Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-30
Bieruń: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja zielonej szkoły nad morzem dla około 89 +, - 10 % uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 3 w Bieruniu w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca wypoczynku i z powrotem
Numer ogłoszenia: 40662 - 2013; data zamieszczenia: 30.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Bieruniu , ul. Węglowa 11, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2162970, faks 032 2162970.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.bierun.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest Organizacja zielonej szkoły nad morzem dla około 89 +, - 10 % uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 3 w Bieruniu w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca wypoczynku i z powrotem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: podstawienia w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy klimatyzacja, WC, DVD spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci, zapewnienie dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji, zapewnienia w przypadku awarii zastępczego autokaru na własny koszt, zakwaterowania w jednym budynku, tylko do naszej dyspozycji lub na oddzielnych kondygnacjach, w którym znajduje się stołówka, w pokojach 2 - 5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym łazienka w każdym z pokoi; jednakowy standard pokoi dla wszystkich dzieci;zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu uczniów w trakcie 14 dniowego turnusu nad otwartym morzem duże miasta wykluczone w małym ośrodku wypoczynkowym, maksymalnie do 150 miejsc, z bezpośrednim przejściem do morza nie oddzielonym ulicą, w odległości do 300m.pomocy przy wyładunku i załadunku bagażu; zapewnienia: ciepłej kolacji w dniu przyjazdu, śniadania i prowiantu na drogę powrotną, wyżywienia 3 x dziennie + podwieczorek, zgodnego z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia dzieci, odpowiadającego standardom pod względem ilości jak i jakości oraz wartości odżywczych, posiłku dla wszystkich na jedną zmianę; zapewnienia sali do zajęć dydaktycznych wyposażonej w tablicę; zapewnienia możliwości korzystania z zaplecza sportowo - rekreacyjnego znajdującego się na terenie ogrodzonego ośrodka, w którym będą przebywać dzieci; zapewnienia całodobowej opieki medycznej, pielęgniarka 24 h, podstawowych leków wg potrzeb i personelu obsługowego dokładne sprzątanie i odkurzanie pokoi i łazienek co drugi dzień;realizacji profilaktyki zdrowotnej; zapewnienie atrakcyjnego spędzenia czasu na zielonej szkole - zorganizowanie dwóch całodniowych wycieczek z przewodnikiem w tym rejs statkiem, zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek, zajęć plastycznych, korzystanie ze sprzętu audiowizualnego, organizacja dyskotek; zapewnienie bezpłatnego pobytu i odrębnych pokoi dla opiekunów 1 na 15 dzieci i kierownika; zapewnienie bezpłatnego pobytu dla dodatkowego nauczyciela klasy integracyjnej;zapewnienie ogrzewania w przypadku niskich temperatur, ośrodek przystosowany dla osób niepełnosprawnych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 28.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia / nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę wykazu z ostatnich 3 lat, do 3 usług w wymaganym zakresie dla co najmniej 80 dzieci wraz z załączonymi referencjami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku będzie dokonana wg zasady: spełnia/ nie spełnia, na podstawie przedłożonego przez wykonawcę : - oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty Prezentację fotograficzną, folder, stronę internetową obiektu. Dokładny i rzetelny opis bazy lokalowej, Opinię Sanepidu lub Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w zakresie czystości powietrza, Oświadczenie o posiadaniu opinii lub protokołu okresowej kontroli Państwowej Straży Pożarnej.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Doświadczenie w organizowaniu wypoczynku dla dzieci i młodzieży o takim samym charakterze co przedmiot zamówienia - 10
- 3 - Ocena warunków socjalno - bytowych i rekreacyjnych oraz rozwiązań organizacyjnych pobytu - 40
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.bierun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Orła Białego w Bieruniu ul. Węglowa 11 43-155 Bieruń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 13:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi im. Orła Białego w Bieruniu ul. Węglowa 11 sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Budowa ul. Słonecznej (ZRID - dokumentacja)
- Naprawa posadowienia elektronicznej wagi samochodowej typu WSA02 nr 505 zlokalizowanej na Zakładzie Wzbogacania Miałów w Oddziale Piast-Ziemowit Ruch Piast
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - TAGOR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny, gr. mat. 295-27-03.
- Dostawa układów sterujących hydraulicznych typu FAMUR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-19.
- Remont systemów i urządzeń automatyzacji przenośników produkcji ATUT dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa dwuteownika specjalnego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy 273-6
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- ROK SZKOLNY 2025/2026 - Usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu gminy Sadki do jednostek oświatowych w okresie od 1 września 2025 roku do czerwca 2026 roku - 1 rok szkolny
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.