Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-10
Kraków: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursów z zakresu dziedziny stomatologicznej w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce
Numer ogłoszenia: 41034 - 2012; data zamieszczenia: 10.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie , os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6442872, 501642173, faks 12 6449997.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sppsmis3.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna województwa małopolskiego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług organizacji i przeprowadzenia kursów z zakresu dziedziny stomatologicznej w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1/. Przedmiotem niniejszego postępowania jest zorganizowanie kursów pn.: Protezy overdentures na zębach własnych i implantach (wkłady kulkowe, belka), Kosmetyczne elementy utrzymujące protezy częściowe nieosiadające, oraz Protezy acetalowe w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego . 2/. Protezy overdentures na zębach własnych i implantach (wkłady kulkowe, belka) Przedmiotem tej części postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Protezy overdentures na zębach własnych i implantach (wkłady kulkowe, belka) dla jednej 10 osobowej grupy szkoleniowej, w ramach realizacji projektu pn.Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Czas trwania kursu: łącznie 14 godzin, w tym 2 godziny teoretyczne i 12 godzin praktycznych/ przez godzinę rozumiemy jednostkę lekcyjną trwająca 45 min/. Podczas prowadzenia zajęć w jednym dniu Zamawiający przewiduje dwie 15 minutowe przerwy. Kurs może trwać maksymalnie 9 godzin dziennie Liczba uczestników kursu: jedna grupa 10 osobowa. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Czas realizacji: do 31 marca 2012 r. 3/. Kosmetyczne elementy utrzymujące protezy częściowe nieosiadające Przedmiotem niniejszego postępowania jest organizacja i realizacja kursu Kosmetyczne elementy utrzymujące protezy częściowe nieosiadające dla jednej 10 osobowej grupy w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Czas trwania kursu: łącznie 14 godzin, w tym 2 godziny teoretyczne i 12 godzin praktycznych/ przez godzinę rozumiemy jednostkę lekcyjną trwająca 45 min/. Podczas prowadzenia zajęć w jednym dniu Zamawiający przewiduje dwie 15 minutowe przerwy. Kurs może trwać maksymalnie 9 godzin dziennie Liczba uczestników kursu: jedna grupa 10 osobowa. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Czas realizacji: do 31marca 2012 4/. Protezy acetalowe Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu Protezy acetalowe dla jednej 15 osobowej grupy szkoleniowej w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Czas trwania kursu: łącznie 8 godzin, w tym 2 godziny teoretyczne i 6 godzin pokazu praktycznego / przez godzinę rozumiemy jednostkę lekcyjną trwająca 45 min/. Podczas prowadzenia zajęć w jednym dniu Zamawiający przewiduje dwie 15 minutowe przerwy. Liczba uczestników kursu: jedna grupa 15 osobowa. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Czas realizacji: 31 maj 2012 r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełniających warunek dysponowania odpowiednim osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują minimum jedną osobą w każdej z części zamówienia posiadającą co najmniej średnie wykształcenie kierunkowe z techniki dentystycznej i min.6 letni staż pracy zawodowej jako technik dentystyczny. Każda ze wskazanych osób może realizować tylko jedną z części zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
szczegółowy program(opis) kursu, odpowiednio dla danej części
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1/. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) - jeżeli dotyczy 2/. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana, jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych sytuacjach (np. trudności w rekrutacji uczestników kursu, zdarzenie losowe, niedyspozycja zdrowotna uczestnika lub kadry szkolącej) przedłużenie terminu realizacji zamówienia w danej części nie dłużej niż o 10 dni.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sppsmis3.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 102a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.02.2012 godzina 12:00, miejsce: Zespół Jednostek Edukacyjnych Województwa Małopolskiego w Krakowie, os. Teatralne 4a, 31-945 Kraków pok. nr 213.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego za pośrednictwem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, działanie 9.2; Projekt Systemowy Województwa Małopolskiego Modernizacja Kształcenia Zawodowego w Małopolsce.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zorganizowanie kursu Protezy overdentures na zęby własne i implanty ( wkłady kulkowe, belka ) w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy overdentures na zębach własnych i implantach (wkłady kulkowe, belka) Przedmiotem części pierwszej postępowania jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn. Protezy overdentures na zębach własnych i implantach (wkłady kulkowe, belka) dla jednej 10 osobowej grupy szkoleniowej, w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca w ramach realizacji tej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych i ćwiczeniowych), koszt wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursu, koszt ewentualnego wynajęcia sali wykładowej i pracowni protetycznej wyposażonej w materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zaplanowanych zajęć praktycznych w odległości nie większej niż 60 min dojazdu od siedziby szkoły. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i narzędzi, niezbędnych do realizacji kursu, zapewnienie wszystkich niezbędnych do przeprowadzenia kursu materiałów, b. jeżeli zajęcia praktyczne będą się odbywać na terenie KMSP Nr 1 w Krakowie, to Wykonawca zapewni na czas trwania zajęć praktycznych wyposażenie pracowni i materiały niezbędne do przeprowadzonych zaplanowanych zajęć praktycznych, oraz wyposażenie sali wykładowej ( rzutnik, laptop, itp. ), c. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu tj.: skrypty zgodne z tematyką szkolenia, skoroszyty, długopisy, d. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, e. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem uzgodnionym po podpisaniu umowy z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym, W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający. Ramowy program kursu: 2 godziny teoretyczne i 12 godzin praktycznych dla każdego uczestnika Część teoretyczna: a. planowanie leczenia protetycznego ; aspekty relacji lekarz-technik b. szlifowanie zębów pod zatrzaski kulkowe typu overdenture c. wyciski d. wykonanie modelu, wybór gipsu e. wybór attachmentów w określonych sytuacjach f. podział attachmentów sferycznych g. podział belek ze względu na rodzaj attachmentu h. rodzaje stopów dentystycznych pod w/w prace i. obróbka termiczna i mechaniczna elementów odlewanych j. pasowność odlewu na modelu gipsowym k. wymogi dotyczące precyzji odlewów w przypadku belek łączących: -korony -implanty l. wyciski z attachmentami m. przykłady gotowych prac protetycznych Część praktyczna: a. modelacja z wosku wkładów korzeniowych i powierzchni nośnej zatrzasków korzeniowych b. montaż patryc zatrzasków c. montaż belki na przygotowanym modelu gipsowym d. zatopienie kanałów i zalanie masą osłaniającą e. odlanie pierścienia f. obróbka mechaniczna i polerowanie elementów retencyjnych uzupełn. prot. g. dopasowanie odlanych elementów do modelu gipsowego, kontrola szczelności h. transfer el. retencyjnych na model pod protezę szkieletową - wycisk alginatem i. wykonanie modelu roboczego pod protezę szkieletową. Czas trwania kursu: łącznie 14 godzin, w tym 2 godziny teoretyczne i 12 godzin praktycznych/ przez godzinę rozumiemy jednostkę lekcyjną trwająca 45 min/. Podczas prowadzenia zajęć w jednym dniu Zamawiający przewiduje dwie 15 minutowe przerwy. Kurs może trwać maksymalnie 9 godzin dziennie Liczba uczestników kursu: jedna grupa 10 osobowa. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Czas realizacji: do 31 marca 2012 r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego -Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Miejsce realizacji części teoretycznej i praktycznej szkolenia: Krakowska Medyczna Szkoła Policealna Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, jeżeli organizator wybierze inną lokalizację, to max. do 60 minut dojazdu w odległości od siedziby szkoły. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zorganizowanie kursu Kosmetyczne elementy utrzymujące protezy częściowe nieosiadające w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kosmetyczne elementy utrzymujące protezy częściowe nieosiadające Przedmiotem niniejszego postępowania jest organizacja i realizacja kursu Kosmetyczne elementy utrzymujące protezy częściowe nieosiadające dla jednej 10 osobowej grupy w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Szczegółowe wymagania związane z realizacja przedmiotu zamówienia: Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca w ramach realizacji tej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych i trenerów zajęć ćwiczeniowych), koszt wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursów, koszt ewentualnego wynajęcia sali wykładowej i pracowni protetycznej wyposażonej w materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zaplanowanych zajęć praktycznych w odległości od siedziby szkoły do 60 minut dojazdu, koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i narzędzi, niezbędnych do realizacji kursu, zapewnienie wszystkich niezbędnych do przeprowadzenia kursu materiałów, b. jeżeli zajęcia praktyczne będą się odbywać na terenie KMSP Nr 1 w Krakowie, to Wykonawca zapewni na czas trwania zajęć praktycznych wyposażenie pracowni i materiały niezbędne do przeprowadzonych zaplanowanych zajęć praktycznych, oraz wyposażenie sali wykładowej ( rzutnik, laptop, itp.), c. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (skrypty zgodne z tematyką szkolenia, skoroszyty, długopisy, d. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, e. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem uzgodnionym po podpisaniu umowy z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: a. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, b. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, c. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL. Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: a. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu szkolenia, b. program kursu oraz dziennik zajęć, c. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, d. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający. Ramowy program kursu: co najmniej 2 godziny teoretyczne i 12 godzin praktycznych dla każdego uczestnika. Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA: Minimalna tematyka kursu: Część teoretyczna: a. planowanie leczenia protetycznego , aspekty relacji lekarz-technik b. szlifowanie zębów, c. wyciski d. wskazanie różnic między zatrzaskami a zasuwami. e. co to są rygle i kiedy je stosujemy f. jak należy poprawnie frezować stopnie i interlocki g. czy frezowanie jest konieczne? h. podział frezów i. interlocki - co to jest i czy są potrzebne? j. podział interlocków k. zasuwy, zatrzaski a teleskopy l. jak (serwisować) prace kombinowane? m. najczęściej popełniane błędy techników i lekarzy. Część praktyczna: a. wykonanie czapeczek woskowych na modelu składanym b. montaż patryc - estetycznych elementów retencyjnych c. frezowanie stopni i interlocków w wosku d. zatopienie kanałów odlewowych - metoda bezbelkowa e. zalanie obiektu masą osłaniającą i odlanie f. obróbka koron i dopasowanie do modelu g. kontrola pasowności odlewu na modelu gipsowym h. transfer koron na model pod protezę szkieletową i. frezowanie koron - powierzchni wprowadzającej, stopni i interlocków j. polerowanie frezowanych elementów metalowych Czas trwania kursu: łącznie 14 godzin, w tym 2 godziny teoretyczne i 12 godzin praktycznych/ przez godzinę rozumiemy jednostkę lekcyjną trwająca 45 min/. Podczas prowadzenia zajęć w jednym dniu Zamawiający przewiduje dwie 15 minutowe przerwy. Kurs może trwać maksymalnie 9 godzin dziennie Liczba uczestników kursu: jedna grupa 10 osobowa. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Czas realizacji: do 31marca 2012 Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego -Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Miejsce realizacji części teoretycznej i praktycznej szkolenia: Krakowska Medyczna Szkoła Policealna Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, jeżeli organizator wybierze inną lokalizację, to max. w odległości od siedziby szkoły do 60 minut dojazdu. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zorganizowanie kursu Protezy acetalowe w Krakowskiej Medycznej Szkole Policealnej Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezy acetalowe Przedmiotem zamówienia jest organizacja i realizacja kursu Protezy acetalowe dla jednej 15 osobowej grupy szkoleniowej w ramach realizacji projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Obowiązki Wykonawcy. Wykonawca w ramach realizacji tej części zamówienia zobowiązany jest pokryć koszty organizacji kursu (wykładowców zajęć praktycznych i ćwiczeniowych), koszt wyposażenia specjalistycznego koniecznego do przeprowadzenia ww. kursu, koszt ewentualnego wynajęcia sali wykładowej i pracowni protetycznej wyposażonej w materiały i sprzęt niezbędny do przeprowadzenia zaplanowanych zajęć praktycznych w odległości nie większej niż 60 min dojazdu od siedziby szkoły. Do obowiązków Wykonawcy należy przede wszystkim: a. zapewnienie dostępu do odpowiedniego sprzętu i narzędzi, niezbędnych do realizacji kursu, zapewnienie wszystkich niezbędnych do przeprowadzenia kursu materiałów, b. jeżeli pokaz praktyczny będzie się odbywać na terenie KMSP Nr 1 w Krakowie, to Wykonawca zapewni na czas trwania pokazu praktycznego wyposażenie pracowni i materiały niezbędne do przeprowadzonych zaplanowanego pokazu praktycznego, oraz wyposażenie sali wykładowej ( rzutnik, laptop, itp. ), c. materiały szkoleniowe na własność dla każdego uczestnika kursu (skrypty zgodne z tematyką szkolenia, skoroszyty, długopisy, d. realizacja kursu przez wykwalifikowaną kadrę, posiadającą uprawnienia i doświadczenie w prowadzeniu kursów z tematu objętego przedmiotową umową, e. realizacja kursu zgodnie z harmonogramem uzgodnionym po podpisaniu umowy z Przedstawicielem Zamawiającego - Liderem Szkolnym. W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: d. oznakowania sal, w których będą odbywały się zajęcia, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, e. informowania uczestników kursu o fakcie współfinansowania zajęć ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, f. stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków zgodnie z wytycznymi POKL Wzór papieru firmowego zostanie udostępniony przez Zamawiającego niezwłocznie po podpisaniu umowy. Zamawiający po zakończeniu kursu przeprowadzi jego ewaluację za pomocą anonimowych ankiet ewaluacyjnych. Wykonawca po zakończeniu kursu przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty, zatwierdzone przez przedstawiciela Wykonawcy: e. listę obecności z własnoręcznymi podpisami uczestników kursu w każdym dniu zajęć, f. program kursu oraz dziennik zajęć, g. potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych wraz z jednym egzemplarzem materiałów, h. informację o zrealizowaniu usługi wraz z fakturą VAT/rachunkiem Zaświadczenia o uczestnictwie w danym kursie wystawi Zamawiający. Ramowy program kursu:2 godziny teoretyczne i 6 godzin pokazu praktycznego . Kurs musi się odbywać w oparciu o opracowany przez prowadzącego PROGRAM KURSU, załączony do oferty, OBEJMUJĄCY MIĘDZY INNYMI NIŻEJ WYMIENIONE ZAGADNIENIA: Minimalna tematyka kursu: Część teoretyczna: 1. Zastosowanie tworzyw acetalowych. 2. Zasady projektowania i modelowania acetalowych protez szkieletowych. 3. Technologia pracy z tworzywem acetalowym. 4. Błędy i problemy przy pracy z tworzywami termoplastycznymi. 5. Wykonanie estetycznych elementów retencyjnych w szkieletach acetalowych. Pokaz praktyczny: Wykonanie protezy szkieletowej - acetalowej: a) modelowanie protezy na modelu powielonym b) zatapianie w gipsie c) wyparzanie d) wtrysk protezy e) obróbka i polerowanie Czas trwania kursu: łącznie 8 godzin, w tym 2 godziny teoretyczne i 6 godzin pokazu praktycznego / przez godzinę rozumiemy jednostkę lekcyjną trwająca 45 min/. Podczas prowadzenia zajęć w jednym dniu Zamawiający przewiduje dwie 15 minutowe przerwy. Liczba uczestników kursu: jedna grupa 15 osobowa. Rekrutację na kurs prowadzi Zamawiający. Wykonawca otrzyma listę uczestników po podpisaniu umowy. Czas realizacji: 31 maj 2012 r. Szczegółowy harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia dla tej części zamówienia zostanie ustalony z Przedstawicielem Zamawiającego -Liderem Szkolnym po podpisaniu umowy. Kurs powinien zostać zorganizowany w czasie wolnym od nauki szkolnej. Miejsce realizacji części teoretycznej i praktycznej szkolenia: Krakowska Medyczna Szkoła Policealna Nr 1 w Krakowie, ul. Zamojskiego 58, jeżeli organizator wybierze inną lokalizację, to max. w odległości od siedziby szkoły do 60 minut dojazdu. Zamawiający udostępnia bezpłatnie sale wykładowe w godzinach, w których nie są wykorzystywane do prowadzenia zajęć szkolnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa wielokanałowego systemu emisji akustycznej dla CTK- DE-dzp.272-735/24
- Dostawa komputera przenośnego dla WEAIiIB - DE-dzp.272-744/24
- Usługa drukowania, kopiowania i skanowania dokumentów za pomocą urządzeń wielofunkcyjnych dostarczonych przez Wykonawcę wraz z ich serwisem, naprawami i dostawą materiałów eksploatacyjnych
- Sprzęt jednorazowy sterylny - narzędzia do zabiegów artroskopowych
- Budowa systemu monitoringu CCTV i SKD na terenie Osiedla Studenckiego Politechniki Krakowskiej przy ul. Skarżyńskiego w Krakowie
- 444.2024 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy jednej (1) sztuki projektora dla Instytutu Językoznawstwa, Przekładoznawstwa i Hungarystyki UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Z ZSCL lepszy start zawodowy - szkolenia wykorzystujące nowoczesne technologie
- Świadczenie usług szkoleniowych (edukacyjnych) oraz egzaminacyjnych i certyfikacyjnych na rzecz uczniów szkół prowadzonych przez Powiat Dzierżoniowski w ramach projektu: "Nowoczesne kształcenie (...)"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.