Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-02
Kolbuszowa: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz prace instalacyjno-konfiguracyjne dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kolbuszowej
Numer ogłoszenia: 409064 - 2011; data zamieszczenia: 02.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kolbuszowej , ul. Piłsudskiego 59a, 36-100 Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 17 2272 926, faks 17 2271 790.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.kolbuszowa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz prace instalacyjno-konfiguracyjne dla Powiatowego Urzędu Pracy w Kolbuszowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I 1. Zasób dyskowy -szt 1 2.Komponenty do uruchomienia uwierzytelniania w oparciu o karty chipowe dla 55szt. stacji roboczych 3.Kontroler sieci bezprzewodowej 4.Oprogramowanie antywirusowe dla 55 stacji roboczych oraz serwerów 5.Mobilna stacja zarządzająca szt. 1 Zadanie II 6.Prace instalacyjno konfiguracyjne a) montaż i fizyczne uruchomienie systemu b) wdrożenie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo wewnętrznej sieci LAN Urzędu c) uruchomienie uwierzytelniania użytkowników w oparciu i infrastrukturę PKI oraz karty kryptograficzne d) konfiguracja infrastruktury sieci bezprzewodowej e) uruchomienie usług ułatwiających wdrożenie nowych stacji roboczych f) uruchomienie usług umożliwiającą instalację i zarządzanie aktualizacjami stacji roboczych Windows g) aktualizacja oprogramowania wirtualizacyjnego VMware Wykonawca dostarczy zamawiającemu przedmiot zamówienia: - wraz z pełnym kompletem oprogramowania i dodatkowych elementów dostarczonych przez producenta, - nowy - nie starszy niż 6 miesięcy, nie używany wcześniej w innych projektach, - zakupiony w oficjalnym kanale sprzedaży producenta, do którego należy Polska, co zgodnie z ww. wymogami oznacza, że będzie to sprzęt nowy, posiadający stosowny pakiet usług gwarancyjnych kierowanych do użytkowników z tego obszaru oraz posiadający deklarację zgodności dla oferowanego sprzętu, -gotowy do pracy bezpośrednio po dostawie, - posiadający wszelką dokumentację i certyfikaty wymagane przepisami prawa. Szczegółowy opis wymagań technicznych dotyczący sprzętu komputerowego oraz jego ilość określa załącznik nr 4 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Dostawa sprzętu oraz jego serwisowanie w okresie gwarancji będą realizowane w sposób określony w załączniku nr 4do SIWZ Warunki gwarancji i serwisu sprzętu komputerowego objętego dostawą określono w załączniku nr 4 do SIWZ (szczegółowy opis przedmiotu zamówienia). Wykonawca winien zapoznać się z warunkami określonymi w załączniku nr 5 do SIWZ - istotne postanowienia umowy. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszej SIWZ użyte są marki, znaki towarowe, producenci, dostawcy, patenty lub pochodzenie, a także normy i certyfikaty zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem, że zapewnią one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w szczegółowym opisie wymagań technicznych zamawianego sprzętu. W przypadku oferty równoważnej wykonawca ma obowiązek wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w szczegółowym opisie wymagań technicznych zamawianego sprzętu. Przez ofertę równoważną zamawiający rozumie ofertę, która spełnia co najmniej te funkcje oraz parametry użytkowe i techniczne, które zostały opisane w szczegółowym opisie wymagań technicznych zamawianego sprzętu. 9. Zamawiający żąda od wykonawców dołączenia do oferty dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych w SIWZ. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów wyszczególniono w rozdziale XV SIWZ. Prawo własności przedmiotu zamówienia przechodzi na zamawiającego z chwilą jego odbioru bez zastrzeżeń.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 30.23.31.41 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID) 30.23.33.00 - Czytniki kart inteligentnych 32.41.80.00 - Sieć radiowa 48.76.10.00 - Pakiety oprogramowania antywirusowego 30.21.31.00 - Komputery przenośne 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zamawiający żąda złożenia w ofercie: a) oświadczenia, w którym wykonawca stwierdza, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy spełnia normy 89/336/EEC oraz 73/23/EEC [CE]. b) oświadczenia Wykonawcy, że usługi serwisowe świadczone będą przez firmy serwisowe posiadające ważny certyfikat zarządzania jakością określony normą EN ISO 9001, c) oświadczenie Wykonawcy, że dostarczone komputery, laptop posiadają certyfikat producenta systemu operacyjnego potwierdzający poprawną współpracę oferowanego sprzętu z tymże systemem operacyjnym, d) oświadczenie o spełnieniu przez sprzęt norm środowiskowych, w tym zgodność z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych, sporządzone na podstawie dokumentacji producenta oferowanego sprzętu, wg wytycznych Krajowej Agencji Poszanowania Energii S.A., zawartych w dokumencie - Opracowanie propozycji środowiskowych dla produktów zużywających energię możliwych do wykorzystania przy formułowaniu specyfikacji na potrzeby zamówień publicznych, e) oświadczenie, że producent dostarczonego sprzętu posiada certyfikat ISO 14001 oraz ISO 9001
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy, przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w drodze aneksu na nw. warunkach: a) gdy istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych niż te istniejące w chwili podpisania umowy pod warunkiem, że proponowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają co najmniej te wymagania, które Zamawiający określił w SIWZ a ich zastosowanie nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia, b) gdy nastąpiła zmiana producenta lub producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu i zachodzi konieczność zastąpienia go innym, pod warunkiem, że spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ a jego zastosowanie nie wiąże się ze zmiana wynagrodzenia, c) gdy zostanie wyprodukowana nowsza wersja przedmiotu zamówienia i z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest możliwe dostarczenie wskazanych w ofercie komponentów, Zamawiający dopuszcza zmianę tych komponentów na spełniające warunki opisane w SIWZ, a ich zastosowanie nie wiąże się ze zmianą wynagrodzenia, d) gdy po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, e) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT. f) gdy nastąpi zmiana danych wykonawcy, osób do kontaktu, adresów, g) gdy przy zachowaniu zakresu przedmiotu zamówienia nastąpi obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy, h) gdy z powodu wystąpienia siły wyższej, strajków, kryzysu gospodarczego niemożliwym jest zrealizowania przedmiotu zamówienia w umówionym terminie i konieczne jest przedłużenie terminu wykonania umowy, i) gdy z przyczyn zależnych od zamawiającego niemożliwym jest zrealizowania przedmiotu zamówienia w umówionym terminie i konieczne jest przedłużenie terminu wykonania umowy. j) gdy zajdzie potrzeba zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia przy równoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia wykonawcy proporcjonalnie do zmniejszenia zakresu. Dopuszcza się maksymalne zmniejszenie o 10%.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.kolbuszowa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w Kolbuszowej ul. Piłsudskiego 59a 36-100 Kolbuszowa pokój nr 12 (I piętro),..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego w Kolbuszowej , 36-100 Kolbuszowa, sekretariat -pokój nr 14 (I piętro),..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- Dostawa oleju napędowego
- Odbiór, transport i zagospodarowanie poprzez odzysk skratek i piasku tj. odpadów o kodzie 19 08 01 oraz 19 08 02 z oczyszczalni ścieków w Kolbuszowej Dolnej, ul Łąkowa
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_2" ..
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 02 03
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 odbieranych od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych
- Ubezpieczenie majątku oraz odpowiedzialności cywilnej Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowienie wsparcia producenta dla licencji oprogramowania CyberArk
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Usługi informatyczne według dwóch zadań. Zadanie 1: Obsługa SWD PRM oraz Łączności Radiowej; Zadanie 2: Świadczenie obsługi informatycznej na rzecz Zamawiającego
- Dostawa tabletów dla WI - DE-dzp.272-694/24
- Świadczenie usług obsługi informatycznej i administracji systemem informatycznym oraz obsługi systemu monitoringu wizualnego z podziałem na dwa zadania
więcej: Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.