eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TczewADAPTACJA POMIESZCZEŃ DOMU DZIECKA W TCZEWIE NA POTRZEBY POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-12-16

Tczew: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DOMU DZIECKA W TCZEWIE NA POTRZEBY POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 411556 - 2010; data zamieszczenia: 16.12.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 349680 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski, ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ADAPTACJA POMIESZCZEŃ DOMU DZIECKA W TCZEWIE NA POTRZEBY POWIATOWYCH JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w celu realizacji zadania inwestycyjnego pn. Adaptacja pomieszczeń Domu Dziecka w Tczewie na potrzeby powiatowych jednostek organizacyjnych. 2.2 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 2.2.1 Część 1 - Wykonanie robót adaptacyjno-budowlanych w mieszkaniu przy ul. Kopernika 1, lokal 3B w Tczewie; 2.2.2 Część 2 - Wykonanie robót adaptacyjno-budowlanych w części budynku Domu Dziecka przy ul. Wojska Polskiego 6 w Tczewie (w tzw. nowym budynku), 2.2.3 Część 3 - Wykonanie robót adaptacyjno-budowlanych w budynku Domu Dziecka przy ul. Wojska Polskiego 6 w Tczewie (w tzw. starym budynku). 2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ - Warunki techniczne - uszczegółowienie wykonania zamówienia. 2.4 Adres obiektu w którym mają być docelowo zlokalizowane jednostki organizacyjne - ul. Wojska Polskiego 6, 83-110 Tczew, tzw. stary budynek Domu Dziecka (z czerwoną elewacją). 2.5 W związku z rozliczeniem ryczałtowym, wszystkie przedmiary robót udostępnione wraz z dokumentacją projektową należy traktować w sposób orientacyjny i pomocniczy. Stanowią one część składową opisu przedmiotu zamówienia i nie mogą być dla Wykonawcy jedyną podstawą do obliczenia ceny oferty. W celu złożenia prawidłowej oferty Wykonawca również powinien uwzględnić dane zawarte w opisach szczegółowych zakresu robót (dotyczących wykonania części: 1 i części: 2). 2.6 Zgodnie z treścią art. 29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zastosowanie w ofercie urządzeń i wyrobów równoważnych co do ich cech i parametrów, przy czym zastrzega, że rozwiązania te muszą oznaczać stosowanie urządzeń i wyrobów o parametrach równych lub wyższych od wymaganych w przedmiotowej dokumentacji. W przypadku zaoferowania zastosowania wyrobów równoważnych, Wykonawca musi wykazać ową równoważność w ofercie, składając stosowne dokumenty uwiarygodniające te urządzenia i materiały. Zamawiający każdorazowo podejmie decyzję czy zaoferowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi, po zaakceptowaniu ich przez projektanta. Stwierdzenie braku równoważności przez Zamawiającego, będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 2.7 Warunki prowadzenia robót: 2.7.1 Wymagania dotyczące zasad prowadzenia robót i realizacji budowy podają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 2.7.2 Wykonawca musi posiadać lub dysponować miejscem z pozwoleniem na utylizację materiałów rozbiórkowych. 2.7.3 Zamówienie będzie realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym robót sporządzonym przez Wykonawcę i przedłożonym do akceptacji Zamawiającemu. 2.8 W przypadku zatrudnienia podwykonawców Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność wobec Zamawiającego i osób trzecich za działania i zaniechania podwykonawców, jak również za jakość wykonanych przez nich robót. 2.9 Do obowiązków Wykonawcy, należeć także będzie: 2.9.1 Wykonanie wszystkich robót towarzyszących wynikających z technologii robót; 2.9.2 Zabezpieczenie placu budowy w sposób trwały i wyraźny przed osobami trzecimi także w czasie przerw technologicznych, ustalenie stałego nadzoru osobowego w miejscach zagrożenia wypadkiem osób przypadkowych; 2.9.3 Zabezpieczenie i oznakowanie własnym kosztem i staraniem terenu budowy; 2.9.4 Wykonanie pomiarów wykonawczych i powykonawczych, wymaganych odpowiednimi przepisami; 2.9.5 Założenie podliczników do rozliczenia kosztów zużycia prądu i wody na czas trwania robót budowlanych oraz poniesienia kosztów związanych ze zużyciem energii elektrycznej, wody w trakcie trwania robót; 2.9.6 Doprowadzenie pomieszczeń/terenów udostępnionych na czas prowadzenia robót budowlanych przez użytkowników tych pomieszczeń/terenów do stanu w jakim je przejmował; 2.9.7 Wykonywanie niezbędnych badań w celu udokumentowania odpowiedniej jakości i parametrów wykonania prac. 2.10 Zamawiający zastrzega sobie prawo dysponowania nieruchomością, na której prowadzone będą roboty budowlane w uzgodnieniu z Wykonawcą robót. 2.11 Zamawiającemu przysługuje rękojmia za wady przedmiotu umowy na okres 60 m-cy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego. 2.12 Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji jakości na przedmiot umowy - na okres 60 miesięcy, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.26.25.20 - Roboty murowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Spółdzielnia Produkcyjno - Usługowa RODŁO, ul. 11-go Listopada 26, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 981001,45 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 941778,75

  • Oferta z najniższą ceną: 941778,75 / Oferta z najwyższą ceną: 1176041,04

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.