Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Mińsk Mazowiecki: WYKONANIE NAPRAWY ŻURAWIA TYP.HIAB 550-6,NR FABR.550304,ROK PRODUKCJI 2001 NA PODWOZIU POJAZDU JELCZ P 842 K NR REJ.UE 00313
Numer ogłoszenia: 408676 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAPRAWY ŻURAWIA TYP.HIAB 550-6,NR FABR.550304,ROK PRODUKCJI 2001 NA PODWOZIU POJAZDU JELCZ P 842 K NR REJ.UE 00313.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie naprawy żurawia typ. HIAB 550-6, nr fabr. 550304, rok produkcji 2001 na podwoziu pojazdu JELCZ P 842 K nr rej. UE 00313 należącego do Jednostki Wojskowej 1131. Naprawie podlegać będą: - wytarte ślizgi belki podpór żurawia, oraz podpór dodatkowych; sparciałe przewody hydrauliczne belki podpór dodatkowych wycieki z przewodów zasilających podpór dodatkowych wytarty komplet ślizgów wysięgnika żurawia, oraz wysięgnika dodatkowego luz w miejscu mocowania wysięgnika dodatkowego w wysięgniku żurawia zmurszałe przewody hydrauliczne zasilające ramię wewnętrzne i siłowniki teleskopowania (rozdzielacz główny - ramię wewnętrzne) nieszczelne przewody zasilające siłowniki teleskopowania niesprawne uszczelnienia siłownika/siłowników teleskopowania; wypracowane ucho zabezpieczenia transportowego wysięgnika; wypracowana podpora transportowa wysięgnika dodatkowego niesprawny układ zabezpieczający przed utratą stateczności; niesprawne moduły sterowania D/A na rozdzielaczu żurawia; sparciałe przewody elektryczne pomiędzy modułami sterowania D/A, nieczytelne piktogramów opisujący dźwignie rozdzielacza nieczytelne diagramy udźwigu; wytarte rolki prowadzące zwijadło przewodu elektrycznego oraz sprężyny zwijadła na wysięgniku dodatkowym wymiana mechanizmu zmiany biegów pojazdu wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie dokonać transportu pojazdu wraz z urządzeniem z siedziby zamawiającego do miejsca wykonania naprawy wykonanie innych prac - Poprzez inne prace naprawcze należy rozumieć wykonanie i uwzględnienie w kalkulacji ceny oferty wykonania dodatkowych prac jeżeli w trakcie wizji lokalnej urządzenia w siedzibie zamawiającego wykonawca stwierdzi konieczność ich wykonania aby urządzenie uzyskało pozytywny wynik badania dozorowego; - Urządzenie po wykonanej naprawie powinno być sprawne technicznie i spełniać wymagania dozoru technicznego (wykonane i udokumentowane badanie dozorowe) w celu dopuszczenia do eksploatacji - Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem technicznym pojazdu oraz w celu prawidłowego przygotowania oferty. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z kpt. Artur WĘGRZYN,25 74 74 405. - Usługa naprawy może zostać zrealizowana tylko w siedzibie wykonawcy. Koszt transportu pojazdu ponosi wykonawca. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru wykonania usługi przez zamawiającego b użyć do wykonania naprawy materiałów i części zgodnych z dokumentacją fabryczną urządzenia o parametrach technicznych nie mniejszych niż posiadają oryginalne części zamienne oferowane przez producenta urządzenia c udostępnienia w trakcie realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego wszelkich informacji dotyczących zastosowanej technologii naprawy, w tym specyfikacji technicznej oraz atestów itp. zastosowanych części zamiennych użytych do wykonania naprawy żurawia d dokonania wpisu o wykonanej naprawie w dzienniku konserwacji żurawia, dołączenia do faktury za wykonaną usługę specyfikacji wykonanych prac wraz z wyszczególnieniem, zużytych części i ich ilości oraz części zamiennych e dołączenia do faktury specyfikacji technicznej lub atestów zastosowanych części zamiennych. f zwrotu wymienionych części i podzespołów zleceniodawcy. 5. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. a O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac konserwacyjnych i naprawczych żurawi typu Hiab b Zastosowane do wykonania naprawy części zamienne muszą posiadać wymagane atesty potwierdzające spełnianie wymagań w zakresie norm branżowych oraz możliwości ich użycia do naprawy urządzeń dźwigowych c Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem bankowym na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury za wykonaną naprawę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 16.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia , że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac konserwacyjnych i naprawczych żurawi typu Hiab; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia , że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac konserwacyjnych i naprawczych żurawi typu Hiab; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia , że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac konserwacyjnych i naprawczych żurawi typu Hiab; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia , że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac konserwacyjnych i naprawczych żurawi typu Hiab; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na załączniku nr 2 do siwz); W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki- kancelaria jawna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2224W Stara Niedziałka - Mistów - Libertów do drogi (Stanisławów - Mlęcin - Kamionka) w msc. Mistów od km 2+176 do km 2+444
- Zapewnienie możliwości drukowania, kopiowania, skanowania, faksowania, dostawy materiałów eksploatacyjnych i serwis urządzeń
- Artykuły żywnościowe cz. I.
- Usługa w zakresie dzierżawy dwóch zbiorników o pojemności 6400 litrów każdy wraz z wykonaniem instalacji oraz sukcesywna dostawa gazu propan do celów grzewczych w kompleksie wojskowym K-1023 .
- ZP/12/2025 Świadczenie usługi w zakresie przeglądu, serwisu i napraw w hangarach typu lekkiego (HTL) dla statków powietrznych w kompleksie wojskowym K-6031 na terenie 23. BLT w Mińsku Mazowieckim
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 6 w Mińsku Mazowieckim w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.