eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mińsk MazowieckiWYKONANIE NAPRAWY ŻURAWIA TYP.HIAB 550-6,NR FABR.550304,ROK PRODUKCJI 2001 NA PODWOZIU POJAZDU JELCZ P 842 K NR REJ.UE 00313

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-19

Mińsk Mazowiecki: WYKONANIE NAPRAWY ŻURAWIA TYP.HIAB 550-6,NR FABR.550304,ROK PRODUKCJI 2001 NA PODWOZIU POJAZDU JELCZ P 842 K NR REJ.UE 00313
Numer ogłoszenia: 408676 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojsko.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE NAPRAWY ŻURAWIA TYP.HIAB 550-6,NR FABR.550304,ROK PRODUKCJI 2001 NA PODWOZIU POJAZDU JELCZ P 842 K NR REJ.UE 00313.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : wykonanie naprawy żurawia typ. HIAB 550-6, nr fabr. 550304, rok produkcji 2001 na podwoziu pojazdu JELCZ P 842 K nr rej. UE 00313 należącego do Jednostki Wojskowej 1131. Naprawie podlegać będą: - wytarte ślizgi belki podpór żurawia, oraz podpór dodatkowych; sparciałe przewody hydrauliczne belki podpór dodatkowych wycieki z przewodów zasilających podpór dodatkowych wytarty komplet ślizgów wysięgnika żurawia, oraz wysięgnika dodatkowego luz w miejscu mocowania wysięgnika dodatkowego w wysięgniku żurawia zmurszałe przewody hydrauliczne zasilające ramię wewnętrzne i siłowniki teleskopowania (rozdzielacz główny - ramię wewnętrzne) nieszczelne przewody zasilające siłowniki teleskopowania niesprawne uszczelnienia siłownika/siłowników teleskopowania; wypracowane ucho zabezpieczenia transportowego wysięgnika; wypracowana podpora transportowa wysięgnika dodatkowego niesprawny układ zabezpieczający przed utratą stateczności; niesprawne moduły sterowania D/A na rozdzielaczu żurawia; sparciałe przewody elektryczne pomiędzy modułami sterowania D/A, nieczytelne piktogramów opisujący dźwignie rozdzielacza nieczytelne diagramy udźwigu; wytarte rolki prowadzące zwijadło przewodu elektrycznego oraz sprężyny zwijadła na wysięgniku dodatkowym wymiana mechanizmu zmiany biegów pojazdu wykonawca w ramach umowy zobowiązany będzie dokonać transportu pojazdu wraz z urządzeniem z siedziby zamawiającego do miejsca wykonania naprawy wykonanie innych prac - Poprzez inne prace naprawcze należy rozumieć wykonanie i uwzględnienie w kalkulacji ceny oferty wykonania dodatkowych prac jeżeli w trakcie wizji lokalnej urządzenia w siedzibie zamawiającego wykonawca stwierdzi konieczność ich wykonania aby urządzenie uzyskało pozytywny wynik badania dozorowego; - Urządzenie po wykonanej naprawie powinno być sprawne technicznie i spełniać wymagania dozoru technicznego (wykonane i udokumentowane badanie dozorowe) w celu dopuszczenia do eksploatacji - Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się ze stanem technicznym pojazdu oraz w celu prawidłowego przygotowania oferty. W sprawie wizji lokalnej należy kontaktować się z kpt. Artur WĘGRZYN,25 74 74 405. - Usługa naprawy może zostać zrealizowana tylko w siedzibie wykonawcy. Koszt transportu pojazdu ponosi wykonawca. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: a udzielenia gwarancji na przedmiot zamówienia na okres minimum 24 miesięcy od daty odbioru wykonania usługi przez zamawiającego b użyć do wykonania naprawy materiałów i części zgodnych z dokumentacją fabryczną urządzenia o parametrach technicznych nie mniejszych niż posiadają oryginalne części zamienne oferowane przez producenta urządzenia c udostępnienia w trakcie realizacji zamówienia na żądanie Zamawiającego wszelkich informacji dotyczących zastosowanej technologii naprawy, w tym specyfikacji technicznej oraz atestów itp. zastosowanych części zamiennych użytych do wykonania naprawy żurawia d dokonania wpisu o wykonanej naprawie w dzienniku konserwacji żurawia, dołączenia do faktury za wykonaną usługę specyfikacji wykonanych prac wraz z wyszczególnieniem, zużytych części i ich ilości oraz części zamiennych e dołączenia do faktury specyfikacji technicznej lub atestów zastosowanych części zamiennych. f zwrotu wymienionych części i podzespołów zleceniodawcy. 5. Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia. a O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac konserwacyjnych i naprawczych żurawi typu Hiab b Zastosowane do wykonania naprawy części zamienne muszą posiadać wymagane atesty potwierdzające spełnianie wymagań w zakresie norm branżowych oraz możliwości ich użycia do naprawy urządzeń dźwigowych c Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem bankowym na konto Wykonawcy w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury za wykonaną naprawę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia , że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac konserwacyjnych i naprawczych żurawi typu Hiab; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia , że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac konserwacyjnych i naprawczych żurawi typu Hiab; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia , że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac konserwacyjnych i naprawczych żurawi typu Hiab; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia , że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wydane przez Urząd Dozoru Technicznego do wykonywania prac konserwacyjnych i naprawczych żurawi typu Hiab; W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy Pzp (złożonego przez Wykonawcę na załączniku nr 2 do siwz); W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.23blot.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1131 05-300 Mińsk Mazowiecki- kancelaria jawna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.