Ogłoszenie z dnia 2011-12-05
Polkowice: Konserwacja instalacji wewnętrznych wod-kan, c.o., c.w.u. oraz węzłów cieplnych w budynkach stanowiących własność i zarządzanych przez Polkowickie TBS
Numer ogłoszenia: 411268 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , Rynek 6, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 076 749 33 74, faks 076 749 33 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ptbs.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. stanowiąca w 100% własność gminy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja instalacji wewnętrznych wod-kan, c.o., c.w.u. oraz węzłów cieplnych w budynkach stanowiących własność i zarządzanych przez Polkowickie TBS.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot robót obejmuje konserwację instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji CO, CWU, węzłów cieplnych zgodnie z obowiązującymi przepisami, instrukcjami obsługi węzłów, utrzymywanie prawidłowej pracy zleconych do konserwacji instalacji i urządzeń oraz interwencje w trybie awaryjnym w obiektach stanowiących własność PTBS i zarządzanych przez Polkowickie TBS. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy zadania: Zadanie nr 1 - konserwacja instalacji wodno-kanalizacyjnych szczegółowy zakres określony został w załączniku nr 1u do projektu umowy załączonego do specyfikacji. Zadanie nr 2 - konserwacja instalacji C.O. i C.W.U.- szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 2u do projektu umowy załączonego do specyfikacji. Zadanie nr 3 - konserwacja węzłów cieplnych - szczegółowy zakres robót określony został w załączniku nr 3u do projektu umowy załączonego do specyfikacji. 1) Zamawiający nie dopuszcza dalszej możliwości podziału przez wykonawców zakresu zadania. 2) W przypadku składania oferty na całość zamówienia, ceny ofertowe należy podać oddzielnie dla każdego zadania. 3) Zamawiający zarządza budynkami wspólnot mieszkaniowych, przewiduje się możliwość udzielenia zamówień na realizację przedmiotu zamówienia określonego dla zadania nr 2 i nr 3 przez Zarządy Wspólnot.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. Nr 113 z 2010r. poz. 759)
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą się wykonanymi (zakończonymi), a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi usługami, odpowiadających swoim rodzajem usługom konserwacyjnym w zakresie instalacji sanitarnych, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia. Za odpowiadające wartością Zamawiający uzna zrealizowanie 1 usługi o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 zł netto, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia na zadanie nr 2 i nr 3 wykażą się dysponowaniem co najmniej 2 pracownikami ze świadectwem kwalifikacyjnym (E) w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji energetycznych uprawniające do eksploatacji sieci i instalacji cieplnych wraz z cieplnymi urządzeniami odbiorczymi
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykażą się posiadaniem opłaconej polisy (wraz z dowodem opłaty), a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia do wysokości min. 100.000,00zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie o podwykonawcach - jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom określony zakres zamówienia, musi wykazać to w niniejszym załączniku. Wykonawca wykonujący zamówienie wyłącznie siłami własnymi nie dołącza do oferty załącznika. Oświadczenie składa jeden z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (w imieniu wszystkich członków konsorcjum oświadczenie o podwykonawcach może złożyć pełnomocnik - z treści tego oświadczenia musi wyraźnie wynikać, że pełnomocnik składa je w imieniu członka konsorcjum) - załącznik nr 6 do SIWZ. 2) Wypełniony formularz wyliczenia wartości zamówienia wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej specyfikacji
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) terminu realizacji umowy z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego (np. względy techniczne, organizacyjne, ekonomiczne) lub gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; b) zmiany obowiązujących przepisów prawa; c) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości obiektów objętych konserwacją w trakcie trwania umowy, spowodowanych zmianą Zarządcy, jak również wynikającą z możliwości zawarcia odrębnych umów przez Zarządy Wspólnot Mieszkaniowych. Wszystkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ptbs.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polkowickie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. Rynek 6, 59-100 Polkowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Polkowickiego TBS Sp. z o.o.; ul. Rynek 6; 59-100 Polkowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - konserwacja instalacji wodno-kanalizacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadzenie ewidencji zgłoszeń w postaci książki raportu pracy zmiany oraz księgi zgłoszeń o usterkach i awariach od właścicieli budynków zarządzanych przez PTBS oraz najemców lokali stanowiących własność PTBS 2. Realizacja czynności konserwacyjnych instalacji wod-kan na zasobach własnych i zarządzanych przez PTBS szczegółowy zakres określony został w załączniku nr 1u do projektu umowy. 3. Przystąpienie do zabezpieczenie zgłoszonej awarii w sposób nie powodujący powiększenia strat wywołanych awarią, niezwłocznie po uzyskaniu informacji, jednak w czasie nie dłuższym niż 45 min. od chwili zgłoszenia. 4. Prowadzenie prac konserwacyjnych instalacji wewnętrznych w godzinach od15.30 do 7.30 w sposób zapewniający utrzymanie sprawności technicznej. 5. Zachowanie porządku i czystości pomieszczeń przy wykonywaniu prac konserwacyjno-remontowych. 6. Informowanie o stwierdzonych nieprawidłowościach. 7. Przedstawianie w oparciu o doświadczenia eksploatacyjne i analizę pracy instalacji do dnia 31 stycznia każdego roku, w formie protokołu typowania, propozycje koniecznych do przeprowadzenia prac remontowych lub wskazanych działań powodujących oszczędności. 8. Zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót na własny koszt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - konserwacja instalacji c.o., c.w.u.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadzenie ewidencji zgłoszeń w postaci książki raportu pracy zmiany oraz księgi zgłoszeń o usterkach i awariach od właścicieli budynków zarządzanych przez PTBS oraz najemców lokali stanowiących własność PTBS. 2. Realizacja czynności konserwacyjnych wymienionych w załączniku nr 2u do projektu umowy. 3. Przystąpienie do zabezpieczenie zgłoszonej awarii w sposób nie powodujący powiększenia strat wywołanych awarią, niezwłocznie po uzyskaniu informacji, jednak w czasie nie dłuższym niż 45 min. od chwili zgłoszenia. 4. Prowadzenie prac konserwacyjnych instalacji wewnętrznych w sposób zapewniający utrzymanie sprawności technicznej. 5. Zachowanie porządku i czystości pomieszczeń przy wykonywaniu prac konserwacyjno-remontowych. 6. Informowanie o stwierdzonych nieprawidłowościach. 7. Przedstawianie w oparciu o doświadczenia eksploatacyjne i analizę pracy instalacji do dnia 31 stycznia każdego roku, w formie protokołu typowania, propozycje koniecznych do przeprowadzenia prac remontowych lub wskazanych działań powodujących oszczędności energii. 8. Zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót na własny koszt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - konserwacja węzłów cieplnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Prowadzenie ewidencji zgłoszeń w postaci książki raportu pracy zmiany oraz księgi zgłoszeń o usterkach i awariach od właścicieli budynków zarządzanych przez PTBS oraz najemców lokali stanowiących własność PTBS i ewidencji kontroli pracy węzła w postaci książki pracy węzła, znajdującej się w węźle cieplnym. 2. Realizacja czynności konserwacyjnych wymienionych w załączniku nr 3 do projektu umowy. 3. Przystąpienie do zabezpieczenie zgłoszonej awarii w sposób nie powodujący powiększenia strat wywołanych awarią, niezwłocznie po uzyskaniu informacji, jednak w czasie nie dłuższym niż 45 min. od chwili zgłoszenia. 4. Prowadzenie prac konserwacyjnych węzłów cieplnych w sposób zapewniający utrzymanie sprawności technicznej. 5. Zachowanie porządku i czystości pomieszczeń przy wykonywaniu prac konserwacyjno-remontowych. 6. Informowanie o stwierdzonych nieprawidłowościach. 7. Przedstawianie w oparciu o doświadczenia eksploatacyjne i analizę pracy instalacji do dnia 31 stycznia każdego roku, w formie protokołu typowania, propozycje koniecznych do przeprowadzenia prac remontowych lub wskazanych działań powodujących oszczędności energii. 8. Zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót na własny koszt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POLKOWIC
- "Dostawa artykułów żywnościowych do placówek socjalizacyjnych i socjalizacyjno - interwencyjnych Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Polkowicach "- Część I, II, IV
- "Wykonanie, dostawa tablic rejestracyjnych w celu znakowania pojazdów Starostwa Powiatowego w Polkowicach oraz złomowanie tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę drogi dojazdowej przy ul. Porzeczkowej w Polkowicach
- " Budowa odcinków sieci wodociągowej oraz kanalizacji sanitarnej na terenie Osiedla Polkowice Dolne w podziale na zadania."
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 4 im. Marii Skłodowskiej Curie w Polkowicach na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 5 w Polkowicach na rok 2025
więcej: przetargi w Polkowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług konserwacji i napraw systemów bezpieczeństwa w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Krakowie
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Przegląd urządzeń instalacji: wentylacyjnej, ciepłowniczej, chłodniczej, wodociągowej i kanalizacyjnej zamontowanych w budynkach UMWW przy al. Niepodległości 34 i ul. Kościuszki 95 w P-niu w 2025 r.
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
- Ochrona osób i mienia oraz konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów bezpieczeństwa Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Naprawa urządzeń i instalacji domofonowych w lokalach i budynkach gminnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach w zasobach EB 1-6
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych i mechanicznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.