eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskZorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych grupowych, dla młodzieży w wieku 18-25 lat, nieuczącej się i niepracującej, niezbędnych do realizacji projektu systemowego OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-10-22

Gdańsk: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych grupowych, dla młodzieży w wieku 18-25 lat, nieuczącej się i niepracującej, niezbędnych do realizacji projektu systemowego OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3.
Numer ogłoszenia: 411184 - 2012; data zamieszczenia: 22.10.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391694 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicze Hufce Pracy - Pomorska Wojewódzka Komenda, ul. J. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3017916, faks 58 3017916.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytucja rynku pracy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych grupowych, dla młodzieży w wieku 18-25 lat, nieuczącej się i niepracującej, niezbędnych do realizacji projektu systemowego OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych grupowych, dla młodzieży w wieku 18-25 lat, nieuczącej się i niepracującej, niezbędnych do realizacji projektu systemowego OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3. Przedmiot zamówienia podzielono na 7 zadań. 2. Wykaz kursów zawodowych do zrealizowania: C. Zadanie nr 3 Technolog robót wykończeniowych w budownictwie Kurs dla 5 osób. Czas trwania 1 kursu 110 h/os. E. Zadanie nr 6 Glazurnik-Posadzkarz Kurs dla 5 osób. Czas trwania 1 kursu 140 h/os C. Zadanie 3 Minimalny zakres tematyczny szkolenia Technolog prac wykończeniowych w budownictwie: - Ogólne przepisy bhp i p.poż na stanowisku pracy, - Rodzaje i zastosowanie materiałów, narzędzi, sprzętu i maszyn. - Prace budowlane z zastosowaniem płyt kartonowo-gipsowych, - Montaż sufitów podwieszanych, - Metody i techniki układania glazury i posadzki, - Wykończeniowe prace podłogowe Malowanie i prace dekoracyjne, - Prace przygotowawcze i wykończeniowe, - Wykonywanie robót towarzyszących. Powyższy kurs zawodowy należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej, gdzie podział godzin wygląda następująco, zajęcia praktyczne - 80 h, zajęcia teoretyczne - 30 h. Zajęcia teoretyczne będą odbywać się na terenie Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Słupsku, ul. Sienkiewicza 20. Zamawiający udostępni bezpłatnie sale do zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne będą odbywać po ustaleniu z Zamawiającym i Wykonawcą miejsca realizacji zajęć po 2-ch dniach po rozpoczęciu zajęć teoretycznych. Termin wykonania szkolenia - szkolenie powinno rozpocząć się najpóźniej w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. Wykonawca będzie realizował szkolenie zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem. F. Zadanie 6 Minimalny zakres tematyczny szkolenia Glazurnik-Posadzkarz - Ogólne przepisy bhp, ppoż. i ochrony środowiska, - Rysunek roboczy, - Materiałoznawstwo, - Projektowanie pomieszczeń, - Montaż wykładzin podłogowych, - Montaż paneli podłogowych, - Metody i techniki układania glazury i posadzki wraz z pracami przygotowawczymi, wykończeniowymi ( w tym podkładu wraz z izolacją), - Obsługa ręcznych i mechanicznych urządzeń, - Wykańczanie i konserwacja posadzek, - Montaż elementów ozdobnych - Wykonywanie posadzek, przy zastosowaniu różnych materiałów wykończeniowych (materiały mineralne, ceramiczne, tworzywa sztuczne itp.) Powyższy kurs zawodowy należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej praktycznej, gdzie podział godzin wygląda następująco: zajęcia praktyczne -100 h, zajęcia teoretyczne - 40 h Zajęcia teoretyczne będą odbywać się na terenie Ośrodka Szkolenia Zawodowego w Słupsku, ul. Sienkiewicza 20. Zamawiający udostępni bezpłatnie sale do zajęć teoretycznych. Zajęcia praktyczne będą odbywać po ustaleniu z Zamawiającym i Wykonawcą miejsca realizacji zajęć po 2-ch dniach po rozpoczęciu zajęć teoretycznych. Termin wykonania szkolenia - szkolenie powinno rozpocząć się najpóźniej w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. Wykonawca będzie realizował szkolenie zgodnie z przedstawionym mu harmonogramem. Warunki szczegółowe dla zadania nr 1,2,3,4, 5,6,7. 1. Przez 1 godzinę zajęć teoretycznych należy rozumieć 1 godzinę lekcyjną = 45 min. Przez 1 godzinę zajęć praktycznych należy rozumieć 1 godzinę zegarową = 60 min. Podczas zajęć teoretycznych i praktycznych muszą odbywać się przerwy dla uczestników w zależności od potrzeb. 2. Określone kursy zawodowe należy przeprowadzić w zakresie wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu jaki obejmuje kurs zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz w ilości godzin umożliwiający przystąpienie do egzaminu oraz uzyskania pełnych uprawnień po ukończeniu danego kursu. 3. Zamawiający dopuszcza zorganizowanie kursów grupowych lub indywidulanych ale tylko w zakresie danego kursu. Niedopuszczalne jest prowadzenie grupowych zajęć dla uczestników z różnych kursów. 4. Program szkolenia powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. Nr 177 z 2010r. , poz.1193). 5. Zajęcia praktyczne powinna prowadzić osoba spełniająca wymagania kwalifikacyjne dla instruktorów praktycznej nauki zawodu określone w art.10 ust.4 lub 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 15 grudnia 2010r. w sprawie praktycznej nauki zawodu (Dz. U.. z 2010r., Nr 244, poz.1626). Wymaga się również, aby Wykonawca usługi posiadał certyfikat MEN lub wpis do rejestru instytucji szkoleniowych WUP. 6. Szkolenia, po przeprowadzeniu stosownego egzaminu, zakończą się wydaniem zaświadczenia o ukończeniu kursu (zaświadczenie musi być zgodne ze wzorami zaświadczeń stanowiącymi załącznik do Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji w formach pozaszkolnych - Dz. U. z 2006r. Nr 31, poz.216). 7. Wszelkie koszty związane z organizacją szkolenia ponosi Wykonawca. 8. Wykonawca przygotowując ofertę muszą wliczyć w cenie swojej oferty w zależności od rodzaju szkolenia/musi zapewnić uczestnikom szkolenia: A. Optymalną ilość materiałów metodycznych i innych niezbędnych pomocy dydaktycznych, zorganizowanie części praktycznej szkolenia na komputerach, kasach fiskalnych i wzorcowych wózkach jezdniowych, B. uczestnikom obsługę cateringową świadczona każdego dnia zajęć w formie: serwisu kawowego (kawy/herbaty, woda mineralna oraz lunchu składającego się z jednego ciepłego posiłku) C. warunków pracy zgodnie z przepisami BHP w trakcie trwania każdego szkolenia, D. ubezpieczenie od NNW, E. sfinansowania niezbędnych badań lekarskich umożliwiających udział w kursie i praktykach, F. pokrycia kosztów dojazdu na kurs dla uczestników szkolenia, G. przeprowadzenie bądź przygotowanie, skierowanie i opłacenie egzaminu, koszt ewentualnych egzaminów po zaliczeniu których uczestnik otrzyma wymagane certyfikaty lub uprawnienia, H. opłat za dojazd uczestników szkoleń do miejsca w którym przeprowadzane będą egzaminy, I. zaświadczeń o ukończeniu kursu zgodnie z rozporządzeniem MEN (Dz.U. Nr 31, poz.216), J. materiały budowlane i specjalistyczny sprzęt do przeprowadzenia zajęć praktycznych, K. miejsce do zajęć praktycznych, koszt wynajmu sali do zajęć praktycznych, L. koszt odzieży ochronnej - roboczej (o ile taka jest wymagana), M. badania lekarskie, N. koszt wynagrodzenia wykładowcy - instruktora, O. koszt przejazdów uczestników szkolenia zawodowego, jeżeli zajęcia w trakcie jednego dnia odbywać się będą w różnych miejscach, 9. Wykonawca powinien zapewnić każdego dnia szkolenia catering . Będzie on zawierał jeden ciepły, prosty posiłek np. ziemniaki, surówka i kotlet smażony (lub inny rodzaj mięsa). Zamiast ziemniaków może być kasza lub makaron. Dodatkowo Wykonawca zapewni wodę lub inny napój do picia - 1,5 L butelka na jednego uczestnika każdego dnia (napoje mogą być w dużych butelkach, ale wtedy musza być dostarczone plastikowe kubeczki). 10. Przed rozpoczęciem każdego kursu wykonawca musi przedstawić dokument - polisę potwierdzającą ubezpieczenie uczestników kursu od NNW. 11. Projekt OHP jako realizator usług rynku pracy obejmuje znaczą ilość szkoleń/kursów i w związku z tym zajęcia teoretyczne i praktyczne powinny odbyć się w terminach zgodnych z harmonogramem realizowanych zajęć, uzgodnionych z koordynatorem wojewódzkim projektu oraz koordynatorami terenowymi. Zajęcia praktyczne powinny odbyć się w warsztatach wykonawcy. 12. Wykonawca musi zapewnić na własny koszt, warsztaty do prowadzenia praktycznych zajęć, spełniające ogólne standardy, oraz zabezpieczone w odpowiedni sprzęt do prowadzenia zajęć praktycznych. Wszystkie te pomieszczenia muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i higieny pracy w dostosowaniu do ilości uczestników. 13. Wszelkie koszty związane z organizacją szkolenia ponosi wykładowca. 14. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz staranność wykonywania oferowanych usług, ponosi też pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 15. Pierwsze zajęcia powinny rozpocząć się najpóźniej w ciągu 5 dni od daty zawarcia umowy pomiędzy wykonawcą a zamawiającym. Zajęcia powinny zakończyć się do 5 grudnia 2012 r. 16. Kursy powinny odbywać się w godzinach od 8.00 do 20.00 od poniedziałku do piątku, średnio 8 h dziennie. Ponieważ w lokalach jednostek OHP realizowane są inne projekty i odbywają się zajęcia, to godziny, w których będą trwały szkolenia zostaną ustalone z Wykonawcą i dostosowane do możliwości lokalowych jednostek OHP. 17. Wykonawca zapewni warsztaty do zajęć praktycznych. 18. Wykonawca w ramach umówionego wynagrodzenia wyposaży uczestników kursu w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do przeprowadzenia szkolenia, z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i zapewni każdemu uczestnikowi szkolenia na jego własność materiały dydaktyczne i pomocnicze niezbędne do realizacji szkolenia, które zostały określone w opisie przedmiotu zamówienia. 19. Wykonawca gwarantuje ciągłość nauki (kursów). 20. Na uzasadniony wniosek Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest zastąpić dotychczasowego nauczyciela lub instruktora innym nauczycielem lub instruktorem gwarantującym należyte i terminowe prowadzenie kursów. 21. Wykonawca musi zapewnić odpowiednio wykwalifikowaną kadrę nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu posiadającą odpowiednie wykształcenie, stosowne uprawnienia i przygotowanie zawodowe do prowadzenia szkoleń oraz doświadczenie w pracy z młodzieżą. 22. W razie nie odbycia się zajęć z powodów niezależnych od Zamawiającego zaległe zajęcia zostaną przeprowadzone we wspólnie ustalonym terminie nie później jednak niż do 7 dni od daty zajęć, które się nie odbyły. 23. W przypadku gdyby nie udało się znaleźć odpowiedniej ilości beneficjentów na szkolenie, kurs odbędzie się w późniejszym terminie, po wcześniejszym uzgodnieniu Zamawiającego z Wykonawcą. 24. Podstawą przyjęcia na kursy zawodowe będą imienne wykazy osób wystawiane przez Zamawiającego. 25. W przypadku rezygnacji lub skreślenia z listy uczestników projektu, Zamawiający zapłaci za szkolenie, w proporcji do ilości wykonanych godzin. 26. W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w danym kursie zawodowym Zamawiający zastrzega możliwość zmiany kursu dla tego uczestnika. Zmiana taka nie może spowodować zwiększenia ogólnej kwoty zamówienia. Przy realizacji zamówienia brana pod uwagę będzie cena jednostkowa za dany kurs przedstawiony w ofercie przetargowej. 27. Wykonawca zobowiązany jest do: A. prowadzenia dokumentacji szkolenia - dziennika zajęć oraz list obecności, B. umożliwienia Zamawiającemu oraz instytucjom zewnętrznym uprawnionym do kontroli projektu, prawo wglądu w dokumenty w zakresie dotyczącym wykonywania zapisów niniejszej urnowy, C. w przypadku 10% absencji uczestnika Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego poinformowania o tym fakcie Zamawiającego, D. informowania Zamawiającego o nieobecnościach każdego z uczestników w ilości większej niż 10%. E. Wykonawca może dokonać skreślenia beneficjenta z listy uczestników tylko i wyłącznie po decyzji Zamawiającego, F. przedstawienia dokumentacji zdjęciowej, z przeprowadzonych kursów - maksymalnie po 1 zdjęciu w wersji papierowej, z każdego rodzaju kursów, G. przedstawienia faktury z adnotacją o przedmiocie usługi, oraz że szkolenie odbyło się w ramach projektu wraz z podaniem terminu szkolenia. 28. W przypadku stwierdzenia przeciwwskazań lekarskich do uczestnictwa w danym kursie zawodowym, Zamawiający zastrzega sobie możliwość: A. wykreślenia uczestnika z listy uczestników w przedmiotowym kursie, a Wykonawca nie otrzyma wynagrodzenia. B. zmiany kursu dla danego uczestnika. Zamiana kursu może dotyczyć tylko zmiany kursu na inny przedstawiony/opisany w przedmiocie zamówienia. Zamiana taka nie może spowodować zwiększenia ogólnej kwoty zamówienia. 29. Przy realizacji zamówienia brana pod uwagę będzie cena jednostkowa za dany kurs przedstawiony w ofercie przetargowej. 30. Szkolenie zostanie odebrane Protokołem odbioru usługi. 31. Wykonawca musi zapewnić odpowiednio wykwalifikowaną kadrę nauczycieli i instruktorów praktycznej nauki zawodu posiadającą wykształcenie, stosowne uprawnienia i przygotowanie zawodowe do prowadzenia szkoleń oraz doświadczenie w pracy z młodzieżą. 32. Projekt OHP jako realizator usług rynku pracy obejmuje wiele innych kursów i zajęć, dlatego też termin realizacji kursów musi być dopasowany do harmonogramu Zamawiającego i uzgodniony z zamawiającym, koordynatorem terenowym lub koordynatorem wojewódzkim. 33. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia prawidłowej promocji kursów z określeniem nazwy kursu, nazwy zamawiającego oraz nazwy projektu. Wszystkie materiały muszą być opatrzone właściwym logo flagi Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego wraz z odniesieniem i Kapitału Ludzkiego - Narodowej Strategii Spójności, zgodnie z Rozporządzeniem Rady (WE) nr 1083/2006 z dnia 11 lipca 2006 r. i Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 34. Wykonawca będzie musiał wyznaczyć osobę, która będzie koordynatorem kursu, w celu zapewnienia prawidłowej organizacji zajęć. Koordynator kursu jest zobowiązany do ścisłej współpracy z koordynatorem projektu oraz pracownikiem Ośrodka Szkolenia Zawodowego Pomorskiej WK OHP. 35. Zgodnie z założeniami projektu uczestnicy muszą otrzymać zaświadczenie ukończenia kursu zawodowego wydawane na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej, zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r (Dz. U. Nr 31, poz.216) oraz certyfikaty o ukończeniu kursu wraz z jego zakresem tematycznym oraz ilością godzin. Wzór certyfikatu Wykonawca uzgadnia z Zamawiającym, na podstawie Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 36. Certyfikat o ukończeniu kursu oraz świadectwo ukończenia kursu MEN zostaną wystawione w ostatnim dniu zajęć, 37. Zleceniodawca zastrzega prawo wglądu do dokumentów Wykonawcy związanych z realizowanym Projektem, w tym dokumentów finansowych, przez siebie oraz instytucje uprawnione do kontroli dokumentacji niniejszego projektu, do końca ustawowo wyznaczonego okresu archiwizacji tego typu dokumentów, tj. do 31 grudnia 2020 r. 38. Płatność nastąpi przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy podany na fakturze VAT, w terminie 90 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT, przy czym 85% wartości zamówienia opłacone zostanie z rachunku bankowego Ministerstwa Finansów realizowanego przez Bank Gospodarstwa Krajowego (Fundusze Unijne), a pozostałe 15% z rachunku bankowego Zamawiającego (rezerwa celowa budżetu Państwa).. Środki na uregulowanie zobowiązań finansowych są zabezpieczone z Rezerwy celowej budżetu środków europejskich i budżetu Państwa. W związku z możliwymi opóźnieniami w przekazywaniu funduszy z Rezerwy celowej środków europejskich i rezerwy celowej budżetu państwa, płatność może zostać dokonana w terminie późniejszym, nie dłuższym jednak niż 30 dni od daty przekazania środków do dyspozycji Zamawiającego. 39. Wykonawca musi działać zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. 2002 r. nr 101, poz. 926, tekst jednolity z późn. zm). 40. Wykonawca zobowiązany jest do wystawienia Zamawiającemu faktury VAT najpóźniej w terminie 5 dni od dnia zakończenia realizacji zamówienia. 41. Do faktury Zamawiający zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (oznaczone zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki): A. oryginały imiennych list obecności, potwierdzonych własnoręcznym podpisem uczestników kursów, B. harmonogramy zajęć z uwzględnieniem ilość godzin oraz tematy zajęć, C. kserokopie zaświadczeń i certyfikatów udziału w kursie wraz z zakresem tematycznym i godzinowym, D. oryginały dzienników zajęć (osobny dziennik dla każdej grupy, oraz miejscowości w której przeprowadzane są kursy), E. imienne listy osób wraz z ich podpisami, potwierdzające odbiór materiałów dydaktycznych i pomocniczych, F. oryginały ankiet ewaluacyjnych przeprowadzonych po zajęciach, G. maksymalnie po 1 zdjęciu z każdego rodzaju kursu w formie papierowej, H. dokumenty potwierdzające przeprowadzenie egzaminów teoretycznych i praktycznych wraz z wynikami egzaminów, I. kserokopie uzyskanych uprawnień. Kserokopie przekazywanych w/w dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem na każdej stronie. 42. Zamawiający do SIWZ dołącza umowę powierzania przetwarzania danych osobowych którą wyłoniony wykonawca będzie miał obowiązek podpisać wraz z umową na realizację zamówienia publicznego - załącznik nr 5. 43. Zamawiający zastrzega sobie: A. Prawo do kontroli przebiegu i efektywności wykonywania zadania przez Wykonawcę, B. W ramach kontroli, upoważnieni pracownicy Zamawiającego oraz uprawnionych instytucji, mogą badać dokumenty i inne nośniki informacji które mają lub mogą mieć znaczenie dla oceny prawidłowości wykonania zadania oraz żądać udzielenia ustnie lub pisemnie informacji dotyczących wykonania zadania. Wykonawca na żądanie kontrolującego jest zobowiązany dostarczyć lub udostępnić dokumenty lub inne nośniki informacji oraz udzielić wyjaśnień i informacji w terminie określonym przez kontrolującego. Kontrola może być przeprowadzona zarówno w siedzibie Wykonawcy jak i w miejscu realizacji projektu. C. Prawo do uczestniczenia w ocenie końcowej uczestników kursu, która będzie przeprowadzona w formie egzaminu. 44. Wykonawca oświadcza, że jest wpisany do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy oraz że posiada dokument potwierdzający wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej wydanego na podstawie ART. 20 UST. 1 USTAWY Z DNIA 20.04.2004 R. O PROMOCJI ZATRUDNIENIA I INSTYTUCJACH RYNKU PRACY (T.J DZ. U Z 2008 R. NR 69, POZ. 415 Z PÓŹN. ZM.). 45. Wszystkie szczegółowe warunki dotyczące przeprowadzenia szkolenia Zamawiający uzgodni z Wykonawcą , którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. 46. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość oraz staranność wykonywania oferowanych usług, ponosi też pełną odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: OHP jako realizator usług rynku pracy współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet I Działanie 1.3 Poddziałanie 1.3.3..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie nr 3 Technolog robót wykończeniowych w budownictwie Kurs dla 5 osób. Czas trwania 1 kursu 110 h/os.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomorska Akademia Kształcenia Zawodowego w Słupsku sp. z o.o., ul. Przemysłowa 9a, 76-200 Słupsk, ul. Przemysłowa 9a,, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12865,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11875,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa:

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.10.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pomorska Akademia Kształcenia Zawodowego w Słupsku sp. z o.o.,, ul. Przemysłowa 9a, 76-200 Słupsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12940,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12150,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12150,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12450,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.