eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskObsługa eksploatacyjna węzłów cieplnych w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-02

Gdańsk: Obsługa eksploatacyjna węzłów cieplnych w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego.
Numer ogłoszenia: 407928 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 351370 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa eksploatacyjna węzłów cieplnych w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień: CPV 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych (obsługa instalacji grzewczych). 2. Przedmiotem zamówienia jest obsługa eksploatacyjna węzłów cieplnych w obiektach Uniwersytetu Gdańskiego. 3. Przedmiot robót obejmuje konserwację węzłów cieplnych z instalacjami: CO, CWU i CT zgodnie z: obowiązującymi przepisami, instrukcjami obsługi węzłów, Dokumentacją Techniczno-Ruchową urządzeń i przepisami UDT oraz utrzymywanie prawidłowej pracy zleconych do konserwacji węzłów cieplnych i instalacji CO, CWU i CT pomiędzy naprawami i planowanymi remontami. 4. Zakres robót obejmuje: a) utrzymanie prawidłowej pracy węzłów cieplnych z instalacjami: CO, CWU i CT oraz bezpieczeństwo ich funkcjonowania; b) zabezpieczenie sprawności technicznej obiektu ciepłowniczego w cyklu całodobowym; c) kontrolę szczelności instalacji, likwidacji przecieków i sprawdzania poprawności nastaw zaworów bezpieczeństwa; d) przedsezonowe przygotowanie urządzeń, elementów AKPiA i sterowania obiektu ciepłowniczego do pracy ciągłej w sezonie zimowym; e) przeglądy i czyszczenie urządzeń filtrujących (filtry siatkowe, magnetoodmulacze i odmulacze); f) kontrolę i utrzymanie poduszek powietrznych; g) bieżąca konserwacja urządzeń technologicznych, elementów AKPiA i sterowania; h) sprawdzania pracy i połączeń elementów automatyki i sterowania oraz sprawdzania połączeń elektrycznych przynajmniej raz w roku; i) optymalizacja pracy systemu regulacyjnego, której podstawowym zadaniem jest utrzymanie wymaganego komfortu cieplnego podczas czynnej eksploatacji obiektu ogrzewanego przy jednoczesnym zminimalizowaniu kosztów związanych ze zużyciem energii cieplnej pobieranej z miejskiej sieci cieplnej; j) płukanie chemiczne wymienników ciepła w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania wymagań przepisów przeciwpożarowych i BHP w szczególności budowlanych i instalacyjnych. 6. Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania prac z należytą starannością w sposób zgodny z aktualnym poziomem wiedzy technicznej, instrukcjami obsługi węzłów, DTR urządzeń i przepisami UDT; 7. Szczegółowy wykaz węzłów cieplnych z parametrami technicznymi zawiera załącznik nr 10 do SIWZ. 8. Wykaz materiałów dostarczanych przez Wykonawcę zawiera załącznik nr 11 do SIWZ. 9. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia odpowiednich dzienników, przechowywanych u kierownika obiektu, do których będzie wpisywał czynności i terminy wykonanych prac. Dzienniki te stanowić będą własność Zamawiającego. 10. Wykonawca zobowiązuje się do bieżącego i pisemnego informowania Zamawiającego o konieczności zaplanowania remontów urządzeń i wymiany części nie ujętych w załączniku nr 11 do SIWZ. 11. Wykonawca musi prowadzić całodobową działalność serwisową w zakresie obsługi eksploatacyjnej węzłów cieplnych oraz udostępnić Zamawiającemu minimum dwie linie telefoniczne (w tym 1 stacjonarna i 1 mobilna) oraz fax i adres e-mail do zgłaszania ewentualnych awarii i innych potrzeb Zamawiającego związanych z realizacją zamówienia. Telefon stacjonarny i fax mogą mieć ten sam numer. 12. Wykonawca zobowiązuje się, w przypadku powstania awarii, do podjęcia natychmiastowych działań w celu jej usunięcia w porozumieniu z Samodzielną Sekcja Głównego Energetyka i Automatyka UG lub inspektorami Działu Inwestycji i Rozwoju UG. 13. Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia czynności naprawczych w ciągu 2 godzin od chwili powiadomienia przez Zamawiającego o nieprawidłowej pracy węzła cieplnego i usunięcia awarii w ciągu 12 godzin, z wyjątkiem sytuacji gdy usunięcie awarii w tym terminie jest niemożliwe z przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 14. W przypadku, gdy usunięcie awarii lub bieżąca naprawa będą wymagały użycia materiałów lub części innych niż wymienione w załączniku nr 11, rozliczenie nastąpi na podstawie oferty Wykonawcy zatwierdzonej przez Zamawiającego, sporządzonej w oparciu o średnie ceny i parametry cenotwórcze z cennika SEKOCENBUD za kwartał poprzedzający okres wykonania prac. 15. Koszt robocizny związany z usunięciem awarii należy uwzględnić w cenie obsługi eksploatacyjnej. 16. Zamawiający zastrzega sobie prawo zlecenia usunięcia zaistniałych awarii oraz wskazanych przez Wykonawcę usterek, nie objętych przedmiotem postępowania, dowolnej wybranej przez siebie firmie. 17. Zamawiający zastrzega prawo do zmniejszenia ilości konserwowanych węzłów cieplnych, o maksymalnie 25% wartości zamówienia podstawowego. 18. Zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną budynków. Termin wizji należy uzgodnić z Zamawiającym..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.72.10.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Instalatorstwo Sanitarne i Ogrzewania Jan Gierszewski, ul. Sztormowa 7-K/22, 80-335 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52610,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 58435,20

  • Oferta z najniższą ceną: 52800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117784,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.