Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-16
Lublin: Dostawa i montaż autoklawu parowego i myjni endoskopów (znak sprawy 88/14)
Numer ogłoszenia: 411340 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Lublinie , ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7185125, faks 81 7185125.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.usdlublin.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż autoklawu parowego i myjni endoskopów (znak sprawy 88/14).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: autoklaw parowy i myjnia endoskopów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego 33.19.11.00 - Urządzenia sterylizujące .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w łącznej wysokości 10 000 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz OFERTA - załącznik nr 1. 2. Wypełniony formularz kosztorysu ofertowego - załącznik nr 2. 3. Wypełnione tabele z załącznika nr 6 - OFEROWANY SPRZĘT - z podaniem producenta, modelu/typu i nr katalogowego. 4. Firmowe materiały informacyjne - np. foldery i/lub ulotki i/lub karty charakterystyki. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowany sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny, nieużywany nigdzie wcześniej, gotowy do pracy bez żadnych dodatkowych zakupów i że spełnia wymagania stawiane przez Zamawiającego. 6. Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. 7. Oświadczenie Wykonawcy o powierzeniu wykonania części zamówienia podwykonawcom ze wskazaniem zakresu podwykonawstwa (oświadczenie wymagane jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć realizację umowy innym podmiotom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Sprzedającego może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Kupującego ani sporządzenia Aneksu do umowy. b) w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawnych c) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT d) zmiana terminu realizacji dostawy może nastąpić z przyczyn występujących po stronie Kupującego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.usdlublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy, ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, pok. 210.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2014 godzina 12:30, miejsce: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy, ul. prof. Antoniego Gębali 6, 20-093 Lublin, pok. 212.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- RDW w Hrubieszowie. Dostawa pali do zasłon przeciwśnieżnych
- Usługa polegająca na przeprowadzeniu szkolenia pn. "Koszty uproszczone w ramach EFS+ w perspektywie finansowej na lata 2021-2027- przepisy unijne, krajowe i praktyka"
- Dostawa gaśnic i środka gaśniczego - w 2 pakietach.
- Dostawa artykułów higienicznych, worków na śmieci oraz ścierek na potrzeby UM Lublin
- Usługa zorganizowania turnusu wycieczki nad Morze Bałtyckie dla emerytów i rencistów, byłych pracowników UMCS w Lublinie.
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa mini skateparku w okolicy ulicy Słowian w Lublinie w formule "zaprojektuj i wybuduj" - zadanie realizowane w ramach XI B.O.
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o.
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego ładowarki teleskopowej - postępowanie II
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu specjalnego z homologacją w wersji karawan pogrzebowy na potrzeby Zakładu Pogrzebowego Cmentarza Komunalnego w Sopocie
- Zakup aparatury medycznej: sterylizatora gazowego
- "Dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczego wraz z wyposażeniem na potrzeby ZZO w Poznaniu sp. z o.o. w formie leasingu operacyjnego"
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Usług Komunalnych sp. z o.o. w Piechowicach fabrycznie nowej koparko-ładowarki
więcej: Urządzenia sterylizujące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.