Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-04-15
Lublin: Dostawa wraz z monta¿em mebli do jednostek UMCS w Lublinie
(oznaczenie sprawy: PN/17-2016/DOP-p)
Numer og³oszenia: 41119 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej , Pl. M. Curie-Sk³odowskiej 5, 20-031 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5375965, faks 081 5375965.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa wraz z monta¿em mebli do jednostek UMCS w Lublinie (oznaczenie sprawy: PN/17-2016/DOP-p).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Czê¶æ 1: dostawa wraz z monta¿em mebli do Wydzia³u Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej al. Kra¶nicka 2 c, d, Lublin; Czê¶æ 2: dostawa wraz z monta¿em krzese³ do biblioteki Wydzia³u Ekonomii pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5, Lublin; Czê¶æ 3: dostawa wraz z monta¿em krzese³ obrotowych do Dzia³u Zamówieñ Publicznych pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5, Lublin; Czê¶æ 4: dostawa wraz z monta¿em mebli do Wydzia³u Politologii Plac Litewski 3, 20-080 Lublin; Czê¶æ 5: dostawa wraz z monta¿em mebli do Wydzia³u Prawa i Administracji, pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5, Lublin; Czê¶æ 6: dostawa wraz z monta¿em mebli do Centrum Innowacji i Komercjalizacji, pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5, Lublin; Czê¶æ 7: dostawa wraz z monta¿em mebli do Administracji Wydzia³u Ekonomicznego, pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5, Lublin Czê¶æ 8: dostawa wraz z monta¿em mebli do Instytutu Psychologii, pl. Litewski 5, Lublin Czê¶ci 9: dostawa wraz z monta¿em mebli do Wydzia³u Pedagogiki i Psychologii, ul. Narutowicza 12, Lublin; Czê¶ci 10: dostawa wraz z monta¿em krzese³ i foteli do jednostek UMCS zgodnie z podanymi adresami dostaw. Czê¶æ 11: dostawa wraz z monta¿em mebli do Wydzia³u Prawa i Administracji, pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5, Lublin; Szczegó³owy opis dotycz±cy przedmiotu zamówienia podany jest w za³±czniku do SIWZ..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6, 39.14.13.00-5, 39.14.33.10-2, 39.11.30.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania tego warunku
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, nale¿ycie wykona³ minimum 2 dostawy mebli o warto¶ci minimum 50 000,00 z³ brutto dla ka¿dej z dostaw - dla Czê¶ci 7; Przez warto¶æ 1 dostawy Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonanych dostaw w ramach 1 umowy. Dla Czê¶ci 1, 2, 3, 4, 5, 6, 8,9,10 i 11 Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania tego warunku
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owo sposobu spe³niania tego warunku
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na zasoby innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Je¿eli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. III.4, zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, w którym okre¶la siê tak¿e osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, z³o¿one przed w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - termin gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy zawrze umowê wg za³±cznika do SIWZ odpowiednio dla czê¶ci, z Wykonawc±, który z³o¿y³ najkorzystniejsz± ofertê, zgodnie z art. 94. ust. 1 ustawy, z zastrze¿eniem art. 94 ust. 2 ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Dzia³u IV ustawy. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego mo¿e nast±piæ w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach okre¶lonych w § 7 Wzoru umowy - za³±cznik do SIWZ. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci zmiany. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie. Zmiany umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 144 ust. 1 ustawy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.umcs.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1203..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 25.04.2016 godzina 11:00, miejsce: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej, Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5; 20-031 Lublin, budynek Rektoratu, piêtro XII, pokój 1203..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em mebli do Wydzia³u Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej al. Kra¶nicka 2 c, d, Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em krzese³ do biblioteki Wydzia³u Ekonomii pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5, Lublin;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.11.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em krzese³ obrotowych do Dzia³u Zamówieñ Publicznych pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5, Lublin;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.11.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em mebli do Wydzia³u Politologii Plac Litewski 3, 20-080 Lublin;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em mebli do Wydzia³u Prawa i Administracji, pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5, Lublin;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em mebli do Centrum Innowacji i Komercjalizacji, pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5, Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.12.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 7 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em mebli do Administracji Wydzia³u Ekonomicznego, pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5, Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.13.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.09.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 8 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em mebli do Instytutu Psychologii, pl. Litewski 5, Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 9 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em mebli do Wydzia³u Pedagogiki i Psychologii, ul. Narutowicza 12, Lublin;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 10 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em krzese³ i foteli do jednostek UMCS zgodnie z podanymi adresami dostaw..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.11.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 45.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
CZÊ¦Æ Nr: 11 NAZWA: dostawa wraz z monta¿em mebli do Wydzia³u Prawa i Administracji, pl. M. Curie -Sk³odowskiej 5, Lublin;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za³±cznik nr 1 do siwz.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 39.10.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. termin gwarancji - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zas³on przeciw¶nie¿nych
- Us³uga polegaj±ca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa ga¶nic i ¶rodka ga¶niczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artyku³ów higienicznych, worków na ¶mieci oraz ¶cierek na potrzeby UM Lublin
- Us³uga zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Ba³tyckie dla emerytów i rencistów, by³ych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy S³owian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposa¿enia do Przedszkola w Miejskiej Górce
- Dostawa krzese³ i taboretów laboratoryjnych oraz wyposa¿enia pomieszczeñ ze stali malowanej proszkowo - szafy ubraniowe i biurowe na akta, mebli biurowych z p³yty meblowej oraz sto³ów kwadratowych
- Dostawa mebli i foteli biurowych
- Utworzenie Centrum Opiekuñczo - Mieszkalnego w Gozdowie (dostawa wyposa¿enia)
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych mebli i wyposa¿enia wraz z monta¿em na potrzeby Mazowieckiego Urzêdu Wojewódzkiego w Warszawie - Dyspozytorni Medycznych w Siedlcach, Radomiu i Warszawie.
- Rozbudowa i przebudowa zabytkowego budynku Pastorówki w miejscowo¶ci Mokre celem adaptacji do potrzeb lokalnej spo³eczno¶ci
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.