Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Zbąszyń: DOWOŻENIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z DOMU DO WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ W ZBĄSZYNIU ORAZ ODWOŻENIE PO SKOŃCZONYCH ZAJĘCIACH DO DOMU W 2013R.
Numer ogłoszenia: 409568 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warsztaty Terapii Zajęciowej , ul. Powstańców Wlkp. 41, 64-360 Zbąszyń, woj. wielkopolskie, tel. 0-68 3869218, faks 0-68 3869218.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: FUNDACJA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOŻENIE OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z DOMU DO WARSZTATU TERAPII ZAJĘCIOWEJ W ZBĄSZYNIU ORAZ ODWOŻENIE PO SKOŃCZONYCH ZAJĘCIACH DO DOMU W 2013R..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa transportowa polegająca na dowożeniu osób niepełnosprawnych dorosłych powyżej 18 roku życia z miejsca ich zamieszkania do Warsztatu Terapii Zajęciowej w Zbąszyniu oraz odwożenie po skończonych zajęciach do miejsca zamieszkania w okresie od 02 stycznia 2013r. do 31 grudnia 2013r Zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego szacunkiem wyjściowym dzienna liczba osób do przewozu (rozumianego jako przewóz na trasie miejsce zamieszkania - warsztaty i następnie odwóz na trasie warsztaty - miejsce zamieszkania) wynosi około 20, a łączna dzienna ilość kilometrów (w obie strony) wyniesie 270, dni dowozu będzie 230 (w ciągu roku) i te dane należy uwzględnić przy opracowaniu ceny usługi. Łączna ilość kilometrów wyniesie około 62.100 km (230 dni x 270 km) przez okres wykonywania usługi. Dowożenie będzie odbywało się przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku w okresie od 02 stycznia 2013r. do 31 grudnia 2013r. z wyłączeniem miesiąca sierpień (miesiąc urlopowy) tj. przez 230 dni. W wyjątkowych sytuacjach usługa dowozu odbywać się może w soboty lub niedziele po uprzednim uzgodnieniu. Osoby zakwalifikowane na warsztaty będą dowożeni z miejsca zamieszkania do warsztatów i odwożeni z warsztatów do miejsca zamieszkania według określonego przez Zamawiającego harmonogramu tras. Harmonogram ten może ulegać doraźnym korektom wynikającym między innymi z absencji uczestników warsztatów. Uczestnicy winni być przywożeni do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Zbąszyniu o godzinie 08:00. Natomiast odwożenie ze Zbąszynia do miejsca zamieszkania obywać się będzie o godz. 15:00. Godziny przyjazdu i odjazdu uczestników WTZ w niektóre dni tygodnia mogą ulec zmianie. Zmiany godzin będą wcześniej uzgadniane. Z powodów organizacyjno-ekonomicznych (realność wykonania usługi w określonych godzinach przy minimalizacji niezbędnych kosztów) zamawiający zakłada dowożenie uczestników busami o łącznej liczbie miejsc od 14 do 18 oraz autobusem o liczbie miejsc 52. Wykonawca zamówienia winien dysponować co najmniej dwoma busami oraz 1 autobusem, w których istnieje możliwość wstawienia wózka inwalidzkiego, które przewoziłyby uczestników według następujących tras stałych: I TRASA; Zbąszyń - Miedzichowo - Przyłęk - Bukowiec - Nowy Tomyśl - Łomnica - Zbąszyń; II TRASA; Zbąszyń - Zbąszynek - Dąbrówka - Zbąszyń - Przyprostynia - Perzyny - Zbąszyń; Wyjazdy nieregularne w ramach rehabilitacji społecznej i zdrowotnej. Przedmiot zamówienia obejmuje: - dowozy stałe określone przez Zamawiającego w harmonogramie dowozów i odwozów. - wyjazdy w ramach rehabilitacji społecznej i zdrowotnej, - pomoc uczestnikom (osobom niepełnosprawnym) przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu z pojazdu. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca winien zapewnić pojazd zastępczy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz. U. Z 2007r. Nr 125, poz. 1371 z późniejszymi Zmianami).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę transportową w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia tj. usługa transportu osób, w tym osób niepełnosprawnych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 2 (dwoma) w pełni sprawnymi busami o ilości miejsc siedzących od 14 do 18,oraz 1 autobusem o liczbie miejsc 52, posiadającymi ważne badania techniczne, spełniającymi wymogi bezpieczeństwa i estetyki pojazdów, odpowiednio (zgodnie z przepisami) oznakowane, posiadającymi miękkie siedzenia dla przewożonych osób, miejsce na wózek inwalidzki,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że osoby którymi dysponuje lub będzie dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/ Wypełniony formularz ofertowy, 2/ Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3/ Opis wyposażenia pojazdów, przystosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych, oraz wszystkie inne dane potwierdzające ich zgodność z wymaganiami postawionymi w SIWZ, 4/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - jeżeli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach na określonych warunkach: - gdy zmianie ulegnie urzędowa stawka podatku VAT - Zamawiający dopuszcza zmiany wartości wynagrodzenia umownego; - w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego ani Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość nie zrealizowania pełnego usługi; - gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego; - gdy zmianie ulegnie cena paliwa - Zamawiający dopuszcza zmianę ceny jednostkowej dotyczącej transportu za kilometr wynikającej z oferty przetargowej Wykonawcy, jednak nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia wejścia w życie niniejszej umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pcprnt.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Społeczna Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Warsztat Terapii Zajęciowej
ul. Powstańców Wlkp. 41; 64-360 Zbąszyń.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Społeczna Fundacja Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Warsztat Terapii Zajęciowej ul. Powstańców Wlkp. 41; 64-360 Zbąszyń.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży do placówek oświatowych na terenie Gminy Lubsko w 2025 r.
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Centrum Brytyjskiego UMCS w Lublinie dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kaplonosach w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki"
- Transport pacjentów Szpitala Nowowiejskiego
- "Dowóz uczestników do Warsztatów Terapii Zajęciowej w Olszynce k/Białobrzegów"
- ŚWIADCZENIE USŁUG TRANSPORTU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH DLA MIASTA GORLICE
- "Wyjazdy integracyjne i spotkania profilaktyczne"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.