To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-02
Warszawa: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 20/2014 z dn. 17.03.2014r. na Wsparcie merytoryczne i techniczne komórek organizacyjnych GDDKiA O/W-wa przy obsłudze realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Inwestycje i Środowisko, w zakresie zadania 20 - Wsparcie techniczne i merytoryczne w ramach Stanowiska ds. Zarządzania Jakością i Kontroli Zarządczej w ramach wykonywanych zadań, w tym współfinansowanych ze środków POIiŚ.
Numer ogłoszenia: 694 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 411978 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Warszawie, ul. Mińska 25, 03-808 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 2092500, 22 2092360, faks 22 6986045, 22 2092474.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 20/2014 z dn. 17.03.2014r. na Wsparcie merytoryczne i techniczne komórek organizacyjnych GDDKiA O/W-wa przy obsłudze realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Inwestycje i Środowisko, w zakresie zadania 20 - Wsparcie techniczne i merytoryczne w ramach Stanowiska ds. Zarządzania Jakością i Kontroli Zarządczej w ramach wykonywanych zadań, w tym współfinansowanych ze środków POIiŚ..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające do umowy nr 20/2014 z dn. 17.03.2014r. na Wsparcie merytoryczne i techniczne komórek organizacyjnych GDDKiA O/W-wa przy obsłudze realizowanych inwestycji współfinansowanych ze środków Programu Operacyjnego Inwestycje i Środowisko, w zakresie zadania 20 - Wsparcie techniczne i merytoryczne w ramach Stanowiska ds. Zarządzania Jakością i Kontroli Zarządczej w ramach wykonywanych zadań, w tym współfinansowanych ze środków POIiŚ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.63.00 - Usługi wsparcia technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Vivalo Sp. z o. o., ul. J.P. Woronicza 78/13, 02-640 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16819,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18450,00
Oferta z najniższą ceną: 18450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18450,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia uzupełniającego jest usługa polegająca na uzupełnieniu Usługi Wsparcie techniczne Stanowiska ds. Zarządzania Jakością i Kontroli Zarządczej. Podmiotem zaproszonym do negocjacji jest dotychczasowy wykonawca tj. Vivalo Sp. z o.o. Zamówienie podstawowe oraz zamówienie uzupełniające dotyczą usług w rozumieniu art. 2 pkt 10 Pzp. Wartość zamówienia (stanowiącego zamówienie uzupełniające do umowy z dnia 17.03.2014 r., nr 20/2014) wynosi 16.819,00 zł netto, co stanowi równowartość 3 980,92 euro wg średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych ustalonego Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 23 grudnia 2013 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. z 2013r., poz. 1692). Powyższa kwota stanowi 48,05% zamówienia podstawowego. Źródłem zamówień uzupełniających jest dyrektywa 2004/18/WE w sprawie koordynacji procedur udzielania zamówień publicznych na roboty budowlane, dostawy i usługi (dalej: dyrektywa 2004/18/WE). Artykuł 31 ust. 4 lit. b) dyrektywy 2004/18/WE stanowi, że instytucje zamawiające mogą udzielać zamówień publicznych w drodze procedury negocjacyjnej bez uprzedniej publikacji ogłoszenia o zamówieniu w odniesieniu do nowych robót polegających na powtarzaniu podobnych robót lub usług powierzonych wykonawcy, któremu te same instytucje zamawiające udzieliły pierwotnego zamówienia, pod warunkiem, że takie roboty lub usługi pozostają w zgodności z podstawowym projektem, na który udzielono pierwotnego zamówienia, zgodnie z procedurą otwartą lub ograniczoną. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp Zamawiający może udzielić w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponieważ przywołane unormowanie implementuje do krajowego porządku prawnego artykuł 31 ust. 4 lit. (b) dyrektywy 2004/18/WE to powinno być ono interpretowane zgodnie z dyrektywą, a jeżeli ta dyrektywa poddana została interpretacji Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej - to zgodnie z tą interpretacją (por. w tej mierze m.in. Sąd Najwyższy w uchwale z 19 listopada 2010r., III CZP 79/10, OSNC 2011, nr 4, poz. 41 oraz postanowienie Sądu Najwyższego z 27 czerwca 2008r., III CZP 25/08, OSNC 2009, nr 9, poz. 127) art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp należy uwzględniać zarówno treść dyrektywy 2004/18/WE, jak i wyrok Trybunału w sprawie C-385/02. Kody CPV zamówienia uzupełniającego są tożsame z kodami występującymi w zamówieniu podstawowym. W rezultacie, przedmiot zamówienia na usługi ?- w rozumieniu art. 2 pkt 10 Pzp - w zamówieniu uzupełniającym jest tego samego rodzaju co przedmiot zamówienia podstawowego oraz jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego. Pozostałe przesłanki art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp są również spełnione. Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w ogłoszeniu o zamówieniu do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamówienie uzupełniające zostaje udzielone w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego. Umowę w przedmiocie zamówienia podstawowego zawarto 17.03.2014 r. Zamówienie uzupełniające udzielane jest wykonawcy zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza kwoty 17.500,00 zł netto, stanowiącej 50 % wartości zamówienia podstawowego. W związku z tym 50% próg wartości zamówienia nie zostaje przekroczony. Udzielenie zamówienia uzupełniającego jest konieczne ze względu na dużą ilość dokumentów przygotowywanych na bieżąco oraz archiwizowania dokumentów z kontroli i audytów z lat poprzednich w ramach działań Komórki archiwizacji. Komórka zajmuje się ponadto koordynacją i monitoringiem zadań związanych z prowadzonymi w Oddziale kontrolami i audytami. Powyższe czynności zostały przydzielone do komórki w ramach zmian organizacyjnych w Oddziale i wiąże się to z koniecznością archiwizacji - w tym elektronicznej - dużej ilości dokumentów. Oddział w Warszawie jako największy Oddział w skali kraju jest najbardziej obciążony kontrolami i audytami. W związku z tym do komórki wpływa duża ilość dokumentacji, którą należy uporządkować i zarchiwizować. Niezbędna jest więc pomoc w układaniu, skanowaniu i archiwizacji dokumentów. Ponadto konieczne jest prowadzeniu pełnej korespondencji z komórkami organizacyjnymi Oddziału i Centrali GDDKiA. Jednocześnie osoba zatrudniona w ramach wsparcia technicznego pomaga w monitorowaniu terminowości wykonywania zadań z zakresu kontroli zarządczej w skali całego Oddziału.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa szkolenia CISM (Critical Incident Stress Management)
- Zakup stanowisk dydaktycznych do badania sprężyn oraz modułowych stanowisk do badania przekładni, sprzęgieł i elementów napędu liniowego, w podziale na pakiety
- Dostawa kart przedpłaconych do zakupu materiałów remontowo-budowlanych, konserwatorskich i innych przez okres 24 miesięcy liczony od dnia aktywacji kart
- Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych do jednostek CUL
- Przeglądy techniczne stanowisk do badania odporności ogniowej wraz z instalacjami towarzyszącymi w Laboratorium Badań Ogniowych Instytutu Techniki Budowlanej w Oddziale Mazowieckim w Pionkach.
- Zabezpieczenie erodowanego brzegu rzeki Bug Graniczny w km 255+000 - 256+500, m. Pratulin, gm. Rokitno, pow. bialski, woj. lubelskie - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup serwerów wraz z oprogramowaniem"
- DOSTAWA URZĄDZEŃ TYPU UTM Z LICENCJĄ ORAZ SZKOLENIE Z KONFIGURACJI UTM NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W KOSZALINIE
- Dostawa narzędzia do analiz i monitoringu
- Zakup urządzeń sieciowych wraz z konfiguracją
- "Cyberbezpieczna Gmina Nowy Tomyśl"
- Cyberbezpieczny Samorząd - ETAP II", w ramach programu Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy (FERC) numer naboru FERC.02.02-CS.01-001/23
więcej: Usługi wsparcia technicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.