To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-10-18
Filipów: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania pn. Sieć wod -kan wraz z oczyszczalnią ścieków w miejscowości Filipów
Numer ogłoszenia: 405114 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 374012 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Filipów, ul. Garbaska 2, 16-424 Filipów, woj. podlaskie, tel. 087 5696081, faks 087 5696081.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania pn. Sieć wod -kan wraz z oczyszczalnią ścieków w miejscowości Filipów.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zadania pn. Sieć wod -kan wraz z oczyszczalnią ścieków w miejscowości Filipów. Ogłoszenie o zamówieniu na realizację robót budowlanych dotyczących w/w inwestycji zamieszczono w BZP Nr ogłoszenia: 306414 - 2012 z dnia 20.08.2012 oraz w BIP na stronie internetowej www.filipow.pl Planowany termin zakończenia robót budowlanych do 30.09.2013 r. Zakres nadzorowanej inwestycji obejmuje w szczególności: 1. Oczyszczalnia ścieków o przepustowości Qśrd.= 228,00 [m3/d] wraz z: budynkiem technologicznym, punktem zlewnym ścieków dowożonych wraz z fundamentem, stacją dezodoryzacji powietrza, podziemnym zbiornikiem retencyjno - uśredniającym, podziemnym żelbetowym reaktorem biologicznym, podziemną komorą zasuw osadu nadmiernego, podziemną komorą zasuw zbiornika retencyjnego, podziemną komorą zasuw dekantacyjnych - komora żelbetowa, podziemnym żelbetowym zbiornikiem uśredniającym ścieków oczyszczonych, pompownią ścieków oczyszczonych - podziemny zbiornik żelbetowy, studnią pomiarową, żelbetową komorą tlenowej stabilizacji osadów, sieciami wewnątrzobiektowymi i przyłączami: rurociągi kanalizacji sanitarnej międzyobiektowej tłocznej i grawitacyjnej wraz z studniami kanalizacyjnymi; przewody sprężonego powietrza: przyłącze wodociągowe wraz ze studnią wodomierzową i hydrantem ppoż; instalacja elektroenergetyczna - linia zasilająca obiekt wraz z liniami kablowymi elektrycznymi i sterowniczymi, powierzchniami komunikacyjnymi: wjazd z drogi powiatowej, jezdnie i place manewrowe oraz ciągi piesze, powierzchnią terenów zielonych, ogrodzeniem obiektu, przebudową infrastruktury telekomunikacyjnej. 2. Sieć wodociągowa i kanalizacji sanitarnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą i odtworzeniem ciągów komunikacyjnych a) kanalizacja grawitacyjna: 7 843,50 m; kanalizacja ciśnieniowa: 3 982,50 m b) Sieć wodociągowa o długości 1508 m. c) przepompownie ścieków: 17 domowych i 9 sieciowych przepompowni ścieków remont 3 istniejących przepompowni ścieków, wymiana pomp wraz z elementami w niezbędnym zakresie. 3. Remont sieci wodociągowej wraz z przyłączami 1884 m polegający na wymianie rur azbestowo-cementowych na rury PCV, wymianie zasuw na poszczególnych węzłach, nawiertek do poszczególnych przyłączy wodociągowych i odtworzeniem nawierzchni dróg. 1. Zamawiający wymaga aby osoba pełniąca funkcje inspektora nadzoru dysponowała osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: 1) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych (bez ograniczeń), 2) konstrukcyjno-budowlanej (bez ograniczeń), 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (bez ograniczeń), 4) drogowej. 2. Inspektor nadzoru i inspektorzy, tj. osoby, którymi dysponuje w w/w specjalnościach rozpoczynają działalność od momentu podpisania umowy do odbioru końcowego, w tym również w czasie rozruchu technologicznego, oddania obiektów do użytkowania oraz rozliczenia inwestycji z Instytucją Finansującą. 3. Nadzór inwestorski polegał będzie w szczególności na: 1) pełnieniu w pełnym zakresie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami dotyczącymi wyżej wymienionych zadań, 2) pełnieniu funkcji koordynatora inspektorów nadzoru w okresie realizacji przedmiotowej inwestycji. 4. Inspektor Nadzoru Inwestorskiego oraz inspektorzy, którymi dysponuje odpowiedzialni są za prowadzenie nadzoru robót budowlanych zgodnie z: 1) prawem budowlanym; 2) polskimi normami i/lub normami zharmonizowanymi z UE i przepisami dotyczącymi realizacji i eksploatacji budynków i budowli; 3) dokumentacją projektową / projektem budowlanym, projektami wykonawczymi, przedmiarami robót oraz szczegółowymi Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych; 5. Do zadań inspektora nadzoru należy pełny zakres czynności określony poniżej, w tym wynikający z art. 25 i art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zm.): 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania, 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy, 6) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzonego wpisem do dziennika budowy, dotyczącego: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 7) wymaganie od Kierownika budowy rejestracji w Starostwie Powiatowym kolejnych tomów dziennika budowy, 8) żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, 9) sporządzania dokumentacji fotograficznej z miejsc i budynków sąsiadujących z terenem prowadzonej inwestycji, 10) organizowania narad roboczych w całym składzie osób, którymi dysponuje wraz z kierownikiem budowy przynajmniej raz na dwa tygodnie, chyba, że Zamawiający zadecyduje inaczej, sporządzanie z nich protokołów z podjętymi ustaleniami i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 1 dnia po naradzie, 11) obecność inspektora nadzoru na terenie inwestycji co najmniej 2 razy w tygodniu i potwierdzenie obecności podpisem na liście w sekretariacie Urzędu Gminy, 12) wymaganie od Wykonawcy robót budowlanych wykonania poniższych czynności: a. wykonania i utrzymania zaplecza budowy, instalacji i zabudowań tymczasowych i wszystkich innych czynności niezbędnych do właściwej realizacji prac, b. zabezpieczenia i oznaczenia prowadzonych robót oraz dbania o stan techniczny i prawidłowość oznakowania prowadzonych prac przez cały czas realizacji robót, c. sporządzania dokumentacji fotograficznej z przebiegu aktualnie prowadzonych prac ze szczególnym uwzględnieniem robót zanikających i przedkładanie tej dokumentacji Zamawiającemu w formie elektronicznej na koniec każdego miesiąca, d. dokonania na koszt wykonawcy robót budowlanych stosownych korekt robót wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, uzgodnień, itp. koniecznych do prawidłowego wykonania instalacji, e. usunięcia przez wykonawcę robót budowlanych wszelkich wad i usterek w trakcie trwania robót w terminie nie dłuższym niż termin technicznie uzasadniony i konieczny do ich usunięcia, f. zabezpieczenia instalacji, urządzeń i obiektów na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu, przed ich zniszczeniem lub uszkodzeniem przez cały czas realizacji zadania, g. naprawy ewentualnych uszkodzeń urządzeń i obiektów oraz usuwania awarii powstałych w wyniku realizacji robót budowlanych, h. dbania o porządek na terenie robót oraz utrzymywania terenu robót w należytym stanie i porządku, składowania i usuwania wszelkich zbędnych materiałów, odpadów i śmieci oraz niepotrzebnych urządzeń prowizorycznych i pomocniczych, i. odtworzenia stanu pierwotnego nieruchomości, na których wykonywane były roboty budowlane - uporządkowanie terenu po zakończeniu robót, zaplecza budowy, jak również terenów sąsiadujących zajętych lub użytkowanych przez wykonawcę robót budowlanych, j. przestrzegania przepisów wynikających z ustawy - Prawo ochrony środowiska i ustawy o odpadach, k. realizowania robót budowlanych z uwzględnieniem warunków wynikających z uzgodnień dokonanych z podmiotami zarządzającymi nieruchomościami, obiektami lub urządzeniami w tym sporządzania i przekazywania dokumentacji powykonawczej, zgłaszania rozpoczęcia i zakończenia prac w wymaganych terminach, uzgadniania szczegółowych warunków realizacji prac, wnoszenia koniecznych i wymaganych opłat, 13) weryfikacja dostarczonych przez wykonawcę robót budowlanych niezbędnych dokumentów potwierdzających parametry techniczne oraz wymagane atesty, certyfikaty, itp. stosowanych materiałów i urządzeń, w tym m. in. wyników oraz protokołów badań, sprawozdań i prób dot. realizacji robót budowlanych, 14) weryfikacja wszelkiej dostarczonej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji kompletowanej w trakcie realizacji robót zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i przepisami wykonawczymi do tej ustawy oraz przygotowanych do odbioru końcowego kompletów protokołów niezbędnych przy odbiorze, 15) weryfikowanie i zatwierdzanie sporządzonej przez wykonawcę robót budowlanych dokumentacji powykonawczej technicznej, 16) analizowanie harmonogramu robót, wnioskowanie do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkładanie Zamawiającemu do zatwierdzenia, 17) sprawowanie bieżącej kontroli zgodności wykonywanych robót budowlanych z harmonogramem rzeczowo - finansowym, 18) weryfikowanie i akceptowanie okresowych raportów wykonawcy robót budowlanych, 19) zatwierdzanie sporządzonego przez wykonawcę robót budowlanych planu realizacji robót wraz z planem zagospodarowania placu budowy, 20) przestrzeganie zasad bezpieczeństwa, BHP, ppoż., 21) informowanie Zamawiającego o zgłoszonych przez wykonawcę robot budowlanych, problemach technicznych i innych problemach związanych z realizacją robót, 22) uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych wykonawcy robót, odbiorach robót budowlanych wykonanych w okresie gwarancyjnym wykonawcy robót budowlanych, 23) dokonywanie odbiorów częściowych, zanikających, końcowych, gwarancyjnych, pogwarancyjnych, 24) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszelkich przerwach w realizacji robót, 25) sprawdzanie rozwiązań zamiennych, 26) koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia , 27) rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy wątpliwości natury technicznej wynikłe w toku wykonywania robót, w razie potrzeby zasięganie opinii odpowiedniego projektanta, 28) występowanie do Zamawiającego z wnioskiem o wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian i poprawek w terminie uzgodnionym z projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności albo konieczności wprowadzenia zmian w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych w przypadku wystąpienia utrudnień w realizacji zadania, 29) potwierdzanie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 30) bieżące kontrolowanie prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie odpowiednich wpisów, 31) podejmowanie decyzji i zasięganie opinii technicznych w imieniu Zamawiającego w zakresie wymaganym nin. umową, nie pociągających za sobą skutków finansowych, 32) pisemne informowanie Zamawiającego w terminie do 1-go dnia roboczego od podjęcia informacji o zdarzeniu o konieczności wykonania robót zamiennych lub dodatkowych, nie uwzględnionych w umowie o realizację robót budowlanych, 33) niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową, a koniecznych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo lub zapobieżenie przed awarią, 34) informowanie Zamawiającego o konieczności zwiększenia lub ograniczenia ilości robót budowlanych jeżeli jest to niezbędne dla zgodnego z treścią umowy i obowiązującymi przepisami wykonania przedmiotu umowy, 35) nadzorowanie wymaganych przez Zamawiającego badań dotyczących jakości robót wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych, 36) koordynowanie prowadzenia nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdzanie konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzanie wykonania nadzoru, 37) podejmowania decyzji o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) receptur, materiałów, prefabrykatów, w tym mieszanek mineralno- bitumicznych, betonów do wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy normy oraz dokumentację projektową i Specyfikacje Techniczne, 38) uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany, przedstawicieli Instytucji Wdrażającej i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli, 39) uczestniczenia w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją Projektu do Instytucji Finansującej w przypadku wystąpienia takiej potrzeby, 40) udzielania opinii i sprawdzania dokumentacji projektowej w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych, ich wykonalności, Szczegółowych Specyfikacji Technicznych dla robót, technologii robót, zastosowania materiałów, itp., 41) potwierdzania dopuszczenia do pracy sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i ppoż., 42) kontrolowania wykonania robót w zakresie zgodności z rysunkami, specyfikacjami i warunkami pozwolenia na budowę, 43) wydawania poleceń wykonawcy robót do wykonania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadamianie o tym Zamawiającego, 44) przygotowywania i przekazywania Zamawiającemu we wskazanych przez niego terminach materiałów źródłowych do sporządzenia przez Zamawiającego projektu sprawozdań i dokumentów wynikających z umowy zawartej z Instytucją Finansującą w terminach umożliwiających Zamawiającemu wywiązanie się ze zobowiązań umownych, a także poświadczanie i opiniowanie dokumentów i sprawozdań przygotowywanych przez wykonawcę robót budowlanych tj. m.in.: a. sporządzanie i aktualizowanie harmonogramu finansowania Inwestycji stanowiącego materiał źródłowy dla Zamawiającego do sporządzenia wniosków o płatność przez cały okres realizacji, b. sporządzanie miesięcznych sprawozdań o ewentualnych zagrożeniach powodujących zmiany w terminach i płatnościach, c. przygotowanie innych materiałów źródłowych, które będą niezbędne do właściwego prowadzenia przez Zamawiającego sprawozdawczości i rozliczeń w ramach procedur unijnych i wymagań Instytucji Wdrażającej, d. sprawozdanie końcowe z realizacji umowy. 45) sprawdzania zgodności realizacji inwestycji z harmonogramem rzeczowo -terminowo-finansowym, 46) przyjmowania i opiniowania wniosków wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie, warunkujących zakończenie zadania inwestycyjnego, weryfikowanie kosztorysów ofertowych wykonawcy na powyższy zakres. Przekazywanie zaopiniowanych wniosków Zamawiającemu, 47) sporządzania protokołów konieczności na roboty dodatkowe i zamienne po uprzednim zaakceptowaniu ich przez Zamawiającego, 48) kontrolowania prawidłowego prowadzenia Dziennika Budowy, prawidłowego gromadzenia atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót, 49) stwierdzenia w miarę potrzeb zakończenia robót, przeprowadzenie odbioru robót z udziałem przedstawiciela Zamawiającego, sporządzenie listy ewentualnych usterek i wyznaczenie czasu do ich usunięcia przez Wykonawcę, 50) nadzorowania skompletowania całego kompletu dokumentacji powykonawczej z wszystkimi wymaganymi rysunkami roboczymi i warsztatowymi, 51) udziału w czynnościach odbioru końcowego i przekazaniu obiektów do użytkowania i eksploatacji, 52) sprawowanie nadzoru nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 53) sprawdzanie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej, 54) dokonywania czynności sprawdzania wycen i kalkulacji robót przedkładanych przez Wykonawcę Inwestycji oraz sprawdzanie zgodności w terminie 7 dni od dnia dostarczenia faktur Wykonawców, a także dokumentów, które będą załącznikami do tych faktur (w tym protokołów odbioru) pod względem merytorycznym oraz rachunkowym, 55) sporządzanie raportów z nadzorowanych robót- na żądanie Zamawiającego lub Instytucji Finansującej, 56) współdziałanie (na wezwanie Zamawiającego) z instytucjami nadzorującymi wdrażanie oraz kontrolującymi realizację inwestycji, 57) przygotowanie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji, 58) udział w opracowywaniu raportów, sprawozdań okresowych i wniosków o płatność dla inwestycji, 59) uczestniczenie w spotkaniach roboczych i naradach koordynacyjnych, w tym również stawienie się na wezwanie Zamawiającego na placu budowy lub w siedzibie Urzędu Gminy w ciągu nie później niż 24 godziny od wezwania, 60) posiadanie podczas wykonywania przedmiotu zamówienia aktywnego i działającego numeru telefonu oraz faksu, a wszyscy inspektorzy nadzoru posiadanie aktywnych i działających numerów telefonów komórkowych. 6. Bez zgody Zamawiającego Inspektor Nadzoru nie jest upoważniony do wydania wykonawcy polecenia wykonania robót dodatkowych lub zamiennych. 7. Jeżeli zajdzie konieczność wykonania robót niezbędnych ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie mienia przed awarią, Zamawiający upoważni Inspektora Nadzoru do udzielenia Wykonawcy zlecenia na ich wykonanie wpisem w dzienniku budowy w jego imieniu, zaś Inspektor Nadzoru zawiadomi o tym Zamawiającego w terminie do 24 godzin od daty dokonania tego wpisu, 8. Inspektor nadzoru jest w granicach posiadanego umocowania wynikającego z zawartej umowy, przedstawicielem Zamawiającego na budowie, 9. Zamawiający wymaga obecności Koordynatora inspektorów nadzoru lub w przypadku jego nieobecności, wyznaczonego przez niego zastępcy na budowie co najmniej 2 razy w tygodniu w godzinach urzędowania potwierdzonej wpisem do założonej w tym celu listy obecności oraz udzielanie bieżących informacji o stanie zaawansowania robót i sytuacji na budowie wyznaczonemu pracownikowi Zamawiającego, za wyjątkiem sytuacji nagłych uniemożliwiających stawienie się lub nieobecności wcześniej uzgodnionej z Zamawiającym. Brak wpisów na liście w przez okres 14 dni roboczych skutkować będzie rozwiązaniem umowy w trybie przewidzianym w umowie. Minimalny czas pobytu na budowie wynosi 6 godzin. 10. Zamawiający wymaga, aby usługa nadzoru inwestorskiego pełniona była bez dodatkowego wynagrodzenia również: a) w 3 (trzech) odbiorach gwarancyjnych i 1 (jednym) odbiorze pogwarancyjnym wraz z nadzorowaniem robót budowlanych w przypadku konieczności wykonania i sprawdzenia poprawności usuniętych wad, b) nad robotami dodatkowymi w przypadku ich wystąpienia. 11. przygotowania materiałów oraz odpowiednio wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zawiadomienia o realizacji budowy wraz ze złożeniem w PINB zgłoszenia zakończenia przedmiotu zamówienia; 12. przebywania inspektorów nadzoru na budowie zapewniające, w czasie realizacji robót budowlanych danej branży, prawidłowe wykonanie obowiązków wynikających z zawartej umowy oraz dodatkowo na każde wezwanie inwestora i wykonawcy robót w celu rozwiązania problemów i ewentualnych wątpliwości, 13. sporządzania dokumentacji fotograficznej z prac podlegających zakryciu oraz bieżących postępów prac i przekazywanie jej raz w miesiącu Zamawiającemu w formie elektronicznej. 14. przekazania kompletnej dokumentacji fotograficznej Zamawiającemu na zakończenie realizacji umowy (najpóźniej w dniu protokołu odbioru końcowego robót).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt jest finansowany ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej za pośrednictwem Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku w ramach programu Zrównoważony rozwój rejonu rzeki Rospudy.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PROJEKTÓW I OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST" - PIOTR URBANOWICZ
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PROJEKTÓW I OBSŁUGI INWESTYCJI "INWEST" - PIOTR URBANOWICZ
- Biuro Projektów i Obsługi Inwestycji INWEST, ul. Tartaczna 13, 19-300 Augustów, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 98830,29 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 23985,00
Oferta z najniższą ceną: 23985,00 / Oferta z najwyższą ceną: 118300,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa skrzydła E budynku Sądu Rejonowego w Gdyni przy ul. Jana z Kolna 55"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 454 na odcinku Pokój - Zieleniec
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej i elektrycznej
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: "Zagospodarowanie terenu Stadionu Beskid w Andrychowie - etap I"
- Kompleksowy nadzór inwestorski nad zadaniem: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 15 na odcinku Miłosław - Skotniki
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.