eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosnowykonanie bieżącej konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie , ul. Sienkiewicza 12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-18

Krosno: wykonanie bieżącej konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie , ul. Sienkiewicza 12
Numer ogłoszenia: 406214 - 2012; data zamieszczenia: 18.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Krośnie , ul. Sienkiewicza 12, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4373661, faks 013 4373661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie bieżącej konserwacji pomieszczeń w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie , ul. Sienkiewicza 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: malowania tynków wewnętrznych farbą akrylową w pomieszczeniach II, III, IV i V piętra budynku w ilości: 139,56 m 2 ( sufity) i 791,05 m2 ( ściany), wymiana kratek wentylacyjnych w pomieszczeniach w ilości 79 szt., montaż nowych listew zabezpieczających w ilości 5,25 mb., demontaż klimatyzatora okiennego, montaż szyby w oknie i likwidacja pęknięć poprzecznych na ścianach w pomieszczeniu nr 318, demontaż i ponowny montaż listew zabezpieczających w trzech pomieszczeniach na IV piętrze w ilości 12 mb., montaż progu aluminiowego o długości 90 cm w pomieszczeniu kasy, demontaż i montaż w innym pomieszczeniu klimatyzatora na IV piętrze, wymiana wykładziny dywanowej w pomieszczeniu kasy w ilości 6,35 m2, wykonanie zabezpieczenia sklepienia odpadającego tynku z płyty gipsowo- kartonowej w ilości 1,35 m2,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienie uzupełniające może zostać udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych na zasadach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych. .

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający dokona oceny na podstawie oświadczenia wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ww. ustawy;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przez zakres niezbędny rozumie się co najmniej 2 roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 20 000 zł. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji ww. wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ. Do wymienionych w wykazie robót Zamawiający żąda załączenia dokumentów potwierdzających, że każda z tych robót została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń oraz kwalifikacje w zakresie kierowania i nadzorowania prac budowlanych. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji ww. wykazu sporządzonego zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ, do którego należy załączyć oświadczenie, że ww. osoba posiada wymagane uprawnienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeśli przedstawi opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - robotami budowlanymi. Wymagane jest przedłożenie polisy lub innego dokumentu na minimalną sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000 zł na jedno zdarzenie. Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie weryfikacji przedłożonego dokumentu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

w przypadku, gdy wykonawca polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy o zamówieniach publicznych, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, wymaga się przedłożenia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których podmiot ten posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową tego podmiotu, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.W przypadku, gdy wykonawca działa przez pełnomocnika, każde pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza wraz z dokumentem poświadczającym, że pełnomocnictwo zostało podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentacji wykonawcy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) przedmiot umowy i termin wykonania zamówienia: 1) Zamawiający ma prawo ograniczenia zakresu robót z powodu wstrzymania lub ograniczenia środków budżetowych na sfinansowanie przedmiotu umowy. O tej decyzji poinformuje wykonawcę na piśmie. Zakres ograniczenia robót będzie odpowiadał zakresowi ograniczenia środków budżetowych na sfinansowanie przedmiotu umowy. Ewentualna kontynuacja robót nastąpi na pisemne zawiadomienie Zamawiającego, w którym określony zostanie termin wykonania tych robót i termin wypłaty należnego wykonawcy wynagrodzenia. 2) Wykonawca ma prawo żądać przedłużenia terminu zakończenia realizacji umowy, jeżeli dotrzymanie terminu pierwotnie ustalonego byłoby niemożliwe z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od wykonawcy i których w dniu podpisania umowy nie można było przewidzieć. Okres przedłużenia terminu realizacji umowy będzie odpowiadał maksymalnie okresowi trwania przeszkody w realizacji przedmiotu umowy wynikłej z winy Zamawiającego lub innych przyczyn niezależnych od wykonawcy. 3) W przypadku udzielenia wykonawcy zamówienia dodatkowego termin realizacji zamówienia podstawowego może zostać przedłużony o okres niezbędny pod względem technologicznym do wykonania zamówienia dodatkowego. 4) W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy stanie się niemożliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawierania, Zamawiający może odstąpić od umowy. W takim przypadku wykonawca może żądać jedynie zapłaty z tytułu już należycie wykonanych robót. b) wynagrodzenie wykonawcy: 1) W związku z ograniczeniem zakresu robót obniżeniu ulegnie wynagrodzenie wykonawcy. Z tytułu rezygnacji przez Zamawiającego z części zakresu robót wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia. 2) Wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmianie w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT. c) inne zmiany: 1) Zmiana osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia ujętych w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ jest możliwa w uzasadnionych przypadkach, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12, 38-400 Krosno, pokój nr 327.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2012 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Krośnie, ul. Sienkiewicza 12, 38-400 Krosno, pokój nr 327.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.