Ogłoszenie z dnia 2012-10-19
Szczecin: świadczenie usług uzupełniających przeglądów, napraw i serwisu ogumienia samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 409064 - 2012; data zamieszczenia: 19.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług uzupełniających przeglądów, napraw i serwisu ogumienia samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług uzupełniających przeglądów, napraw i serwisu ogumienia samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie obejmujące następujące pojazdy: a. samochody marki VW Transporter, 4 sztuki, b. samochody marki Ford Transit, 11 sztuk, c. samochód marki Iveco Irybus, jedna sztuka, d. samochód marki Peugeot Partner, jedna sztuka, e. samochód marki Citroen Berlingo, jedna sztuka, f. samochód marki Chevrolet Aveo, jedna sztuka, g. samochód marki Fiat Albea, jedna sztuka, 4. Świadczenie usług kompleksowej obsługi, naprawy i serwisu ogumienia samochodów wymienionych w pkt 3 ppkt 1) lit. a-g połączone z dostawą niezbędnych materiałów i części zamiennych oraz ogumienia do tych usług obejmuje następujący zakres zlecenia: 1) przeglądy okresowe, gwarancyjne i pogwarancyjne, 2) naprawy wynikające z przeglądów, 3) bieżące naprawy będące wynikiem awarii, 4) serwis ogumienia (polegający na kontroli zużycia ogumienia i w przypadku przekroczenia granicznych zalecanych wartości trwałego oznakowania wymiana opon z wyważeniem kół, utylizacja wytypowanego do kasacji ogumienia, wymianie sezonowej opon zimowych na letnie i odwrotnie, wulkanizacja opon po uszkodzeniu). 5. Samochody wskazane w pkt 3 lit. a, b, c wykonują około 30 000 tys. km. rocznie, poruszając się w 95% w warunkach jazdy miejskiej we wszystkie dni tygodnia w systemie dwu zmianowym. 6. Samochody wskazane w pkt 3 lit. d, e, f, g wykonują od 7 000 do 12 000 tys. km. rocznie, poruszając się w 95% w warunkach jazdy miejskiej w dni robocze. 7. Zamawiający wymaga, aby usługi będące przedmiotem zamówienia były wykonywane w stacji serwisowej Wykonawcy: 1) wyposażonej w aparaturę i oprogramowanie niezbędne do diagnostyki i naprawy pojazdów danej marki, wymienionej w pkt 3 lit. a-g, 2) położonej w granicach administracyjnych Miasta Szczecina, w warunkach warsztatowych, z zachowaniem należytej staranności, (oraz przy przestrzeganiu przepisów prawa w szczególności przepisów bezpieczeństwa), czynnej i pracującej co najmniej w następujących przedziałach czasowych - poniedziałek - piątek od godz. 8.00 do godz. 18.00 sobota od godz. 9.00 do godz. 13.00, 3) wyposażonej w minimum 4 stanowiska usytuowane w budynku, każde wyposażone w podnośnik hydrauliczny, 4) w której wykonawca dysponuje minimum 4 mechanikami samochodowymi legitymującymi się kierunkowym wykształceniem zawodowym oraz minimum 1 elektromechanikiem samochodowym - legitymującym się kierunkowym wykształceniem zawodowym, 8. Zamawiający wymaga, aby stacja serwisowa Wykonawcy wyposażona była w następujące narzędzia i urządzenia: 1) komputer do obsługi diagnostycznej samochodów danej marki, wymienionej w pkt 3 lit. a-g wraz z aktualną licencją producenta pojazdów tej marki na oprogramowanie, 2) ściągacz do kolumn Mc Persona, 3) zestaw do blokowania trzpienia amortyzatora, 4) przyrząd służący do sprawdzania temperatury wrzenia płynu hamulcowego, 5) przyrząd służący do kontroli ustawienia świateł, 6) ruchoma podpora - kobyłka- do m/d skrzyni biegów, 7) oprzyrządowanie do wymiany płynu hamulcowego, 8) oprzyrządowanie do wymiany oleju silnikowego, 9) przyrząd do sprawdzania luzów zawieszenia, 10) urządzenie do ustawiania geometrii kół, 11) urządzenie służące do sprawdzania geometrii kół (pomiar winien dotyczyć 4 kół jednocześnie), 12) rolki hamulcowe, 13) shock tester (urządzenie do sprawdzania amortyzatorów), 14) klucz dynamometryczny, 15) wyciąg/odsysacz spalin, 16) stanowisko do wymiany kół wyposażone w : a. podnośnik, b. wyważarkę do kół, c. montażownicę do kół, d. agregat do pompowania kół, e. myjkę do kół, 9. Realizacja usług, o których mowa w ust. 4 obejmuje w szczególności: 1) diagnostykę- w tym serwisowanie ogumienia, 2) dostawę niezbędnych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych oraz ogumienia, które zostały dopuszczone przez producenta w uzgodnieniu z Zamawiającym (nowe lub regenerowane) po cenach katalogowych. (w przypadku zastosowania części regenerowanych Zamawiający wymaga każdorazowo uzgodnienia jej zamontowania.), 3) demontaż zużytych części i materiałów wynikający z napraw oraz ich utylizacja, (względnie regeneracja), 4) montaż nowych materiałów i części zamiennych (lub regenerowanych), wynikający z napraw, Zamawiający zastrzega sobie prawo do przekazania Wykonawcy własnych części zamiennych oraz do zakupu części zamiennych we własnym zakresie, 5) wykonanie czynności konserwacyjnych i serwisowych w sposób określony przez producenta, 6) serwis olejowy OT-1 i OT- 2 dla pojazdów wymienionych w SIWZ (zgodnie z instrukcją eksploatacji danej marki pojazdu), 7) naprawę układu hamulcowego (wymiana klocków hamulcowych, wymiana tarcz hamulcowych, wymiana linek hamulca ręcznego), 8) naprawę układu kierowniczego (drążek kierowniczy, końcówki drążka kierowniczego, wahacz górny, wahacz dolny, sworznie wahaczy, tuleje stabilizatora, amortyzatory, wymiana przekładni kierowniczej), 9) naprawę układu rozrządu silnika (wymiana paska rozrządu, napinaczy paska rozrządu, kół zębatych, osłony paska, uszczelniaczy), 10) wymianę pasków napędowych - wentylatora chłodnicy, wspomagania kierownicy, napędu alternatora, 11) naprawę układu elektrycznego (oświetlenie zewnętrzne i wewnętrzne pojazdu, czujniki, wskaźniki, przełączniki, regulator napięcia, alternator rozrusznik, wymiana akumulatora, sygnał dźwiękowy, alarm samochodowy), 12) naprawę układu chłodzenia (wymiana chłodnicy, sprzęgiełka, pompy wodnej, przewodów gumowych), 13) naprawę układu przenoszenia napędu (skrzynia biegów, sprzęgło, półosie, przeguby), 14) naprawę silnika (wymiana kolektorów, uszczelnienie silnika, wymiana zaworów, wymiana uszczelki pod głowicą, wymiana prowadnic i popychaczy zaworów, szlifowanie wału korowego, wymiana świec żarowych, wymiana wtryskiwaczy), 15) naprawę układu wydechowego (wymiana lub spawanie tłumików i rur wydechowych), 16) Naprawę układu napędowego (tylny most łożyska i piasty koła, półosie, tarcze koła, przeguby), 17) wymianę sezonową opon samochodowych (w tym wyważenie kół)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Roto-car, ul. Wernyhory 15, 71-240 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25203,25 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31000,00
Oferta z najniższą ceną: 31000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 31000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeśli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W przedmiotowym postępowaniu: - zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego - ogłoszenie o udzieleniu zamówienia nr 16142 - 2012; na świadczenie usług przeglądów, napraw i serwisu ogumienia samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, data zamieszczenia 18.01.2012, - w ogłoszeniu o zamówieniu podstawowym przewidziane było zamówienie uzupełniające - pkt. II 1.4) Ogłoszenia o zamówieniu nr 320791 - 2011 na świadczenie usług przeglądów, napraw i serwisu ogumienia samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie, data zamieszczenia 06.12.2011, - zamówienie uzupełniające dotyczy świadczenie usług w zakresie przeglądów, napraw i serwisu ogumienia samochodów eksploatowanych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie (jest zgodne z zakresem zamówienia podstawowego), - od udzielenia zamówienia podstawowego nie upłynął jeszcze okres 3 lat, zamówienie podstawowe zostało wszczęte 6.12.2011, - wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, - zamówienie uzupełniające jest powtórzeniem zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa konserwatorska obiektów Oddziału ZUS w Szczecinie oraz Inspektoratów ZUS w Choszcznie, Gryficach, Gryfinie, Myśliborzu, Pyrzycach oraz Stargardzie
- Dostawa artykułów spożywczych/nabiału/mięsa i wędlin/ryb mrożonych/owoców i warzyw mrożonych dla SP55 w Szczecinie w podziale na części.
- Świadczenie usług hotelowych i towarzyszących na potrzeby konferencji "29th International Conference on Methods and Models in Automation and Robotics MMAR 2025" w dniach 26-29 sierpnia 2025
- Świadczenie usług utrzymania i rozwoju systemu finansowo - księgowego oraz systemu Arkusz Organizacyjny w podziale na części
- Remont części płyty postojowej na terenie lotniska AEROKLUBU SZCZECIŃSKIEGO w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Dostawa układów laboratoryjnych na potrzeby projektu realizowanego przez Wydział Ekonomiczny Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych części
- Świadczenie usług związanych z wykonywaniem przeglądów technicznych, pogwarancyjnych oraz napraw mechanicznych pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej w Lublinie
- RDW w Parczewie - Wykonanie obsługi technicznej (OT) oraz napraw bieżących pojazdów będących na wyposażeniu RDW w Parczewie w 2025 r.
- Zakup paliw płynnych w 2025 r.
- Świadczenie usług pogwarancyjnych napraw, okresowych przeglądów serwisowych oraz okresowych przeglądów gwarancyjnych samochodów służbowych IAS Łodzi i jednostek podległych.
- Sukcesywna dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.