Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-11
Bydgoszcz: Dostawa i instalacja aparatury i sprzętu dla Oddziału Intensywnej Terapii Noworodka Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr Emila Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 406538 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3709124, faks 52 3709125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i instalacja aparatury i sprzętu dla Oddziału Intensywnej Terapii Noworodka Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr Emila Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i instalacja aparatury i sprzętu medycznego dla Oddziału Intensywnej Terapii Noworodka Wielospecjalistycznego Szpitala im dr Emila Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy. Wymagane urządzenia medyczne zostały szczegółowo określone w Zał. Nr 1 do SIWZ - Przedmiot Zamówienia - Specyfikacja techniczna oraz na warunkach Wzoru umowy stanowiącego Zał. Nr 5 do SIWZ . Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 4 części: 1 cześć- dostawa i instalacja inkubatorów zamkniętych do intensywnej opieki -szt. 4 2 cześć-dostawa i instalacja respiratorów dla noworodków - szt. 4 3. cześć- dostawa i instalacja kardiomonitorów z opcją pulsoksymetrii dla noworodków- szt. 2 4. cześć- dostawa i instalacja pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych dla neonatologii- szt. 6..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00-8, 33.00.00.00-0, 33.10.00.00-1, 33.19.00.00-8, 33.12.32.10-3, 33.19.51.00-4, 33.19.41.10-0, 33.15.20.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust 1 Ustawy PZP i punkcie 4.1 SIWZ nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych w części 4.3 SIWZ wg formuły spełnia/nie spełnia. 4.2.1. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku określonego w pkt. 4.1.1. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Zał. nr 3)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, że wykonał co najmniej jedną główną dostawę urządzeń medycznych o wartości nie mniejszej niż: w części 1- 140 000,00 zł brutto w części 2- 250 000,00 zł brutto w części 3 -30 000,00 zł brutto w części 4- 21 000,00 zł brutto
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących warunku określonego w pkt. 4.1.3. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia zgodnie ( Zał. nr 3)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Zał. nr 3)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań dotyczących tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia ( Zał. nr 3)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
Oświadczenie iż dokumenty wymienione i wymagane w zał. nr 9 do SIWZ zostaną dostarczone z 1 dostawą i montażem wyrobu medycznego - dokumenty złożyć należy w języku polskim)1. Paszport wyrobu 2. Instrukcja używania wyrobu z określeniem czasookresów obowiązkowych przeglądów wyrobu 3. Wykaz dostawców części i materiałów do danego wyrobu 4. Wykaz autoryzowanych serwisów na terenie Polski 5. Wykaz firm upoważnionych przez wytwórcę lub autoryzowanego przedstawiciela do wykonywania okresowej konserwacji, okresowej lub doraźnej obsługi serwisowej, aktualizacji oprogramowania, okresowych lub doraźnych przeglądów, regulacji, kalibracji, wzorcowań, sprawdzeń lub kontroli bezpieczeństwa - które zgodnie z instrukcją używania wyrobu nie mogą być wykonane przez użytkownika (jeśli dotyczy) 6. Protokół zdawczo-odbiorczy przekazania/dostarczenia sprzętu 7. Kartę gwarancyjną 8. Certyfikat wyrobu potwierdzający wymagania zasadnicze 9. Protokół z przeprowadzonego szkolenia z obsługi sprzętu medycznego na oddziale min. 10 osób wskazanych przez Kierownika Oddziału. (Termin szkolenia do uzgodnienia z kierownikiem Neonatologii Uwaga protokół z pkt 6 może zawierać informacje z pkt 9 w swojej treści. Nie potrzebne są 2 protokoły. Brak z któregoś z wymienionych dokumentów zamawiający będzie traktował jak dostawę niekompletną i w przypadku przekroczenia terminu dostawy może naliczyć kary umowne
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5.1.2. aktualne dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia jest dopuszczony do obrotu i do używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz. U z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ze zm.) w formie wpisu/ zgłoszenia/ powiadomienia do Rejestru Wyrobów Medycznych lub deklaracji zgodności EC czy certyfikatu CE. (z przypisaniem do grupy) Ważność i forma dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 231)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Długosć okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w miesiącach G - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się zmiany umowy zgodnie z art 144 Ustawy prawo zamówień publicznych oraz zgodnie ze zmianami przewidzianymi w projekcie umowy zał. nr 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego SPZOZ Bydgoszcz, ul. Szpitalna 19, administracja, pok.9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr E. Warmińskiego SPZOZ Bydgoszcz, ul. Szpitalna 19, administracja, sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa i instalacja inkubatorów zamkniętych do intensywnej opieki - 4 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa i instalacja inkubatorów zamkniętych do intensywnej opieki - 4 szt. Opis techniczny i wymagania -zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.15.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Długosć okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w miesiącach G - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i instalacja respiratorów dla noworodków--szt.4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja respiratorów dla noworodków--szt.4, opis techniczny- zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.61.12.00-8, 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Długosć okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w miesiącach G - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa i instalacja kardiomonitorów z opcją pulsoksymetrii dla noworodków- szt. 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja kardiomonitorów z opcją pulsoksymetrii dla noworodków- szt. 2, opis techniczny w zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3, 33.19.51.00-4, 33.19.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Długosć okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w miesiącach G - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa i instalacja pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych dla neonatologii- szt.6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i instalacja pomp infuzyjnych dwustrzykawkowych dla neonatologii- szt.6, opis parametrów technicznych- zał. nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0, 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Długosć okresu gwarancji na przedmiot zamówienia w miesiącach G - 5
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawy drobnego sprzętu i dostawy sukcesywne materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej na okres 24 miesięcy
- Zapewnienie stałej całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach i na terenie Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera w Bydgoszczy
- Sporządzenie operatów szacunkowych na wycenę nieruchomości, będących w Zasobie KOWR OT Bydgoszcz, położonych na terenie województwa kujawsko-pomorskiego - 10 zadań
- Świadczenie usługi ochrony obiektu Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Bydgoszczy oraz świadczenie usługi ochrony obiektu Zakładu Higieny Weterynaryjnej Oddziału Terenowego w Toruniu.
- DOSTAWY STYMULATORÓW DO NEUROMODULACJI (DBS)
- Dostawa pojazdów dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
- ZP/CZD/167/24 Dostawa kardiomonitorów oraz pulsoksymetrów z opcją pomiaru temperatury w ramach dotacji celowej na finansowanie realizacji programu inwestycyjnego pn. "Modernizacja oraz doposażenie(..)
- ZP/CZD/165/24 Dostawa polisomnografu ramach dotacji celowej (...) w ramach Funduszu Medycznego.
- ZP/CZD/166/24 Dostawa pomp objętościowych oraz pomp strzykawkowych (...) w ramach Funduszu Medycznego.
- "Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego na potrzeby Oddziału Psychogeriatrii - 2024"
- Kompleksowa modernizacja i dostosowanie obiektów "Repty" Górnośląskie Centrum Rehabilitacji im. gen. Jerzego Ziętka w Tarnowskich Górach
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.