To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-03
Włocławek: Usuwanie i pozbywanie się nieczystości, błota, śniegu i lodu z przystanków komunikacyjnych na terenie Miasta Włocławek
Numer ogłoszenia: 4076 - 2013; data zamieszczenia: 03.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 499908 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek, ul. Zielony Rynek 11/13, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 4144000, faks 54 4144257.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie i pozbywanie się nieczystości, błota, śniegu i lodu z przystanków komunikacyjnych na terenie Miasta Włocławek.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający zleca, a Wykonawca przyjmuje do wykonania usługi usuwania i pozbywania się nieczystości, błota, śniegu i lodu z przystanków komunikacyjnych usytuowanych na terenie miasta Włocławek wykorzystywanych dla potrzeb przewozów zbiorowych realizowanych przez komunikację miejską. Zakres rzeczowy Zakres prac i czynności do wykonywania przez wykonawcę w ramach usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na przystankach komunikacji miejskiej: 1. Posprzątanie terenu przystankowego, polegającego na usunięciu śmieci: papierów, szkieł, niedopałków papierosów, kamieni, liści, traw itp. obejmującego obszar położony wewnątrz wiaty przystankowej, z przodu od wiaty do krawędzi jezdni, wewnątrz zatoki przystankowej, od ścian bocznych i tylnych po 3 metry w każdą stronę oraz zakole przystankowe na całej długości. 2. W przypadku słupka przystankowego lub grzybka wraz z ławką (wiata typu Kalisz) -z przodu terenu do krawędzi jezdni oraz w promieniu 5 metrów od osi słupka lub ławki dla pasażerów. 3. W okresie zimowym zakres czynności obejmuje dodatkowo likwidację sopli z urządzeń przystankowych, odgarnianie i wywóz śniegu oraz posypywanie piaskiem i likwidację oblodzeń terenu objętego sprzątaniem. W okresie zimowym winny być obsługiwane przystanki wyszczególnione jako kat. A, B i C. Usuwanie zaśmieceń poprzez usunięcie papierów, niedopałków papierosów, kamieni i itp., winno odbywać się zgodnie z pkt. 9 usuwanie śniegu i oblodzeń oraz sopli z urządzeń przystankowych, posypywanie piaskiem wszystkich przystanków i usuwanie gołoledzi winno odbywać się na bieżąco tj. w momencie występowania odpadów śnieżnych i gołoledzi. 4. W przypadku podjęcia czynności odśnieżania w czasie, po którym usunięcie śniegu do podłoża jest nieskuteczne, bieżące odkuwanie (usuwanie) zbitego śniegu, lodu oraz pryzmowanie wykonywać należy na powierzchniach w/w. 5. Usunięcie plakatów informacyjnych i ogłoszeń rozklejonych na urządzeniach przystankowych podczas wykonywania czynności sprzątania przystanków określonych w pkt. 9. wraz z zmywaniem kleju i innych pozostałości na urządzeniach. 6. Wyposażenia na własny koszt wszystkich przystanków (każdy przystanek wyposażony musi być w jeden kosz ) objętych zamówieniem w kosze na śmieci i inne zanieczyszczenia. Przystanki wymienione w kategorii D należy wyposażyć w kosze w okresie od 20.06.2013 r. do 31.08.2013r. Kosze winny być pomalowane na kolor niebieski, w tonacji takiej jak urządzenia przystankowe, w które przystanki są wyposażone Wykonawca zobowiązany jest do: - utrzymania estetycznego stanu i wyglądu koszy: - naprawy koszy uszkodzonych - uzupełniania koszy skradzionych. Wykonawca może na koszach umieścić nazwę (logo) swojej firmy. 7. Usunięcie śmieci z koszy, wywóz i składowanie na własny koszt. 8. Usunięcie w niedziele i święta, szkła z potłuczonych wiat na interwencję Zamawiającego. 9. Ustala się, że przystanki będą sprzątane wg kolejności. Kategoria A - co najmniej sprzątanie we wszystkie dni robocze od poniedziałku do soboty - 15 przystanków, Kategoria B - co najmniej sprzątanie 2 razy w tygodniu w dni robocze tj. poniedziałek i czwartek - 51 przystanków, Kategoria C - co najmniej sprzątanie 1 raz w tygodniu w dni robocze - 226 przystanków wg. harmonogramu ustalonego przez Wykonawcę uzgodnionego z Zamawiającym, Kategoria D - co najmniej sprzątanie 1 raz w tygodniu, w dzień roboczy tj. poniedziałek w okresie od 28 czerwca do 31 sierpnia - 2 przystanki. Dla kategorii B i C w przypadku gdy dzień sprzątania jest dniem świątecznym sprzątanie przenosi się na roboczy dzień, poprzedzający planowany dzień sprzątania przystanków..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Pielęgnacji i Zakładania Terenów Zieleni PLATAN Krzysztof Górski, Machnacz, Sasankowa 25, 87-880 Brześć Kujawski, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 92591,14 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90720,00
Oferta z najniższą ceną: 90720,00 / Oferta z najwyższą ceną: 99766,45
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Sukcesywna dostawa chemii do uzdatniania wody basenowej w obiektach Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włocławku"
- BIEŻĄCA DOSTAWA NOWYCH TABLIC REJESTRACYJNYCH ORAZ ZŁOMOWANIE SKASOWANYCH, STARYCH TABLIC DLA POTRZEB STAROSTWA POWIATOWEGO WE WŁOCŁAWKU.
- Świadczenie usług nadzoru autorskiego modułów oprogramowania aplikacyjnego ERP Infomedica przez okres 36 miesięcy.
- Ochrona fizyczna mienia obiektów Muzeum Ziemi Kujawskiej i Dobrzyńskiej we Włocławku w 2025 r.
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn.: Budowa trzech budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu we Włocławku przy ulicy Cienistej
- Budowa alejek na Cmentarzu Komunalnym we Włocławku przy Al. Chopina 3/5 - etap IV
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie i zagospodarowanie niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w tym odpady z targowisk oraz nieczystości ciekłych z posesji będących w zarządzie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kłobucku.
- Kompleksowe utrzymanie obiektów rekreacyjno-sportowych oraz wybiegów dla psów zlokalizowanych w Bydgoszczy na terenach gminnych
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Zębowice oraz opróżnianie koszy ulicznych i pojemników z odpadami z czyszczenia ulic i placów..........
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Zagospodarowanie i wariantowo odbieranie i zagosp. odpadów komunalnych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne odebranych i gromadzonych przez ZUK z terenów niezamieszkałych gminy Błonie (...).
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z cmentarzy komunalnych oraz nieruchomości niezamieszkałych będących własnością Gminy Przeciszów w 2025 r.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.