Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-11
Ostrowiec Świętokrzyski: sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim Os. Pułanki 10 w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 406918 - 2014; data zamieszczenia: 11.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim , ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 41 276 76 00, faks 41 265 22 51.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopsostrowiec.pl, ww.arl.ostrowiec.pl/bip/mops
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim Os. Pułanki 10 w 2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sprzedaż i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (mięsa, wędlin, drobiu, kwaszonek, świeżych owoców i warzyw, artykułów ogólnospożywczych, artykułów mleczarskich, mrożonek i ryb mrożonych, pieczywa) dla potrzeb Kuchni Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej niezbędnych do przygotowania posiłków dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim (zwanego dalej MOPS) w 2015 r. Wykaz i ilość asortymentów zawiera Załączniki nr 2A-2G do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.23.50.00-4, 15.30.00.00-1, 15.33.10.00-7, 15.80.00.00-6, 15.50.00.00-3, 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3, 15.89.60.00-5, 15.81.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium przez Wykonawców
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie według wzoru jak w jak w załączniku nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie według wzoru jak w jak w załączniku nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie według wzoru jak w jak w załączniku nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie według wzoru jak w jak w załączniku nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie według wzoru jak w jak w załączniku nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty- według wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ 2. Formularz cenowy- według wzoru określonego w załącznikach 2A-2G do SIWZ 3. Podpisany projekt umowy- według wzoru określonego w załączniku nr 8 do SIWZ 4. Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków i opłat do Urzędu Skarbowego- według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ 5. Oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne- według wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ 6. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 7. Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w trybie art. 24 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 4 do SIWZ. 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej - Załącznik nr 7 do SIWZ 9. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. w przypadku ustawowej zmiany wysokości stawek podatku VAT dotyczącej przedmiotu umowy, podlegają one zmianie od dnia wejścia w życie nowych stawek podatku, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie kwota brutto, cena netto pozostaje bez zmian. 2. strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych artykułów żywnościowych objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową; 3. strony ustalają, że gramatura zaoferowanego asortymentu przy każdorazowej dostawie może ulegać zmianie przy czym szacunkowa ilość zamówienia na okres realizacji pozostanie bez zmian. Cena po przeliczeniu innej gramatury pozostanie bez zmian. Zmiana ta nie wymaga formy pisemnej. 4. strony dopuszczają możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego w ramach zastosowanej przez Sprzedającego w trakcie trwania umowy: promocji, ogólnej obniżki cen na dany asortyment, sezonowych obniżek cen w trakcie trwania umowy 5.po upływie okresu niezmienności cen zagwarantowanego przez Wykonawcę, Wykonawca będzie mógł zmieniać ceny, maksymalnie do poziomu ceny giełdowej danego produktu w dniu zakupu (giełda owocowo-warzywna w Sandomierzu, strona internetowa: www.gieldasan.pl)-dot. zadania Nr II.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.arl.ostrowiec.pl/bip/mops oraz w siedzibie Zamawiającego- ul. Świętokrzyska 22, 27-400 Ostrowiec Św..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 09:30, miejsce: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ , ul. Świętokrzyska 22, 27 400 Ostrowiec Świętokrzyski. Sekretariat MOPS- pokój 4.15.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Mięso, drób, wędliny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostarczenie mięsa, drobiu i wędlin w asortymencie i ilości wskazanej w załączniku nr 2A (formularz cenowy) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.23.50.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świeże warzywa i owoce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostarczenie świeżych warzyw i owoców w asortymencie i ilości wskazanej w załączniku nr 2B (formularz cenowy) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. okres niezmienności cen - 15
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kwaszonki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostarczenie kwaszonki w asortymencie i ilości wskazanej w załączniku nr 2C (formularz cenowy) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Artykuły ogólnospożywcze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostarczenie artykułów ogólnospożywczych w asortymencie i ilości wskazanej w załączniku nr 2D (formularz cenowy) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Artykuły mleczarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostarczenie artykułów mleczarskich w asortymencie i ilości wskazanej w załączniku nr 2E (formularz cenowy) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Mrożonki i ryby mrożone.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostarczenie mrożonek i ryb mrożonych w asortymencie i ilości wskazanej w załączniku nr 2F (formularz cenowy) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.11.70-9, 15.22.10.00-3, 15.89.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pieczywo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostarczenie pieczywa w asortymencie i ilości wskazanej w załączniku nr 2G (formularz cenowy) do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- OCHRONA OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO MIEJSKIEGO CENTRUM KULTURY ORAZ OCHRONA IMPREZ W 2025 ROKU
- Dostawa używanej równiarki drogowej kołowej.
- modernizacja Oddziału Kardiologii Wielospecjalistycznego Szpitala w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Ochrona obiektów MOSiR w Ostrowcu Świętokrzyskim w 2025 roku
- ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ORAZ OTOCZENIA BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM
- Usługa cateringowa dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej nr 9 w Ostrowcu Świętokrzyskim
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.