To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-02-27
Olsztyn-Kortowo: Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej i wynajem sali konferencyjnej oraz organizacja wycieczki tematycznej w celu przeprowadzenia konferencji Wylęgarnia 2014 w powiecie Mońki lub powiecie Augustów (woj. podlaskie) w ramach projektu, pn.
Upowszechnianie najnowszej wiedzy oraz propagowanie współpracy między przedstawicielami nauki i organizacjami sektora rybackiego w zakresie wylęgarnictwa i
podchowu organizmów wodnych, realizowanej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich
2007-2013.
Numer ogłoszenia: 41049 - 2014; data zamieszczenia: 27.02.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 22398 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Rybactwa Śródlądowego im. Stanisława Sakowicza, ul. Oczapowskiego 10, 10-719 Olsztyn-Kortowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5240171 w. 60; 5241060, faks 089 5240505.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi hotelarsko-gastronomicznej i wynajem sali konferencyjnej oraz organizacja wycieczki tematycznej w celu przeprowadzenia konferencji Wylęgarnia 2014 w powiecie Mońki lub powiecie Augustów (woj. podlaskie) w ramach projektu, pn. Upowszechnianie najnowszej wiedzy oraz propagowanie współpracy między przedstawicielami nauki i organizacjami sektora rybackiego w zakresie wylęgarnictwa i podchowu organizmów wodnych, realizowanej w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Termin planowanej konferencji: od 03-09-2014 (od godziny 12:00) do 05-09-2014 (do godziny 16:00 po obiedzie). Planowana liczba uczestników konferencji: 120 osób. 1. Miejsce: powiat Mońki lub powiat Augustów (woj. podlaskie). 2. Standard zakwaterowania: hotele, pensjonaty, centra szkoleniowo-wypoczynkowe (spełniające standardy obiektów trzygwiazdkowych według Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006 roku Nr 22, poz. 169), zapewniające nocleg i wyżywienie dla 120 uczestników. 3. Transport uczestników: zapewnienie transportu z miejsca zakwaterowania do miejsca planowanej wycieczki tematycznej. 4. Baza noclegowa: dwa noclegi dla 120 osób, w pokojach 1- lub 2-osobowe z łazienką (w tym, co najmniej 6 pokoi 1- osobowych). 5. Wyżywienie dla 120 osób, obejmujące: a. kolacja grillowa w dniu 03.09.2014 - 3 propozycje menu przedstawione przez oferenta, dołączone do oferty cenowej, z których zamawiający wybierze jedną, b. uroczysta kolacja (serwowana do stolika) w dniu 04.09.2014 - 3 propozycje menu przedstawione przez oferenta, dołączone do oferty cenowej, z których zamawiający wybierze jedną, c. 2 śniadania w dniach 04.09.2014 i 05.09.2014 - standard, w formie bufetu, propozycja dołączona do oferty cenowej, d. 2 obiady serwowane do stolika w dniach 04.09.2014 i 05.09.2014 - 2 propozycje menu na każdy dzień (przystawka, zupa, danie główne, napój) przedstawione przez oferenta, dołączone do oferty cenowej, e. 2 przerwy kawowe w dniach 04.09.2014 i 05.09.2014 (jedna dziennie) w trakcie 20 minutowych przerw w sesjach plenarnych konferencji. 6. Sala konferencyjna na potrzeby obrad plenarnych - dostępna 04.09.2014 w godzinach 8:00-19:00 oraz 05.09.2014 w godzinach 8:00-16:00, mieszcząca minimum 120 osób. 7. Wyposażenie sali konferencyjnej: klimatyzacja, projektor multimedialny, ekran, nagłośnienie sali, zaciemnienie sali, obsługa techniczna przed i w trakcie trwania sesji referatowych. 8. Dodatkowe atrakcje dla uczestników konferencji proponowane przez oferenta (np. SPA, kręgielnia, bilard, fitness). 9. Zapewnienie sali na przeprowadzenie sesji posterowej, w tym miejsca na umieszczenie posterów o maksymalnych wymiarach 80×100 cm (około 30 szt.), oraz miejsca na umieszczenie standów reklamowych, materiałów informacyjno-promocyjnych dotyczących projektu. 10. Kalkulacja ceny ofertowej (cena netto i brutto) - przygotowanie kalkulacji według wyżej wymienionej specyfikacji, przy założeniu uczestnictwa 120 osób. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania ostatecznego rozliczenie kosztów ww. usług na podstawie faktycznej liczby uczestników, biorących udział w konferencji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt PN.: Upowszechnianie najnowszej wiedzy oraz propagowanie współpracy między przedstawicielami nauki i organizacjami sektora rybackiego w zakresie wylęgarnictwa i podchowu organizmów wodnych, realizowany w ramach programu operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 z pomocy finansowej pochodzącej z publicznych środków krajowych oraz Europejskiego Funduszu Rybackiego (Nr umowy 00002-61720-OR1400001/10).
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 6.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe PRO Włodzimierz Ciesłowski, ul. Grochowa 11, 15-423 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43226,83 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46761,00
Oferta z najniższą ceną: 46761,00 / Oferta z najwyższą ceną: 104304,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich podczas kursów i szkoleń medycznych Lotniczego Pogotowia Ratunkowego z podziałem na 9 zadań (części)
- Zakup usług hotelowych i gastronomicznych na potrzeby organizacji regionalnej konferencji szkoleniowej sędziów i asesorów sądowych czterech Wojewódzkich Sądów Administracyjnych
- Zorganizowanie wycieczek edukacyjnych w ramach projektu pn.: "Akademia przedszkolaka"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie dwudniowego szkolenia wyjazdowego pn. Team Building z wykorzystaniem gry terenowej
- Jednodniowe wycieczki dla dzieci z placówek oświatowych w Knurowie
- "Kompleksowa organizacja trzydniowego wyjazdu studyjnego do województwa małopolskiego pn. "Dziedzictwo kulturowe i tradycje kulinarne polskiej wsi", który odbędzie się w drugiej połowie maja 2025 r."
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.