Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-12-16
Warszawa: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 20/2014 z dn. 17.03.2014r. na Wsparcie merytoryczne i techniczne komórek organizacyjnych GDDKiA O/W-wa przy obsłudze realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Inwestycje i Środowisko, w zakresie zadania 20 - Wsparcie techniczne i merytoryczne w ramach Stanowiska ds. Zarządzania Jakością i Kontroli Zarządczej w ramach wykonywanych zadań, w tym współfinansowanych ze środków POIiŚ
Numer ogłoszenia: 411978 - 2014; data zamieszczenia: 16.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Usługi
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, faks 22 6986045, 22 2092474 , strona internetowa www.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 20/2014 z dn. 17.03.2014r. na Wsparcie merytoryczne i techniczne komórek organizacyjnych GDDKiA O/W-wa przy obsłudze realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Inwestycje i Środowisko, w zakresie zadania 20 - Wsparcie techniczne i merytoryczne w ramach Stanowiska ds. Zarządzania Jakością i Kontroli Zarządczej w ramach wykonywanych zadań, w tym współfinansowanych ze środków POIiŚ.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 20/2014 z dn. 17.03.2014r. na Wsparcie merytoryczne i techniczne komórek organizacyjnych GDDKiA O/W-wa przy obsłudze realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Inwestycje i Środowisko, w zakresie zadania 20 - Wsparcie techniczne i merytoryczne w ramach Stanowiska ds. Zarządzania Jakością i Kontroli Zarządczej w ramach wykonywanych zadań, w tym współfinansowanych ze środków POIiŚ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest usługa polegająca na uzupełnieniu Usługi Wsparcie techniczne Stanowiska ds. Zarządzania Jakością i Kontroli Zarządczej. Podmiotem zaproszonym do negocjacji jest dotychczasowy wykonawca tj. Vivalo Sp. z o.o. Zamówienie podstawowe oraz zamówienie uzupełniające dotyczą usług w rozumieniu art. 2 pkt 10 Pzp. Wartość zamówienia (stanowiącego zamówienie uzupełniające do umowy z dnia 17.03.2014 r., nr 20/2014) wynosi 16.819,00 zł netto, co stanowi równowartość 3 980,92 euro wg średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych ustalonego Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. z 2013r., poz. 1692). Powyższa kwota stanowi 48,05% zamówienia podstawowego. Źródłem zamówień uzupełniających jest dyrektywa 2004/18/WE w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (dalej: dyrektywa 2004/18/WE). Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE stanowi, że instytucje zamawiające mogą udzielać zamówień publicznych w drodze procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do nowych robót polegających na powtarzaniu podobnych robót lub usług powierzonych wykonawcy, któremu te same instytucje zamawiające udzieliły pierwotnego zamówienia, pod warunkiem, że takie roboty lub usługi pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia, zgodnie z procedurą otwartą lub ograniczoną. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp Zamawiający może udzielić w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponieważ przywołane unormowanie implementuje do krajowego porządku prawnego artykuł 31 ust. 4 lit. (b) dyrektywy 2004/18/WE to powinno być ono interpretowane zgodnie z dyrektywą, a jeżeli ta dyrektywa poddana została interpretacji Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej - to zgodnie z tą interpretacją (por. w tej mierze m.in. Sąd Najwyższy w uchwale z 19 listopada 2010r., III CZP 79/10, OSNC 2011, nr 4, poz. 41 oraz postanowienie Sądu Najwyższego z 27 czerwca 2008r., III CZP 25/08, OSNC 2009, nr 9, poz. 127) art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp należy uwzględniać zarówno treść dyrektywy 2004/18/WE, jak i wyrok Trybunału w sprawie C-385/02. Kody CPV zamówienia uzupełniającego są tożsame z kodami występującymi w zamówieniu podstawowym. W rezultacie, przedmiot zamówienia na usługi ?- w rozumieniu art. 2 pkt 10 Pzp - w zamówieniu uzupełniającym jest tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia podstawowego oraz jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Pozostałe przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp są również spełnione. Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostaje udzielone w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowę w przedmiocie zamówienia podstawowego zawarto 17.03.2014 r. Zamówienie uzupełniające udzielane jest wykonawcy zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza kwoty 17.500,00 zł netto, stanowiącej 50 % wartości zamówienia podstawowego. W związku z tym 50% próg wartości zamówienia nie zostaje przekroczony. Udzielenie zamówienia uzupełniającego jest konieczne ze względu na dużą ilość dokumentów przygotowywanych na bieżąco oraz archiwizowania dokumentów z kontroli i audytów z lat poprzednich w ramach działań Komórki archiwizacji. Komórka zajmuje się ponadto koordynacją i monitoringiem zadań związanych z prowadzonymi w Oddziale kontrolami i audytami. Powyższe czynności zostały przydzielone do komórki w ramach zmian organizacyjnych w Oddziale i wiąże się to z koniecznością archiwizacji - w tym elektronicznej - dużej ilości dokumentów. Oddział w Warszawie jako największy Oddział w skali kraju jest najbardziej obciążony kontrolami i audytami. W związku z tym do komórki wpływa duża ilość dokumentacji, którą należy uporządkować i zarchiwizować. Niezbędna jest więc pomoc w układaniu, skanowaniu i archiwizacji dokumentów. Ponadto konieczne jest prowadzeniu pełnej korespondencji z komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA. Jednocześnie osoba zatrudniona w ramach wsparcia technicznego pomaga w monitorowaniu terminowości wykonywania zadań z zakresu kontroli zarządczej w skali całego Oddziału.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Vivalo Sp. z o. o., ul. J.P. Woronicza 78/13, 02-640 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie na jej podstawie robót budowlanych polegających na modernizacji placu zabaw przy ul. Batalionu AK "Parasol" 3 w Warszawie.
- Usługa zapewnienia elektronicznego systemu rejestracji i monitoringu wejść oraz dystrybucji biletów na teren Międzynarodowych Pokazów Lotniczych AirSHOW Radom 2025.
- Bieżąca obsługa i konserwacja urządzeń grzewczo-chłodzących w lokalizacjach GDDKIA Oddział w Warszawie
- Dostawa materiałów budowlanych na cele konserwacji infrastruktury w obiektach NIO-PIB
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Wilcza 69 m 4 (ADK-2) część nr 2: Marszałkowska 81 m 22 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.