniej dwóch na kwotę nie mniejszą niż 200.000,- zł każda. Jeżeli okres działalności jest krótszy - należy wykazać usługi j.w. wykonane w tym okresie; 5. co najmniej jeden dokument potwierdzający, że Wykonawca świadczył usługi ujęte w ww. wykazie z należytą starannością. Przedkładane dokumenty (referencje) muszą zawierać co najmniej: - wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował usługi w zakresie dostawy biletów lotniczych i wizowania paszportów, - wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były usługi, - opinię wskazanego podmiotu stwierdzającą, że usługi były realizowane należycie; 6. wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji umowy, wraz z informacją na temat ich doświadczenia zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest wskazać co najmniej dwie osoby pracujące na stanowisku kasjera lotniczego oraz co najmniej jedną osobę odpowiedzialną za wizowanie paszportów. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2., składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy, w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Oświadczenia i dokumenty, jakie obowiązani są dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (na każdej stronie) przez Wykonawcę, tj. osobę/osoby wymienione w rejestrze lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej posiadające umocowania prawne do reprezentowania Wykonawcy lub przez osobę/osoby upoważnione przez Wykonawcę. W przypadku gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie wątpliwości co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku załączenia kserokopii pełnomocnictwa, winno ono być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kancelaria Polskiej Akademii Nauk, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa - Biuro Współpracy z Zagranicą - pok. 2509 (25. piętro PKiN).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.12.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Współpracy z Zagranicą; Kancelaria Polskiej Akademii Nauk, pl. Defilad 1, 00-901 Warszawa, pok. 2509 (25. piętro PKiN).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu pn. Edukacyjne Fundamenty Przyszłości
- Kompleksowe zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla 44 wychowanków POW
- Organizacja wycieczek dla pracowników, uprawnionych członków rodzin oraz emerytów Oddziału ZUS w Kielcach
- Organizacja wycieczek dla uczniów szkół podstawowych w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki" etap III
- Kompleksowa usługa w ramach Konkursu 2025
- Warsztaty wyjazdowe i stacjonarne
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.