Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-22
Konin: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie
Numer ogłoszenia: 409780 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością , ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2428276, faks 063 2428224.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych (Część I, Część II, Część III, Część V, Część VI, Część VII, Część VIII -od dnia 1.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r., Część IV od dnia 1.01.2013 r. do dnia 31.03.2013 r.) administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności: a) szprzątanie i utrzymanie czystości budynków w częśći ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisał sposobu oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Formularz oferty - Załącznik nr 1 do SIWZ; Informacja o zakresie usługi powierzonej podwykonawcy - zgodnie z Załącznikiem nr 4; Informacja o Wykonawcach wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 5; Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 6; Wzory formularzy ustalenia wartości przedmiotu zamówienia - zgodnie z Załącznikiem nr 7
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach: a) zaistnienia po zawarciu umowy przypadku siły wyższej, przez którą na potrzeby niniejszego warunku rozumieć należy zdarzenie zewnętrzne wobec łączącej strony więzi prawnej: - o charakterze niezależnym od stron; - którego strony nie mogły przewidzieć przed zawarciem umowy; - którego nie można uniknąć, ani któremu strony nie mogły zapobiec przy zachowaniu należytej staranności; - której nie można przypisać drugiej stronie. Za siłę wyższą, warunkującą zmianę umowy uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terorystyczne, działania wojenne, promieniowanie lub skażenia; b) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; c) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w iny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i sprecyzowanie umowy, w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; d) zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi oraz okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie może ulec termin realizacji Umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkim.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 09:00, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. ul. M. Dąbrowskiej 8, 62-500 Konin, pokój nr 119.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności: a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w częśći ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach. Wykaz budynków: ul. Kolska 23,25,27,35; 3 Maja 31,41,31b,52c.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2013 r. do dnia 31.03.2013 r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności: a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w częśći ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach. Wykaz budynków: ul. Armii Krajowej 6,15; Bema 7,15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności: a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w częśći ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach. Wykaz budynków: ul. Wojska Polskiego 4; 3 Maja 28,34; PCK 10; Plac Zamkowy 7,8; Zofii Urbanowskiej 4,10; Słowackiego 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część IV.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2013 r. do dnia 31.03.2013 r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności: a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w częśći ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach. Wykaz budynków: ul. Dąbrowskiego 9,20; Kaliska 7,13,20; Kilińskiego 2,7; Kościuszki 14,40,40a; Marii Dąbrowskiej 8a,8b,8c; Mickiewicza 20; Nadrzeczna 11,13,15,17,17a,19,21,56; Podgórna 19; Szkolna 23; Wodna 7a,17,39,39a; Szpitalna 60; Wiosny Ludów 1,7,11,13,15.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część V.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności: a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w częśći ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach. Wykaz budynków: ul. Kleczewska 43; Wojska Polskiego 9,17.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część VI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności: a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w częśći ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach. Wykaz budynków: ul. Przemysłowa 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Koninie. Część VII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności: a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w częśći ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach. Wykaz budynków: ul. Aleje 1 Maja 15; Kosmonautów 10 - przychodnia; 11 Listopada 9 - przychodnia; Broniewskiego - poczta; Kosmonautów - pawilon handlowy; Legionów 10; Górnicza 14.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków i lokali komunalnych w Konie. Część VIII.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie i utrzymanie czystości budynków komunalnych od dnia 1.01.2013 r. do dnia 31.12.2013 r. administrowanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie, a w szczególności: a) sprzątanie i utrzymanie czystości budynków w częśći ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach. Wykaz budynków: ul. Poznańska 49; Jędrzejewskiego 38; Gosławicka 46; Ogrodowa 2; Kleczewska 59,59a.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00-6, 90.91.12.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Prace adaptacyjne dotyczące utworzenia specjalistycznych pracowni w ramach projektu "Transformacja kształcenia zawodowego przyszłością Konina" w budynku ZSGE przy ul. Bydgoskiej 2a w Koninie
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN ORAZ ..
- Kompleksowa organizacja konkursu dla uczniów szkół ponadpodstawowych z Wielkopolski Wschodniej
- Przeprowadzenie badań odpadów dostarczanych do Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie oraz badań odpadów wytwarzanych w procesie spalania
- Dostawa leków, środków farmaceutycznych i wyrobów medycznych dla potrzeb dializ otrzewnowych
- Nadzór inwestorski nad realizacją zadania: ,,Przebudowa pomieszczeń Apteki Szpitalnej w celu dostosowania wymogów w zakresie receptury aptecznej zgodnie z rozporządzeniem MZ"
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w budynkach Biura Rzecznika Praw Dziecka oraz terenu zewnętrznego budynku BRPD zlokalizowanego przy ul. Chocimskiej 6 w Warszawie
- Usługa sprzątania w obiektach Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku.
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości i porządku oraz usługi konserwatorskie w obiektach Młodzieżowego Centrum Sportu Wrocław w 2025 roku
- Sprzątanie powierzchni biurowych oraz pomieszczeń dodatkowych w budynkach Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze wraz z utrzymaniem porządku wokół budynków.
- Usługi gospodarcze na potrzeby Leśnego Ośrodka Edukacyjnego w Jedlni Letnisko w roku 2025
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku Państwowego Muzeum Etnograficznego w Warszawie wraz ze sprzątaniem terenu zewnętrznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.