eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceZakup i sukcesywna dostawa oleju grzewczego dla potrzeb kotłowni Placówek Terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Jędrzejowie i Kazimierzy Wielkiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Kielce: Zakup i sukcesywna dostawa oleju grzewczego dla potrzeb kotłowni Placówek Terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Jędrzejowie i Kazimierzy Wielkiej
Numer ogłoszenia: 409606 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach , ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3481900, 3481904, faks 041 3481920.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i sukcesywna dostawa oleju grzewczego dla potrzeb kotłowni Placówek Terenowych Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Jędrzejowie i Kazimierzy Wielkiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i sukcesywnej dostawy oleju grzewczego z przeznaczeniem na ogrzewanie budynków biurowych dla potrzeb kotłowni olejowych: -Placówki Terenowej KRUS w Jędrzejowie przy al. Piłsudskiego 5 (typ urządzenia c.o. RADAN TS-V-44) -Placówki Terenowej KRUS w Kazimierzy Wielkiej przy ul. 1-go Maja 15 (typ urządzenia c.o. RAPIDO SP 1.1) 2.Olej grzewczy musi spełniać wszystkie parametry wskazane w Polskiej Normie PN-C-96024,tj.: -Gęstość w temp. 15 °C, maks.-860kg/m3 -Wartość opałowa, min.-42,6MJ/kg -Temperatura zapłonu, min.- 56°C -Lepkość kinematyczna w temp. 20 °C, maks.-6mm2/s Skład frakcyjny: -do temp. 250 °C, maks.-65%(V/V) -do temp. 350 °C, min.-85%(V/V) Temperatura płynięcia, maks.-(-20°C) Temperatura mętnienia-nie normalizuje się, wartosc podawana jest w atestach -Pozostałość po koksowaniu w 10% pozostałości destylacyjnej, maks.-0,3%(m/m) -Zawartość siarki, maks.-0,1%(m/m) -Zawartość wody, maks.-200mg/kg -Zawartość zanieczyszczeń stałych, maks.-24mg/kg -Pozostałość po spopieleniu, maks.-0,01%(m/m) -Barwa2 -czerwona 3.Zalecanym paliwem dla kotłowni olejowych Zamawiającego jest olej typu -olej napędowy grzewczy Ekoterm Plus. Zamawiający zgodnie z art.30 ust. 4 dopuszcza składanie ofert równoważnych, spełniających co najmniej opisane wyżej wymagania i parametry dla oleju grzewczego, przy czym Wykonawca zobowiązany jest do wykazania ich równoważności w treści swojej oferty, poprzez co najmniej potwierdzenie zgodności parametrów oferowanego oleju grzewczego z parametrami podanymi w pkt 2. 4.Transport i rozładunek oleju grzewczego zapewnia Wykonawca. 5.Dostawa oleju grzewczego musi być wykonana środkami transportu przeznaczonymi do jego przewozu i wyposażonymi w legalizowane przepływomierze przeznaczone do pomiaru ilości wydanego oleju. 6.Przy każdej dostawie wymagany jest certyfikat jakości danej partii oleju grzewczego w zakresie oznaczonych parametrów zgodnych z PN-C 96024. 7.Dostawa obliczona jest szacunkowo na około 54 m3 oleju grzewczego w okresie 36 miesięcy, w tym: -24 m3 dla potrzeb kotłowni olejowej w Jędrzejowie, -30 m3 dla potrzeb kotłowni olejowej w Kazimierzy Wielkiej i może ulec zmianie (zwiększeniu lub zmniejszeniu) w okresie obowiązywania umowy. 8.Dostawy realizowane będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego. 9.Termin poszczególnych dostaw- w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia następnego po dniu, w którym zgłoszone zostało zapotrzebowanie. 10.Zapotrzebowania składane będą w formie pisemnej: za pośrednictwem faksu lub pocztą elektroniczną. 11.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy (Dodatek nr 6 do SIWZ), który stanowi integralną część SIWZ. 12.Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia: a)Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej, b)Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, c)Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust.4 ustawy, d)Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swej ofercie (odpowiednio do treści postanowień SIWZ) części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 13.Rozliczenia między Zamawiającym i Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawców wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie dołączonej do oferty Wykonawcy aktualnej koncesji Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki na obrót paliwami zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 89 poz. 625 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca w załączonym do oferty Wykazie wykonanych (wykonywanych) dostaw wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej dwa zamówienia na dostawę oleju opałowego do kotłów olejowych c.o. o wartości każdego z tych zamówień nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto z podaniem nazwy i adresu odbiorców, przedmiotu dostawy i daty wykonania. Wykonawca musi wykazać, że wyżej wymienione dostawy wykonał lub wykonuje z należytą starannością i w tym celu dołączy referencje lub odpowiednie dokumenty uprzednich odbiorców.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie dołączonego do oferty Wykonawcy oświadczenia potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w art.22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie dołączonego do oferty Wykonawcy oświadczenia potwierdzającego spełnianie wymagań określonych w art.22 ust. 1 ustawy-Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 150.000,00 zł. Zamawiający oceni spełnienie niniejszego warunku na podstawie dołączonej do oferty Wykonawcy opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia w wysokości co najmniej 150.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Specyfikacja techniczna dla oferowanego oleju opałowego grzewczego potwierdzająca parametry wskazane w Polskiej Normie PN-C-96024 (dotyczy Wykonawców, którzy zaoferują olej opałowy grzewczy inny niż olej napędowy grzewczy Ekoterm Plus).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Pełnomocnictwa - w przypadku, gdy ofertę podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż wymieniona(e) w odpisie z właściwego rejestru, zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub innym dokumencie wskazującym sposób reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Załączone pełnomocnictwo powinno zawierać co najmniej informację, o tym: -kto go udziela, -wskazanie osoby będącej pełnomocnikiem, -zakres umocowania pełnomocnika. Jeżeli dalsze pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego będzie udzielone przez pełnomocnika Wykonawcy, należy załączyć (forma jak wyżej) również dalsze pełnomocnictwo. 2)Wykaz podwykonawców ( o ile są przewidziani) wraz z zakresem powierzonych im zadań, 3)Wypełniony formularz oferty (według wzoru stanowiącego Dodatek nr 1 do SIWZ ) wraz z formularzem cenowym (według wzoru stanowiącego Dodatek nr 2 do SIWZ). 4)Zaakceptowany i parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (Dodatek nr 6 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach, ul. Wojska Polskiego 65 B, 25-389 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Kielcach ul. Wojska Polskiego 65B, 25-389 Kielce pokój 407 (sekretariat, IV piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.