To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-31
Kluczbork: Kurs komputerowy
Numer ogłoszenia: 446544 - 2013; data zamieszczenia: 31.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411408 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 22, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 077 4471388, faks 077 4187788.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kurs komputerowy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie szkoleń grupowych osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kluczborku pn. KURS KOMPUTEROWY 1. Ilość osób: W pięciu szkoleniach udział weźmie: 50 osób ( 5 szkoleń po 10 osób w grupie). Kurs przeznaczony jest dla osób niezatrudnionych i zarejestrowanych jako bezrobotne w PUP Kluczbork, w wieku aktywności zawodowej, zagrożonych wykluczeniem społecznym z powodu bezrobocia i lub niepełnosprawności. W szkoleniu udział weźmie 25 osób w wieku 15-30 oraz 25 osób powyżej 50 roku życia . 2.Ilość godzin: Ilość godzin : teoria - 10 godzin szkolenia , praktyka - 50 godzin szkolenia, Łącznie - 60 godzin szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. a) szkolenie powinno trwać nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu (godzina zegarowa liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące co najmniej 45 minut oraz przerwę liczącą średnio do 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalana elastycznie), b)nie przewiduje się łączenia przerw pomiędzy zajęciami celem skrócenia zajęć w danym dniu, c)harmonogram szkolenia musi zostać przedstawiony najpóźniej w dniu podpisania umowy z rozpisaniem na poszczególne dni i godziny zegarowe w danym dniu, d) harmonogram szkolenia nie może zawierać godzin przeznaczonych na rozpoczęcie szkolenia, zakończenie szkolenia oraz na egzamin wewnętrzny. 3. W ramach kursu Wykonawca zobowiązany jest do: a) zapewnienia uczestnikom kursu stanowisk pracy wyposażonych w niezbędne akcesoria konieczne do przeprowadzenia zajęć praktycznych, b) zorganizowanie i przeprowadzenie egzaminu wewnętrznego teoretycznego i praktycznego ( koszt egzaminu wewnętrznego wliczony w koszt kursu), c) wydania uczestnikom szkolenia odpowiednich zaświadczeń określonych w § 18 ust. 2 (Załącznik 5) rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11.01.2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych oraz dołączenia do nich suplementów zawierających następujące informacje : 1 okres trwania szkolenia, 2 tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz numer z rejestru zaświadczenia, do którego suplement jest dodatkiem, wraz z podpisem osoby upoważnionej przez instytucje szkoleniową przeprowadzającą szkolenie. 4. Termin realizacji. Przewidziane jest zorganizowanie 5 cykli kursu komputerowego ( 10 osób w każdej grupie) w terminach : listopad 2013r., luty 2014r., maj 2014r., sierpień 2014r., listopad 2014r. ( zajęcia muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 8 godzin dziennie) 5. Miejsce szkolenia. Teoria - Kluczbork, praktyka - Kluczbork, 6. Program szkolenia. Wymagany minimalny program szkolenia: 1)Poznanie podstawowych zasad działania i budowy komputera a) Budowa komputera - komponenty wewnętrzne. b)Budowa komputera - komponenty zewnętrzne. c)Urządzenia wejściowe - budowa i podstawowe działanie. d)Urządzenia wyjściowe - budowa i podstawowe działanie 2) Podstawy obsługi systemu operacyjnego Windows a)Interface systemu operacyjnego - budowa, zastosowanie, działanie b)Zasady działania i podstawowe operacje na plikach i katalogach. c)Korzystanie z pulpitu, ikon, itp. d)Wyszukiwanie plików, katalogów, itp. w komputerze, e)Notatnik, przeglądarka obrazów, Windows Media player - podstawowe działanie, f)Konfiguracja systemu z poziomu panelu sterowania, g)Instalacja oprogramowania, h)Korzystanie z zewnętrznych nośników danych - płyt CD DVD, pendrive oraz innych nośników typu Flash, dyskietki. 3) Obsługa edytora tekstów MS WORD, Open Office ( Libre Office) a) Tworzenie i formatowanie tekstu b) Operacje na dokumencie c) Wklejanie obrazów d) Tworzenie i formatowanie tabeli e) Zarządzanie wydrukami f) Sprawdzanie pisowni i gramatyki d) Tworzenie CV 4) Obsługa arkusza kalkulacyjnego MS Excel a)Tworzenie tabel z danymi b) Zaawansowane wprowadzanie danych c)Tworzenie i edycja formuł d)Tworzenie i edycja wykresów danych e) Tworzenie dokumentów korespondencji seryjnej 5) Obsługa urządzeń a) urządzeń drukujących b) urządzeń skanujących 6) Obsługa Internetu i poczty elektronicznej a)Zagadnienia dotyczące Internetu i poczty elektronicznej b)Wyszukiwanie informacji w Internecie - zwykłe i zaawansowane, logowanie oraz korzystanie z portali z pracą, wyszukiwanie ofert pracy, korzystanie z forum dyskusyjnych, c)Założenie konta E-mail d)Obsługa skrzynki pocztowej poprzez WWW e)Obsługa skrzynki pocztowej poprzez program pocztowy (Outlook Express) f)Wysyłanie CV do pracodawcy . 7. Wykaz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych: a)stanowisko komputerowe dla każdego uczestnika szkolenia, b)rzutnik multimedialny, c)ekran, tablica kredo, d)urządzenie wielofunkcyjne, e)skrypt dla każdego uczestnika szkolenia, zawierający najważniejsze informacje omawiane na szkoleniu, f)materiały biurowe dla każdego uczestnika szkolenia (teczka na materiały szkoleniowe, pendrive , długopis, zeszyt), g) podręcznik zgodnych z tematyką szkolenia dla każdego uczestnika szkolenia. Szkolenie finansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki dlatego materiały biurowe i skrypty muszą być oznakowane zgodnie z dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczenia projektów w ramach POKL, który umieszczony jest na stronie internetowej www.efs.gov.pl w zakładce zasady promocji 8. Informacje dodatkowe : a) w czasie przerw powinny być podawane uczestnikom szkolenia wyroby cukiernicze (ciastka), kawa i herbata.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Wzrost aktywności zawodowej w Gminie Wołczyn i Byczyna jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PROFESSIONAL Gracjan Grela, ul. Budowlanych 50, 45-124 Opole, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51159,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29490,00
Oferta z najniższą ceną: 29490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 38490,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Zajęcia reedukacyjne
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Usługi ochrony osób, budynków i mienia Sądu Rejonowego w Kluczborku
- Remont ul. Wołczyńskiej od skrzyżowania z ul. Byczyńską do skrzyżowania z ul. Miarki w Kluczborku
- Sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych do stołówki Centrum Kształcenia Zawodowego w Kluczborku w miarę zgłaszanego zapotrzebowania od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Dostawa paliwa dla Gminy Kluczbork na okres od stycznia do czerwca 2025 roku
więcej: przetargi w Kluczborku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.