To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-11-27
Poznań: Sprzątanie pomieszczeń biurowych
Numer ogłoszenia: 409718 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 363206 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy Poznań-Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6473625, faks 061 6473628.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w budynkach Sądów: nowomiejskiego i grunwaldzkiego, mieszczących się przy ul. Młyńskiej 1a, ul. Szyperskiej 14 i ul. Wawrzyniaka 40 oraz terenów zewnętrznych. 2 Zamawiający dzieli zamówienie na dwie części dopuszczając jednocześnie możliwość składania ofert na poszczególne części. 3. Część A - sprzątanie budynku przy ul. Młyńskiej 1a i Szyperskiej 14, łączna powierzchnia wewnętrzna do sprzątania 9428,00 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych około 636 m2. a. zatrudnienie takiej liczby pracowników, która gwarantuje nieprzerwaną realizację usługi tj. przynajmniej 1 osobę (cały etat) na każde 857 m2 sprzątanej powierzchni biurowej, b. dodatkowo pełnienia na terenie budynku przy ul. Młyńska 1a dyżuru: od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00. 4. Część B - sprzątanie budynku przy ul. Wawrzyniaka 40 łączna powierzchnia wewnętrzna do sprzątania 1647,30 m2, powierzchnia terenów zewnętrznych około 3180,00 m2. a. zatrudnienie takiej liczby pracowników, która gwarantuje nieprzerwaną realizację usługi tj. przynajmniej 1 osobę (cały etat) na każde 550 m2 sprzątanej powierzchni biurowej, b. dodatkowo pełnienia na terenie obiektu, przy ulicy Wawrzyniaka 40, dyżurów od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00 5. Wykonując przedmiot zamówienia zarówno w części A i B Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia pracowników w jednolity ubiór roboczy oraz imienne identyfikatory wraz ze zdjęciem, które należy nosić w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do codziennej oceny i kontroli usługi będącej przedmiotem zamówienia. Ocena i kontrola będzie miała wpływ na treść protokołu odbioru usługi wystawianego comiesięczne w celu naliczania należnego Wykonawcy wynagrodzenia. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2 (dla części A) i nr 3 (dla części B).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 291443.00 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: część A
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AKROPOLISES Janusz Kosica
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe AKROPOLISES Janusz Kosica
- AKROPOLISES Przedsiębiorstwo Wielobranżowe, ul. Jesionowa 22, Ligota, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 256632.00
- Oferta z najniższą ceną: 256632.00 oferta z najwyższą ceną: 297993.60
- Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: część B
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AKROPOLISES Spółka z o.o., ul. 3 maja 25, Bielsko-Biała, kraj/woj. Polska.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 34811.00
- Oferta z najniższą ceną: 34811.00 oferta z najwyższą ceną: 118210.20
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie robót budowlanych w pięciu pomieszczeniach Wielkopolskiego Centrum Onkologii
- Rozbudowa drogi krajowej nr 83 na odcinku Turek - Turkowice - Kowale Pańskie w zakresie budowy ścieżki pieszo-rowerowej oraz kanału technologicznego w km 0+050 do 2+300
- Świadczenie usług pocztowych w zakresie niepowszechnej przesyłki hybrydowej w obrocie krajowym
- AN/ZP/129/24 Aranżacja kawiarni wraz z zapleczem na terenie Politechniki Poznańskiej Budynek A3 Parter, ul. Piotrowo 3a, 61-138 Poznań
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO III
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- Oczyszczanie nawierzchni ulic, chodników, parkingów, zatoczek, przystanków autobusowych i ścieżek rowerowych na terenie gminy Kartuzy w roku 2025
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.