eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiSprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-01-12

Ostrów Wielkopolski: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r.
Numer ogłoszenia: 6877 - 2010; data zamieszczenia: 12.01.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 409110 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Poznaniu, Rejon Dróg Wojewódzkich w Ostrowie Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062 7357820, faks 062 7357822.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń w budynkach administracyjnych RDW w Ostrowie Wlkp. i OD w Gizałkach w 2010 r. Wymogi dotyczące utrzymania czystości pomieszczeń w budynkach administracyjnych: I. REJON DRÓG WOJEWÓDZKICH Ostrów Wlkp., ul. Staroprzygodzka 25: 1. Zamawiający zabezpiecza następujące środki: - papier toaletowy - ręczniki papierowe - mydło higieniczne - worki na śmieci Pozostałe środki czystości zabezpiecza Wykonawca we własnym zakresie. 2. Sprzątanie pomieszczeń wyposażania będzie się odbywało po godzinie 15.00 w dni pracujące, zgodnie z harmonogramem pracy RDW, który będzie przekazany Wykonawcy. 3. Wykaz pomieszczeń wyposażenia do sprzątania: - pomieszczenia - 15 (w tym pomieszczenie socjalne + zlewozmywak) - ubikacje - 3 + 2 umywalki+ 1 brodzik - korytarze - 5 - klatka schodowa - 1 powierzchnia razem - 316 m2 - świetlica: powierzchnia podłogi - 42,90 m2 stoły - 9 szt - 6,50 m2 - pomieszczenia biurka 22 szt - 18,60 m2 stoły - 18 szt - 26,60 m2 szafy - 15 szt - 67,82 m2 okna - 23 szt - 54,0 m2 drzwi - 21 szt - 39,70 m2 drzwi wejściowe - 3 szt - 6,90 m2 żaluzje poziome - 18,00 m2 powierzchnie zmywalne ścian -90,00 m2 firny 32 szt x 7,5 m = 240,00 m2 4. Prace do wykonywania codziennie: - opróżnianie wszystkich pojemników na śmieci - mycie i dezynfekcja zlewów, umywalek, ubikacji - mycie podłóg i ścieranie kurzy na meblach (poza świetlicą) - wykładanie środków higienicznych. 5. Prace wykonywane raz w miesiącu: - mycie podłogi i wycieranie kurzy w świetlicy, - zabezpieczenie podłóg środkiem konserwującym, - mycie powierzchni zmywalnych. 6. Prace wykonywane raz na kwartał: - mycie drzwi 7. Prace do wykonania raz na pół roku: - mycie okien (drewniane, skręcone)wraz z czyszczeniem żaluzji poziomych - pranie firan (białe stylonowe, - pranie zasłon..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 14090.56 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.01.2010.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakłady Usługowe Zachód Sp. z o.o., ul. Kolejowa 23, 60-717 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 14090.56
  • Oferta z najniższą ceną: 14090.56 oferta z najwyższą ceną: 29400.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.