eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiSprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Ostrów Wielkopolski: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r
Numer ogłoszenia: 409110 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp. , ul. Staroprzygodzka 25, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7357820, faks 062 7357822.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzdw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r Wymogi dotyczące utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach administracyjnych: I. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH Ostrów Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25: 1. Zamawiający zabezpiecza następujące środki: - papier toaletowy - ręczniki papierowe - mydło higieniczne - worki na śmieci Pozostałe środki czystości zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. 2. Sprzątanie pomieszczeń wyposażania będzie się odbywało po godzinie 15.00 w dni pracujące, zgodnie z harmonogramem pracy RDW, który będzie przekazany Wykonawcy. 3. Wykaz pomieszczeń wyposażenia do sprzątania: - pomieszczenia - 15 (w tym pomieszczenie socjalne + zlewozmywak) - ubikacje - 3 + 2 umywalki+ 1 brodzik - korytarze - 5 - klatka schodowa - 1 powierzchnia razem - 316 m2 - świetlica: powierzchnia podłogi - 42,90 m2 stoły - 9 szt - 6,50 m2 - pomieszczenia biurka 22 szt - 18,60 m2 stoły - 18 szt - 26,60 m2 szafy - 15 szt - 67,82 m2 okna - 23 szt - 54,0 m2 drzwi - 21 szt - 39,70 m2 drzwi wejściowe - 3 szt - 6,90 m2 żaluzje poziome - 18,00 m2 powierzchnie zmywalne ścian -90,00 m2 firny 32 szt x 7,5 m = 240,00 m2 4. Prace do wykonywania codziennie: - opróżnianie wszystkich pojemników na śmieci - mycie i dezynfekcja zlewów, umywalek, ubikacji - mycie podłóg i ścieranie kurzy na meblach (poza świetlicą) - wykładanie środków higienicznych. 5. Prace wykonywane raz w miesiącu: - mycie podłogi i wycieranie kurzy w świetlicy, - zabezpieczenie podłóg środkiem konserwującym, - mycie powierzchni zmywalnych. 6. Prace wykonywane raz na kwartał: - mycie drzwi 7. Prace do wykonania raz na pół roku: - mycie okien (drewniane, skręcone)wraz z czyszczeniem żaluzji poziomych - pranie firan (białe stylonowe, - pranie zasłon. II. OBWÓD DROGOWY - Gizałki ul. Wrzesińska 17 1. Zamawiający zabezpiecza następujące środki: - papier toaletowy - worki na śmieci Pozostałe środki czystości zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. 2. Sprzątanie pomieszczeń wyposażania będzie się odbywało do godziny 15.00 w dni pracujące. 3. Wykaz pomieszczeń wyposażenia do sprzątania: - pomieszczenia - 2 (w tym pomieszczenie socjalne ) - ubikacje - 2 + 1 umywalka - korytarze - 3 powierzchnia razem - 88,90 m2 - pomieszczenia biurka 1 szt - 0,90 m2 stoły - 3 szt - 3,00 m2 szafy - 1 szt - 1,60 m2 okna - 17 szt - 24,51 m2 drzwi - 5 szt - 7,80 m2 drzwi wejściowe - 1 szt - 1,80 m2 żaluzje poziome - 18,00 m2 powierzchnie zmywalne ścian -80,00 m2 firny 8 szt x 7,5 m = 60,00 m2 4. Prace do wykonywania codziennie: - opróżnianie wszystkich pojemników na śmieci - mycie i dezynfekcja , umywalek, ubikacji - mycie podłóg i ścieranie kurzy na meblach - wykładanie środków higienicznych. 5. Prace wykonywane raz w miesiącu: - zabezpieczenie podłóg środkiem konserwującym, - mycie powierzchni zmywalnych. 6. Prace wykonywane raz na kwartał: - mycie drzwi 7. Prace do wykonania raz na pół roku: - mycie okien (PCV) - pranie firan (białe stylonowe, - pranie zasłon..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki ogólne 1.1. W postępowaniu mogą brać udziału Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 Ustawy Pzp. 1.2. Wymaganie określone w pkt 1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w Opisie warunków udziału w postępowaniu , Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.1. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1, 2 i spełnia warunki określone w art. 22.1. oraz art.44 Ustawy Pzp 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie wymienione w pkt 1.1. i 1.2. dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. Oferta składana przez podmioty występujące wspólnie musi zawierać dokument ustanawiający pełnomocnika umocowanego do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowaniu ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzdw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp. ul. Staroprzygodzka 25, pok. nr 15 63-400 Ostrów Wlkp..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 10:45, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp. ul. Staroprzygodzka 25, pok. nr 15 63-400 Ostrów Wlkp..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.