eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KaliszSukcesywne dostawy testów do manualnego, półilościowego oznaczania prokalcytoniny (PCT-Q) we krwi, odczynników i materiałów zużywalnych do aparatówCiba Corning Typ 248, Rapidlab 348 będących własnością Zamawiającego oraz odczynników i materiałów niezbędnych do wykonywania badań hematologicznych wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-12-15

Kalisz: Sukcesywne dostawy testów do manualnego, półilościowego oznaczania prokalcytoniny (PCT-Q) we krwi, odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów: Ciba Corning Typ 248, Rapidlab 348 będących własnością Zamawiającego oraz odczynników i materiałów niezbędnych do wykonywania badań hematologicznych wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej
Numer ogłoszenia: 410544 - 2010; data zamieszczenia: 15.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu , ul. Poznańska 79, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie, tel. 062 7651397, faks 062 7571323.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy testów do manualnego, półilościowego oznaczania prokalcytoniny (PCT-Q) we krwi, odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów: Ciba Corning Typ 248, Rapidlab 348 będących własnością Zamawiającego oraz odczynników i materiałów niezbędnych do wykonywania badań hematologicznych wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia składa się z 3 niepodzielnych zadań. Zadanie nr 1 - Sukcesywne dostawy testów do manualnego, półilościowego oznaczania prokalcytoniny (PCT - Q) we krwi. Zadanie nr 2 - Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów: Ciba Corning Typ 248, Rapidlab 348. Zadanie nr 3 - Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów niezbędnych do wykonywania badań hematologicznych wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1)dokumenty (np. deklaracje CE) potwierdzające dopuszczenie odczynników i aparatu diagnostycznego do obrotu i stosowania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z prawem, a w szczególności z przepisami ustawy Prawo farmaceutyczne oraz ustawy o wyrobach medycznych i innych obwiązujących przepisów - dotyczy zadania nr 3 2)interpretację histogramów wraz z przykładami wyników - dotyczy zadania nr 3

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)oświadczenie Wykonawcy, że m.in. zapoznał się z treścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załączonym projektem umowy i akceptuje określone w nich warunki - druk w załączeniu do SIWZ, 2) pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w KRS (Dział 2) lub zaświadczeniu o wpisie do działalności gospodarczej do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, 3) dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy), 4) oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt Q SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany cen (zarówno in (+), jak i in (-)), jedynie w przypadku zmiany stawek podatku VAT. W przypadku zmiany stawki VAT w ramach niniejszej umowy zmiana stawki nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.kalisz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony im. Ludwika Perzyny w Kaliszu, ul. Poznańska 79.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2010 godzina 09:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia publicznego w dynamicznym systemie zakupów..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywne dostawy testów do manualnego, półilościowego oznaczania prokalcytoniny (PCT - Q) we krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy testów do manualnego, półilościowego oznaczania prokalcytoniny (PCT-Q) we krwi..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do aparatów: Ciba Corning Typ 248, Rapidlab 348.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników niezbędnych do wykonywania badań elektrolitów, parametrów krytycznych i materiałów zużywalnych do aparatów: Ciba Corning Typ 248, Rapidlab 348 będących własnością Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wraz z pierwszą dostawą dostarczyć karty charakterystyki oferowanych odczynników..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sukcesywne dostawy odczynników i materiałów niezbędnych do wykonywania badań hematologicznych wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy odczynników i materiałów niezbędnych do wykonywania badań hematologicznych wraz z dzierżawą aparatury diagnostycznej. W ramach niniejszego zamówienia (i w jego cenie) świadczenie Wykonawcy obejmuje także: - zapewnienie Zamawiającemu udział w międzynarodowych programach kontroli jakości badań stanowiących przedmiot zamówienia, - dwuetapowe przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi wydzierżawionego analizatora, - zainstalowanie analizatora w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego, - uruchomienie analizatora i oddanie ich do eksploatacji w stanie pełnej sprawności technicznej i użytkowej, - zapewnienie na własny koszt pełnej integracji oferowanego analizatora z systemem informatycznym INFO - MEDICA firmy ASECO Wykonawca zobowiązany jest także do: - załączenia do oferty deklaracji zgodności CE dla aparatów i odczynników - dostarczenia: * wykazu substancji niebezpiecznych oraz metodyk w języku polskim wraz z pierwszą dostawą odczynników i materiałów niezbędnych do wykonywania badań, * wraz z dostawą aparatury diagnostycznej instrukcji jej obsługi w języku polskim w formie elektronicznej i papierowej, * ulotek informacyjnych o stosowanych odczynnikach w języku polskim Wymagania graniczne analizatora, których spełnienie jest bezwzględnie wymagane określone zostały w formularzu Zestawienie wymaganych parametrów techniczno - eksploatacyjnych (str. 28 SIWZ) Dostawa i instalacja aparatu nastąpi niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy. Termin dostawy i instalacji aparatu należy uzgodnić z Zamawiającym. Przeszkolenie personelu Zamawiającego musi nastąpić w ciągu 14 dni od dnia dostawy i instalacji aparatów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.70-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.