Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-13
Legnica: Świadczenie usług kominiarskich polegających na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzeniu rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych pozostających w administrowaniu AZWRSP w Legnicy .
Numer ogłoszenia: 406062 - 2010; data zamieszczenia: 13.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa , ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8506020, faks 076 8506468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Osoba Prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług kominiarskich polegających na czyszczeniu przewodów kominowych oraz przeprowadzeniu rocznej kontroli stanu technicznej sprawności urządzeń kominowych w budynkach mieszkalnych pozostających w administrowaniu AZWRSP w Legnicy ..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w szczególności jest : 1.1Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.06.2001 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów Dz.U.Nr.121 z 2003 r. poz.1138 z późniejszymi zmianami czyszczenie przewodów kominowych, które wykonywane będzie w następujących czasokresach: - przewodów dymowych - 4 razy w roku -raz na kwartał, - przewodów spalinowych - 2 razy w roku -raz na półrocze, - przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku do końca 30.06.2011r. Usługa w tym zakresie obejmuje czyszczenie przewodów kominowych przy pomocy odpowiednich narzędzi kominiarskich Wykonawcy, polegające na czyszczeniu przewodów na całej dostępnej długości z zanieczyszczeń lotnych i ruchomych sadze , popioły i pyły wraz z wyniesieniem tych zanieczyszczeń na zewnątrz nieruchomości w miejsce wskazane przez właściciela nieruchomości . 1.2Zgodnie z art. 62 ust.1 ustawy z dnia 7 .07.1994 r. Prawo Budowlane Dz. U. Nr 207 , poz.2016z 2003 r. z późniejszymi zmianami wykonywanie jeden raz w roku kontroli stanu technicznegoprzewodów kominowych, polegającej na wykonaniu następujących czynności: - ogólne sprawdzenie drożności przewodów kominowych od najniżej położonego urządzenia do wylotu przewodu bez podania wymiarów, - sprawdzenie stanu technicznego głowic i nasad kominowych, - sprawdzenie ciągu kominowego z opisaniem ogólnych przyczyn niestabilnego, słabego ciągu lub zaniku ciągu kominowego np. nadmierna szczelność lokalu , niewłaściwa efektywna długość przewodu kominowego itp. - sprawdzenie , czy pomieszczenie sanitarne oraz pomieszczenia, w których zainstalowano urządzenia gazowe posiadają właściwą wentylacje nawiewną i wywiewną , - sprawdzenie czy nie występują uszkodzenia: - przewodów kominowych , - kanałów , czopów, rur i łączników, - włazów ,drzwiczek kominowych , rewizyjnych , ław kominiarskich - innych elementów kominowych - sprawdzenie czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia przewodów kominowych ,kanałów, czopów, rur i nasad a także otworów do wybierania zanieczyszczeń, - sprawdzenie czy na strychach , przez które przechodzą przewody kominowe są składowane materiały łatwopalne - sprawdzenie czy nie występują inne nieprawidłowości lub usterki w budowie przewodów kominowych. 2.Usługi określone wyżej w pkt.1 będą wykonane przy użyciu sprzętu i narzędzi Wykonawcy przez uprawnionych wykwalifikowanych pracowników kominiarskich wpisanych do wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia , wskazanych przez Wykonawcę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie , że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania usług objętych zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty : 1.Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie , że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1.Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22. ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1.Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia , w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami , wraz z oświadczeniem , że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia , jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek posiadania takich uprawnień . 2.W przypadku , gdy Wykonawca poda informacje o osobie , którą będzie dysponował , musi dołączyć do oferty pisemne zobowiązanie ( oświadczenie ) tej osoby lub innych podmiotów do udostępnienia osoby,która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia . 3.Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22. ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 ustawy PZP wg wzoru formularza ofertowego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W przypadku powierzenia części usług ( części zamówienia ) podwykonawcom Zamawiający wymaga wskazania w ofercie zakresu usług które będą wykonywane przez podwykonawców - wg wzoru formularza ofertowego. 1.W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo posiadające zakres, podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów wymagane jest załączenie pełnomocnictwa ustanawiającego pełnomocnika, o którym mowa w art.23 ust. 2 Prawa ZP uprawnionego do wspólnej reprezentacji, bezpośredniego kontaktowania się i współdziałania z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Pełnomocnictwo powinno zawierać informacje o stronach konsorcjum oraz określenie wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem przedmiot zamówienia, Każdy z podmiotów występujących wspólnie zobowiązany jest do załączenia do oferty wymaganych przez Zamawiającego dokumentów (zaświadczeń), potwierdzających spełnienie warunków uczestnictwa w postępowaniu.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionej poniżej: 1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi w szczególności: a)klęski żywiołowe b)udokumentowane warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizację usługi w danym okresie 2.2 Zmiana wynagrodzenia będąca następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, a) odstąpienia od realizacji części przedmiotu umowy przez Zamawiającego, w przypadku zbycia w trakcie realizacji umowy poszczególnych lokali mieszkalnych lub likwidacji urządzeń grzewczych. W takim przypadku przewidywane jest proporcjonalne zmniejszenie wynagrodzenia umownego w stosunku do określonego w ofercie. 2.3. Zmiany Osobowe: a) zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami . b) zmiana koordynatora lub osób odpowiedzialnych za nadzór nad prawidłowym wykonywaniem zamówienia po stronie Zamawiającego. 2.4. Pozostałe Zmiany: a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy. b) zmniejszenie ilości miejsc w których są świadczone usługi kominiarskie w przypadku zbycia w trakcie realizacji umowy poszczególnych lokali mieszkalnych lub likwidacji urządzeń grzewczych. c) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego, zmiana adresu, itp.).
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2010 godzina 09:00, miejsce: Administracja Zasobu Własności Rolnej Skarbu Państwa w Legnicy, ul. Jaworzyńska 199, 59-220 Legnica - sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi kominiarskie w pow. Legnica, Złotoryja, Jawor.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy w szczególności jest : 1.1 Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.06.2001 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz.U.Nr.121 z 2003 r. poz.1138 z późniejszymi zmianami) czyszczenie przewodów kominowych , które wykonywane będzie w następujących czasokresach : - przewodów dymowych - 4 razy w roku (raz na kwartał), - przewodów spalinowych - 2 razy w roku,(raz na półrocze), - przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku., (do końca 30.06.2011r.). Usługa w tym zakresie obejmuje czyszczenie przewodów kominowych przy pomocy odpowiednich narzędzi kominiarskich Wykonawcy , polegające na czyszczeniu przewodów na całej dostępnej długości z zanieczyszczeń lotnych i ruchomych ( sadze , popioły i pyły ) wraz z wyniesieniem tych zanieczyszczeń na zewnątrz nieruchomości w miejsce wskazane przez właściciela nieruchomości . 1.2 Zgodnie z art. 62 ust.1 ustawy z dnia 7 .07.1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. Nr 207 , poz.2016 z 2003 r. z późniejszymi zmianami ) wykonywanie jeden raz w roku kontroli stanu technicznego przewodów kominowych , polegającej na wykonaniu następujących czynności : -ogólne sprawdzenie drożności przewodów kominowych od najniżej położonego urządzenia do wylotu przewodu ( bez podania wymiarów ), -sprawdzenie stanu technicznego głowic i nasad kominowych , -sprawdzenie ciągu kominowego z opisaniem ogólnych przyczyn niestabilnego , słabego ciągu lub zaniku ciągu kominowego np. nadmierna szczelność lokalu , niewłaściwa efektywna długość przewodu kominowego itp.) -sprawdzenie , czy pomieszczenie sanitarne oraz pomieszczenia , w których zainstalowano urządzenia gazowe posiadają właściwą wentylacje nawiewną i wywiewną , -sprawdzenie czy nie występują uszkodzenia: - przewodów kominowych , - kanałów , czopów, rur i łączników, - włazów ,drzwiczek kominowych , rewizyjnych , ław kominiarskich - innych elementów kominowych -sprawdzenie czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia przewodów kominowych ,kanałów, czopów, rur i nasad a także otworów do wybierania zanieczyszczeń, -sprawdzenie czy na strychach , przez które przechodzą przewody kominowe są składowane materiały łatwopalne -sprawdzenie czy nie występują inne nieprawidłowości lub usterki w budowie przewodów kominowych. 2.Usługi określone wyżej w pkt.1 będą wykonane przy użyciu sprzętu i narzędzi Wykonawcy przez uprawnionych wykwalifikowanych pracowników kominiarskich wpisanych do wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia , wskazanych przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi kominiarskie w pow. Głogów, Polkowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy w szczególności jest : 1.1 Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.06.2001 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz.U.Nr.121 z 2003 r. poz.1138 z późniejszymi zmianami) czyszczenie przewodów kominowych , które wykonywane będzie w następujących czasokresach : - przewodów dymowych - 4 razy w roku (raz na kwartał), - przewodów spalinowych - 2 razy w roku,(raz na półrocze), - przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku., (do końca 30.06.2011r.). Usługa w tym zakresie obejmuje czyszczenie przewodów kominowych przy pomocy odpowiednich narzędzi kominiarskich Wykonawcy , polegające na czyszczeniu przewodów na całej dostępnej długości z zanieczyszczeń lotnych i ruchomych ( sadze , popioły i pyły ) wraz z wyniesieniem tych zanieczyszczeń na zewnątrz nieruchomości w miejsce wskazane przez właściciela nieruchomości . 1.2 Zgodnie z art. 62 ust.1 ustawy z dnia 7 .07.1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. Nr 207 , poz.2016 z 2003 r. z późniejszymi zmianami ) wykonywanie jeden raz w roku kontroli stanu technicznego przewodów kominowych , polegającej na wykonaniu następujących czynności : -ogólne sprawdzenie drożności przewodów kominowych od najniżej położonego urządzenia do wylotu przewodu ( bez podania wymiarów ), -sprawdzenie stanu technicznego głowic i nasad kominowych , -sprawdzenie ciągu kominowego z opisaniem ogólnych przyczyn niestabilnego , słabego ciągu lub zaniku ciągu kominowego np. nadmierna szczelność lokalu , niewłaściwa efektywna długość przewodu kominowego itp.) -sprawdzenie , czy pomieszczenie sanitarne oraz pomieszczenia , w których zainstalowano urządzenia gazowe posiadają właściwą wentylacje nawiewną i wywiewną , -sprawdzenie czy nie występują uszkodzenia: - przewodów kominowych , - kanałów , czopów, rur i łączników, - włazów ,drzwiczek kominowych , rewizyjnych , ław kominiarskich - innych elementów kominowych -sprawdzenie czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia przewodów kominowych ,kanałów, czopów, rur i nasad a także otworów do wybierania zanieczyszczeń, -sprawdzenie czy na strychach , przez które przechodzą przewody kominowe są składowane materiały łatwopalne -sprawdzenie czy nie występują inne nieprawidłowości lub usterki w budowie przewodów kominowych. 2.Usługi określone wyżej w pkt.1 będą wykonane przy użyciu sprzętu i narzędzi Wykonawcy przez uprawnionych wykwalifikowanych pracowników kominiarskich wpisanych do wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia , wskazanych przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi kominiarskie w pow. Lubin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem umowy w szczególności jest : 1.1 Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z 16.06.2001 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów ( Dz.U.Nr.121 z 2003 r. poz.1138 z późniejszymi zmianami) czyszczenie przewodów kominowych , które wykonywane będzie w następujących czasokresach : - przewodów dymowych - 4 razy w roku (raz na kwartał), - przewodów spalinowych - 2 razy w roku,(raz na półrocze), - przewodów wentylacyjnych - 1 raz w roku., (do końca 30.06.2011r.). Usługa w tym zakresie obejmuje czyszczenie przewodów kominowych przy pomocy odpowiednich narzędzi kominiarskich Wykonawcy , polegające na czyszczeniu przewodów na całej dostępnej długości z zanieczyszczeń lotnych i ruchomych ( sadze , popioły i pyły ) wraz z wyniesieniem tych zanieczyszczeń na zewnątrz nieruchomości w miejsce wskazane przez właściciela nieruchomości . 1.2 Zgodnie z art. 62 ust.1 ustawy z dnia 7 .07.1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. Nr 207 , poz.2016 z 2003 r. z późniejszymi zmianami ) wykonywanie jeden raz w roku kontroli stanu technicznego przewodów kominowych , polegającej na wykonaniu następujących czynności : -ogólne sprawdzenie drożności przewodów kominowych od najniżej położonego urządzenia do wylotu przewodu ( bez podania wymiarów ), -sprawdzenie stanu technicznego głowic i nasad kominowych , -sprawdzenie ciągu kominowego z opisaniem ogólnych przyczyn niestabilnego , słabego ciągu lub zaniku ciągu kominowego np. nadmierna szczelność lokalu , niewłaściwa efektywna długość przewodu kominowego itp.) -sprawdzenie , czy pomieszczenie sanitarne oraz pomieszczenia , w których zainstalowano urządzenia gazowe posiadają właściwą wentylacje nawiewną i wywiewną , -sprawdzenie czy nie występują uszkodzenia: - przewodów kominowych , - kanałów , czopów, rur i łączników, - włazów ,drzwiczek kominowych , rewizyjnych , ław kominiarskich - innych elementów kominowych -sprawdzenie czy istnieje dogodny dostęp do czyszczenia przewodów kominowych ,kanałów, czopów, rur i nasad a także otworów do wybierania zanieczyszczeń, -sprawdzenie czy na strychach , przez które przechodzą przewody kominowe są składowane materiały łatwopalne -sprawdzenie czy nie występują inne nieprawidłowości lub usterki w budowie przewodów kominowych. 2.Usługi określone wyżej w pkt.1 będą wykonane przy użyciu sprzętu i narzędzi Wykonawcy przez uprawnionych wykwalifikowanych pracowników kominiarskich wpisanych do wykazu osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia , wskazanych przez Wykonawcę.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych
- Świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego na potrzeby zespołu basenów odkrytych Aquafun przy ul. Stromej 3a w Legnicy w sezonie 2025
- DOSTAWY ZESTAWU DO WYKONYWANIA ENDOSKOPOWYCH ZABIEGÓW USUWANIA KAMIENI NERKOWYCH - PROCEDUR RIRS
- DOSTAWY PIECZYWA W TYM PIECZYWA PÓŁCUKIERNICZEGO
- Przechowywanie na parkingu strzeżonym pojazdów usuniętych z dróg powiatu legnickiego, w przypadkach określonych w ustawie Prawo o ruchu drogowym w okresie od 1 kwietnia 2025 r. do 31 marca 2027 r.
- Termomodernizacja elewacji od podwórka Remont dachu przy ul. Piastowskiej 64
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na sprzątaniu pomieszczeń w placówce żłobkowej przy ul. Tysiąclecia oraz przy ul. ks. P. Wawrzyniaka w Kępnie.
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Usługa kompleksowego sprzątania przestrzeni budynków i terenów należących do Muzeum Niepodległości w Warszawie, tj. siedziba główna wraz z Oddziałami
- Wykonanie usługi sprzątania w obiekcie Urzędu Dzielnicy Wola m.st. Warszawy, przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z terenem przylegającym - numer postępowania: 21/ZP/25
- Kompleksowa usługa sprzątania i utrzymania czystości oraz ochrony obiektów biura Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Krakowie przy al. Juliusza Słowackiego 17a
- Wykonanie okresowej kontroli przewodów kominowych wraz z ich czyszczeniem oraz kontroli instalacji i urządzeń gazowych w (...) w obszarze działania Oddziału Terenowego Dolnośląskiego
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.