Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-09
Kluczbork: Kurs komputerowy
Numer ogłoszenia: 411408 - 2013; data zamieszczenia: 09.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku , ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4471388, faks 077 4187788.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://pup.kluczbork.ibip.pl, http://www.pupklb.one.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs komputerowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pn. KURS KOMPUTEROWY 1. Ilość osób: W pięciu szkoleniach udział weźmie: 50 osób ( 5 szkoleń po 10 osób w grupie). Kurs przeznaczony jest dla osób niezatrudnionych i zarejestrowanych jako bezrobotne w PUP Kluczbork, w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym z powodu bezrobocia i lub niepełnosprawności.W szkoleniu udział weźmie 25 osób w wieku 15-30 oraz 25 osób powyżej 50 roku życia . 2Ilość godzin: Ilość godzin : teoria - 10 godzin szkolenia , praktyka - 50 godzin szkolenia, Łącznie - 60 godzin szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. szkolenie powinno trwać nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące co najmniej 45 minut oraz przerwę liczącą średnio do 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie), nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy zajęciami celem skrócenia zajęć w danym dniu, harmonogram szkolenia musi zostać przedstawiony najpóźniej w dniu podpisania umowy z rozpisaniem na poszczególne dni i godziny zegarowe w danym dniu,harmonogram szkolenia nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie szkolenia, zakończenie szkolenia oraz na egzamin wewnętrzny. 3. W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do:zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego ( koszt egzaminu wewnętrznego wliczony w koszt kursu), wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń określonych w § 18 ust. 2 (Załącznik 5) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz dołączenia do nich suplementów zawierających następujące informacje : 1okres trwania szkolenia, 2tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 4. Termin realizacji. Przewidziane jest zorganizowanie 5 cykli kursu komputerowego ( 10 osób w każdej grupie) w terminach : listopad 2013r., luty 2014r., maj 2014r., sierpień 2014r., listopad 2014r. ( zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie) 5. Miejsce szkolenia. Teoria - Kluczbork, praktyka - Kluczbork, 6. Program szkolenia. Wymagany minimalny program szkolenia: 1)Poznanie podstawowych zasad działania i budowy komputera a Budowa komputera - komponenty wewnętrzne. b)Budowa komputera - komponenty zewnętrzne. c Urządzenia wejściowe - budowa i podstawowe działanie. d) Urządzenia wyjściowe - budowa i podstawowe działanie 2) Podstawy obsługi systemu operacyjnego Windows a)Interface systemu operacyjnego - budowa, zastosowanie, działanie b)Zasady działania i podstawowe operacje na plikach i katalogach. c)Korzystanie z pulpitu, ikon, itp. d)Wyszukiwanie plików, katalogów, itp. w komputerze, e)Notatnik, przeglądarka obrazów, Windows Media player - podstawowe działanie, f)Konfiguracja systemu z poziomu panelu sterowania, g)Instalacja oprogramowania, h)Korzystanie z zewnętrznych nośników danych - płyt CD DVD, pendrive oraz innych nośników typu Flash, dyskietki. 3) Obsługa edytora tekstów MS WORD, Open Office ( Libre Office) a) Tworzenie i formatowanie tekstu b) Operacje na dokumencie c) Wklejanie obrazów d) Tworzenie i formatowanie tabeli e) Zarządzanie wydrukami f) Sprawdzanie pisowni i gramatyki d) Tworzenie CV 4) Obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel a)Tworzenie tabel z danymi b) Zaawansowane wprowadzanie danych c) Tworzenie i edycja formuł d)Tworzenie i edycja wykresów danych e)Tworzenie dokumentów korespondencji seryjnej 5) Obsługa urządzeń a) urządzeń drukujących b) urządzeń skanujących 6) Obsługa Internetu i poczty elektronicznej a)Zagadnienia dotyczące Internetu i poczty elektronicznej b)Wyszukiwanie informacji w Internecie - zwykłe i zaawansowane, logowanie oraz korzystanie z portali z pracą, wyszukiwanie ofert pracy, korzystanie z forum dyskusyjnych, c)Założenie konta E-mail d)Obsługa skrzynki pocztowej poprzez WWW e)Obsługa skrzynki pocztowej poprzez program pocztowy (Outlook Express) f)Wysyłanie CV do pracodawcy . 7. Wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych: a)stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, b)rzutnik multimedialny, c)ekran, tablica kredo, d)urządzenie wielofunkcyjne, e)skrypt dla każdego uczestnika szkolenia, zawierający najważniejsze informacje omawiane na szkoleniu, f)materiały biurowe dla każdego uczestnika szkolenia (teczka na materiały szkoleniowe, pendrive , długopis, zeszyt), g) podręcznik zgodnych z tematyką szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. Szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dlatego materiały biurowe i skrypty muszą być oznakowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach POKL, który umieszczony jest na stronie internetowej www.efs.gov.pl w zakładce zasady promocji 8. Informacje dodatkowe : a) w czasie przerw powinny być podawane uczestnikom szkolenia wyroby cukiernicze (ciastka), kawa i herbata..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 13.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca udokumentuje, że posiada wpis do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby wykonawcy (zgodnie z ustawą o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20 kwietnia 2004 roku Dz. U. z 2013 roku poz. 674 z późniejszymi zmianami oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 roku w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych DZ.U. z 2004 roku, Nr 236, poz. 2365 z późn. zm.) oraz potwierdza, że wpis został zaktualizowany na 2013r.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że przeprowadził w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy szkolenia odpowiadające przedmiotowi zamówienia z podaniem przedmiotu, daty wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane należycie (np. referencje).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje bazą lokalową na trenie miasta Kluczbork, gwarantującą należyte i pełne wykonanie usług szkoleniowych. Sala szkoleniowa posiada odpowiednią powierzchnię, spełnia wymagania ergonomiczne i bhp (m. in. odpowiednie oświetlenie, akustykę, wentylację i temperaturę min. 20 C), wyposażona jest min. w: a) odpowiednią ilość stanowisk komputerowych (min. 10 + stanowisko dla wykładowcy), komputery muszą być podłączone do sieci lokalnej oraz do sieci Internet, na komputerach musi być zainstalowane oprogramowanie systemowe oraz pakiet oprogramowania biurowego, b) tablicę kredową, urządzenie wielofunkcyjne, rzutnik multimedialny podłączony do stanowiska wykładowcy i ekran. Ponadto uczestnicy szkolenia będą mieć zapewniony dostęp do zaplecza socjalnego i sanitarnego.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w trakcie zajęć teoretycznych oraz praktycznych 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe informatyczne i będzie uczestniczyła w wykonywaniu zamówienia. Ponadto powinna posiadać ukończony kurs pedagogiczny oraz doświadczenie zawodowe z zakresu objętego zamówieniem.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Przynajmniej jeden certyfikat jakości usług ( w przypadku konsorcjum certyfikat jakości usług powinien posiadać co najmniej lider).2. Wykaz części usług których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcą.3. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje na terenie miasta Kluczbork bazą lokalową gwarantującą należyte i pełne wykonanie usług szkoleniowych oraz spełniającą SIWZ - załącznik nr 6 4. Oświadczenie w zakresie posiadania wpisu do Rejestru Instytucji Szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy oraz że wpis został zaktualizowany na 2013r. - załącznik nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Pomoce dydaktyczne - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian w umowie dotyczących: zmniejszenia do 10 % liczby osób i kosztu szkolenia, gdy liczba zainteresowanych szkoleniem osób bezrobotnych będzie mniejsza niż planowana w umowie,miejsca szkolenia:w przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje lepsze warunki lokalowe niż wymienione w ofercie, w przypadku, gdy Zamawiający uzna, że warunki lokalowe nie są odpowiednie do przeprowadzenia szkolenia, w przypadku awarii sali szkoleniowej lub budynku uniemożliwiającej przeprowadzenie zajęć, kiedy umowa miedzy Wykonawca a właścicielem sali przeznaczonej na szkolenie zostanie rozwiązana z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, Harmonogramu przeprowadzonych zajęć, w przypadku, kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu ze względów zdrowotnych lub zawodowych nie może przeprowadzić zajęć w danym terminie lub gdy zajdą przesłanki z pkt 30.5.4 Kadry dydaktycznej, w przypadku, gdy zostanie rozwiązana umowa miedzy Wykonawcą a wykładowcą lub kiedy wykładowca przewidziany do realizacji danego modułu z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy nie może kontynuować zlecenia zastrzegając jednocześnie, że nowy wykładowca musi spełniać wymagania określone dla danego wykładowcy co najmniej takie jak w składanej ofercie lub wyższe.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.kluczbork.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy
ul. Sienkiewicza 22b
46-200 Kluczbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2013 godzina 08:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Sienkiewicza 22b 46-200 Kluczbork sekretariat pok. 1 parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Wzrost aktywności zawodowej w Gminie Wołczyn i Byczyna jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Kluczborku
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
- Remont odcinka drogi powiatowej nr 1311 O na odcinku długości 3,510 km (od km 17+078 do km 20+588) w miejscowościach Jaśkowice i Gołkowice wraz z remontem mostu (JNI 1018557) - etap 2
więcej: przetargi w Kluczborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.