eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaDostawa urządzeń zabawowych, przeznaczonych do ustawienia na terenach rekreacyjnych miasta Bielska-Białej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-11-27

Bielsko-Biała: Dostawa urządzeń zabawowych, przeznaczonych do ustawienia na terenach rekreacyjnych miasta Bielska-Białej.
Numer ogłoszenia: 409772 - 2009; data zamieszczenia: 27.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń zabawowych, przeznaczonych do ustawienia na terenach rekreacyjnych miasta Bielska-Białej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Bielska-Białej niżej wymienionych urządzeń zabawowych. Z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia, zamówienie podzielono na 2 części: Część I: Dostawa urządzenia typu (zjazd na linie) - metalowego, o długości min. 22 m - 1 szt. Część II: Dostawa piaskownic wykonanych ze sklejki wodoodpornej, o powierzchni min. 14 m2 każda - 2 szt. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części, jako oddzielne części zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagane jest, aby do składanych oferty była załączona wizualizacja oferowanych urządzeń w formie papierowej. Wymagane jest, aby urządzenia: - posiadały następujące parametry techniczne: - konstrukcje drewniane - wykonane z drewna klejonego warstwowo, impregnowane środkami ochronnymi i malowane; - liny linarium - wyposażone w rdzeń stalowy; - uchwyty, rurki i poręcze - wykonane ze stali nierdzewnej ocynkowanej i malowanej proszkowo; - sklejka - wodoodporna oklejana; - łańcuchy i elementy metalowe konstrukcyjne - wykonane ze stali ocynkowanej kąpielowo, - posiadały atesty i certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami w zakresie bezpieczeństwa - odpowiednie dokumenty oferent musi dołączyć do oferty, - zostały dostarczone do magazynu w Bielsku-Białej, na miejsce wskazanego przez Zamawiającego. Montaż urządzeń będzie realizowany przez Wykonawców (którzy zostaną wyłonieni w drodze postępowania do realizacji przedmiotu zamówienia) na terenie Bielska-Białej w miejscach wskazanych przez Zamawiającego w 2010 roku - na podstawie odrębnych zamówień..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.83.50.00 - 29.83.50.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień i prowadzą działalność w zakresie objętym zamówieniem. Spełnienie warunku: dostarczenie dokumentu opisanego w części VI pkt II ppkt 1 siwz. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2. Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia na podstawie art. 22 ust. 1 i 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do siwz). W przypadku wykonawców działających wspólnie [spółka cywilna, konsorcjum, małżonkowie, itd.] - oświadczenie składa każdy współwykonawca osobno. 3) Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku: złożenie oświadczenia (na załączniku nr 1 do siwz). Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I Dokumenty składające się na ofertę: 1. Oryginały Ofert przetargowych dla wybranych części zamówienia, sporządzonych na formularzach stanowiących zał. nr 1.1 do 1.2 siwz. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o przedmiotowe zamówienie, określające zakres udzielonego pełnomocnictwa (pełnomocnik winien być powołany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie) - oryginał (jeśli dotyczy). 3. Wykaz części zamówienia, których wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeśli dotyczy). 4. Wzory oferowanych urządzeń. II Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników. 2. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r. poz.1655 z późn. zm), zwanej dalej Pzp - załącznik nr 2 do nin. siwz. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (np. spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie oddzielnie. 3. Wykaz zrealizowanych dostaw przez wykonawcę, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostaw o podobnym zakresie, z podaniem ich wartości, daty, przedmiotu i odbiorcy. 4. Dokumenty potwierdzające należytą realizację wymienionych w w/w wykazie dostaw (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokółów odbioru). Uwaga: Dokument składany w formie kserokopii winien być poświadczony za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. posiadać adnotację np. /za zgodność z oryginałem/ opatrzoną czytelnym podpisem osoby uprawnionej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl/bip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej Wydział Gospodarki Miejskiej Plac Ratuszowy 7 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Gospodarki Miejskiej Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7 (pok. nr 6)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa urządzenia typu /zjazd na linie/ - metalowego, o długości min. 22 m - 1 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzenia typu /zjazd na linie/ - metalowego, o długości min. 22 m - 1 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.83.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa piaskownic wykonanych ze sklejki wodoodpornej, o powierzchni min. 14 m2 każda - 2 szt..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa piaskownic wykonanych ze sklejki wodoodpornej, o powierzchni min. 14 m2 każda - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.83.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.