To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-04
Bieruń: Organizacja zielonej szkoły nad morzem dla około 89 plus minus 10% uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 3 w Bieruniu w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca wypoczynku i z powrotem.
Numer ogłoszenia: 86760 - 2013; data zamieszczenia: 04.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40662 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 w Bieruniu, ul. Węglowa 11, 43-155 Bieruń, woj. śląskie, tel. 032 2162970, faks 032 2162970.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła Podstawowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja zielonej szkoły nad morzem dla około 89 plus minus 10% uczniów klas III Szkoły Podstawowej nr 3 w Bieruniu w tym przewóz uczniów autokarem do miejsca wypoczynku i z powrotem..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: podstawienie w obie strony, zgodnie z ustalonym harmonogramem, czystego, sprawnego technicznie autokaru wysokiej klasy /klimatyzacja, WC/, DVD spełniającego wszelkie wymogi zezwalające na przewóz dzieci, zapewnienie dwóch kierowców, przejazd w ciągu dnia, zapewnienie ubezpieczenia autokaru oraz wymaganych koncesji, zapewnienia w przypadku awarii zastępczego autokaru na własny koszt, zakwaterowanie w jednym budynku, tylko do naszej dyspozycji lub na oddzielnych kondygnacjach, w którym znajduje się stołówka, w pokojach 2 - 5 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka w każdym z pokoi); jednakowy standard pokoi dla wszystkich dzieci;zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pobytu uczniów w trakcie 14 dniowego turnusu nad otwartym morzem (duże miasta wykluczone) w małym ośrodku wypoczynkowym, maksymalnie do 150 miejsc, z bezpośrednim przejściem do morza nie oddzielonym ulicą, w odległości do 300m. pomocy przy wyładunku i załadunku bagażu;zapewnienie ciepłej kolacji w dniu przyjazdu, śniadania i prowiantu na drogę powrotną, wyżywienia 3 x dziennie + podwieczorek, zgodnego z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia dzieci, odpowiadającego standardom pod względem ilości jak i jakości oraz wartości odżywczych, posiłku dla wszystkich na jedną zmianę;zapewnienia sali do zajęć dydaktycznych wyposażonej w tablicę; zapewnienie możliwości korzystania z zaplecza sportowo - rekreacyjnego znajdującego się na terenie ogrodzonego ośrodka, w którym będą przebywać dzieci;zapewnienia całodobowej opieki medycznej, (pielęgniarka 24 h), podstawowych leków (wg potrzeb) i personelu obsługowego (dokładne sprzątanie i odkurzanie pokoi i łazienek co drugi dzień); realizacji profilaktyki zdrowotnej; zapewnienie atrakcyjnego spędzenia czasu na zielonej szkole - zorganizowanie dwóch całodniowych wycieczek z przewodnikiem w tym rejs statkiem,zorganizowanie ogniska z pieczeniem kiełbasek, zajęć plastycznych, korzystanie ze sprzętu audiowizualnego, organizacja dyskotek; zapewnienie bezpłatnego pobytu i odrębnych pokoi dla opiekunów /1 na 15 dzieci i kierownika/; zapewnienie bezpłatnego pobytu dla dodatkowego nauczyciela klasy integracyjnej;zapewnienie ogrzewania w przypadku niskich temperatur, ośrodek przystosowany dla osób niepełnosprawnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 85.10.00.00 - Usługi ochrony zdrowia 60.17.20.00 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.02.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Ośrodek Rehabilitacyjno - Wczasowy Słowiniec w Poddąbiu, ulica Promenada Słońca 24, 76-270 Poddąbie, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 91574,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 86527,8
Oferta z najniższą ceną: 81501,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92407,5
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIERUNIA
- Budowa ul. Słonecznej (ZRID - dokumentacja)
- Naprawa posadowienia elektronicznej wagi samochodowej typu WSA02 nr 505 zlokalizowanej na Zakładzie Wzbogacania Miałów w Oddziale Piast-Ziemowit Ruch Piast
- Dostawa części zamiennych do obudów ścianowych - TAGOR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo-Produkcyjny, gr. mat. 295-27-03.
- Dostawa układów sterujących hydraulicznych typu FAMUR dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy materiałowej 295-27-19.
- Remont systemów i urządzeń automatyzacji przenośników produkcji ATUT dla Oddziałów Polskiej Grupy Górniczej S.A.
- Dostawa dwuteownika specjalnego dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział Zakład Remontowo - Produkcyjny - nr grupy 273-6
więcej: przetargi w Bieruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie kadry merytorycznej w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum"
- Wykonanie całodobowo badania lekarskiego osoby zatrzymanej oraz pobrania krwi osoby doprowadzonej do wytrzeźwienia przez funkcjonariuszy Policji na terenie działania KPP w Malborku.
- ROK SZKOLNY 2025/2026 - Usługi w zakresie dowozu dzieci z terenu gminy Sadki do jednostek oświatowych w okresie od 1 września 2025 roku do czerwca 2026 roku - 1 rok szkolny
- Trening rozwojowy w formie wyjazdowej dla młodzieży usamodzielnianej w ramach projektu pn. "W Rodzinie"
- Organizacja obozów terapeutyczno-rekreacyjnych dla dzieci i opiekunów z rodzin zastępczych
- Wykonanie usług medycznych, tj. całodobowych świadczeń w zakresie badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania KMP w Legnicy.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.