Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2011-12-05
Leszno: Dostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej Nr 5 im. Henryka Sienkiewicza; 64 - 100 Leszno, ul. £owiecka 50 c
Numer og³oszenia: 412054 - 2011; data zamieszczenia: 05.12.2011
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szko³a Podstawowa Nr 5 im. Henryka Sienkiewicza , ul. £owiecka 50 c, 64-100 Leszno, woj. wielkopolskie, tel. 65 527 12 20, faks 65 527 12 20.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp5.leszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej Nr 5 im. Henryka Sienkiewicza; 64 - 100 Leszno, ul. £owiecka 50 c.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest . Dostawa sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej Nr 5 im. Henryka Sienkiewicza ; 64-100 Leszno; ul. £owiecka 50 c Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 30213300 - 8; 30231300 - 0; 30232110 - 8; 48310000 - 4; 32310000 - 9 Przedmiot zamówienia obejmuje dostawê sprzêtu komputerowego do Szko³y Podstawowej Nr 5 w Lesznie. 2. Szczegó³owy wykaz sprzêtu jest wymieniony w za³±czniku nr 7 do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca bêdzie zobowi±zany do udzielenia Zamawiaj±cemu gwarancji jako¶ci stanowi±cej rozszerzenie odpowiedzialno¶ci Wykonawcy z tytu³u rêkojmi za wady. 4. Okres gwarancji jako¶ci na dostarczone wyposa¿enie trwa 36 miesi±ce od daty spisania protoko³u odbioru przedmiotu zamówienia. 5. Zakres prac oraz odpowiedzialno¶æ Wykonawcy w zakresie objêtym proponowan± cen± ofertow± obejmuje tak¿e 1) dostarczenie zamówionego sprzêtu do budynku Szko³y Podstawowej Nr 5 ul. £owiecka 50 c ; 64-100 Leszno. 2) przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentu gwarancji jako¶ci na dostarczony sprzêt , 3) przekazanie Zamawiaj±cemu dokumentacji techniczno-ruchowej i instrukcji dostarczonego wyposa¿enia. 4) dostarczenie zamawiaj±cemu dokumentów po¶wiadczaj±cych dopuszczenie dostarczonego wyposa¿enia do u¿ytkowania w szkolach. 7. Odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia dokona wyznaczona przez Zamawiaj±cego komisja w obecno¶ci Wykonawcy i u¿ytkownika, w ci±gu 2dni od dorêczenia Zamawiaj±cemu pisemnego zg³oszenia zakoñczenia realizacji zamówienia i gotowo¶ci do odbioru. Do przedmiotowego zg³oszenia Wykonawca za³±czy wymagane dokumenty oraz gwarancjê jako¶ci na wykonane zamówienie. Podpisany protokó³ odbioru bêdzie podstaw± do wystawienia przez Wykonawcê faktury za wykonane zamówienie. Wszelkie dokumenty dotycz±ce przedmiotu zamówienia mo¿na pobraæ ze strony Zamawiaj±cego www.sp5.leszno.pl.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.13.00-0, 30.23.21.10-8, 48.31.00.00-4, 32.31.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 30.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
a) wykaz wykonanych, dostaw w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³nienia warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na dostawê podobnego sprzêtu oraz za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie. (za³. 6 do SIWZ) 1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce: 1) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy), 2) posiadania wiedzy i do¶wiadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wykona³ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na dostawê podobnego sprzêtu oraz za³±czy dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie. 3) dysponowania odpowiednim potencja³em technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy). 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy) 2. Ocena spe³niania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formu³± spe³nia - nie spe³nia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i o¶wiadczeniach wyszczególnionych w rozdz. 6 niniejszej SIWZ. Z tre¶ci za³±czonych dokumentów musi wynikaæ jednoznacznie, i¿ ww. warunki Wykonawca spe³ni³. 3. Nie spe³nienie chocia¿by jednego z ww. warunków skutkowaæ bêdzie wykluczeniem Wykonawcy z postêpowania, a oferta uznana bêdzie za odrzucon±.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) O¶wiadczenie, ¿e Wykonawca zapozna³ siê ze szczegó³owymi warunkami przetargu zawartymi w niniejszej SIWZ oraz wzorem umowy i ¿e akceptuje je bez zastrze¿eñ (za³. nr 4 do SIWZ); b) o¶wiadczenie o realizacji zamówienia si³ami w³asnymi albo wspólnie z innymi podmiotami w formie konsorcjum lub z udzia³em podwykonawców. W przypadku realizacji zamówienia w formie konsorcjum lub z udzia³em podwykonawców wówczas do oferty nale¿y do³±czyæ dokumenty, o których mowa w rozdz. 10 ust. 2 i 3 odpowiednio do z³o¿onego o¶wiadczenia. (za³. nr 3 do SIWZ) c) je¿eli Wykonawca bêdzie polegaæ na potencjale innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków wówczas Wykonawca zobowi±zany jest do udowodnienia, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia poprzez z³o¿enie pisemnego zobowi±zania podmiotów udostêpniaj±cych swoje zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1) wyst±pienia uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiaj±cego lub Wykonawcê , je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; 2) dostosowania umowy do zmian powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu zamówienia, nie dotyczy wzrostu stawki podatku VAT ( wzrost stawki podatku VAT nie wp³ywa na wysoko¶æ wynagrodzenia Wykonawcy). Koszty zwi±zane ze wzrostem stawki podatku VAT obci±¿aj± Wykonawcê; 3) wyst±pienia si³y wy¿szej np. wyst±pienia zdarzenia losowego wywo³anego przez czynniki zewnêtrzne , którego nie mo¿na by³o przewidzieæ, w szczególno¶ci zagra¿aj±cego bezpo¶rednio ¿yciu lub zdrowiu ludzi lub gro¿±cego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; 4) z powodu dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie prac, które to dzia³ania nie s± konsekwencj± winy którejkolwiek ze stron; 5) wprowadzenie lub zmiana podwykonawcy; 6) przekszta³cenie lub zmiana siedziby którejkolwiek ze stron umowy; 7) zmiana osób reprezentuj±cych strony oraz innych osób z nazwiska wymienionych w umowie; 8) zajd± inne okoliczno¶ci niezale¿ne od Wykonawcy, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w dniu zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp5.leszno.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: www.sp5.leszno.pl lub w siedzibie zamawiaj±cego 64 - 100 Leszno;
ul. £owiecka 50 c.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.12.2011 godzina 15:00, miejsce: Szko³a Podstawowa Nr 5 im. Henryka Sienkiewicza 64 - 100 Leszno; ul. £owiecka 50c - sekretariat szko³y -parter.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- " Budowa odcinków sieci wodoci±gowej na terenie Gminy Leszno"
- Modernizacja drogi powiatowej nr 4755P od m. Wijewo do granicy powiatu leszczyñskiego
- Sukcesywne dostawy ró¿nych artyku³ów biurowych
- SPECJALI¦CI " Us³ugi wsparcia rodziny i pieczy zastêpczej w podregionie leszczyñskim - Powiat Leszczyñski"
- Koszenie traw i chwastów w pasach drogowych dróg powiatowych i gminnych na terenie miasta Leszna
- Przedmiotem zamówienia jest wynajem rozdrabniacza do rozdrabniania odpadów o kodach 200301, 170904, 170901, 170902, 170903, 200307
wiêcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzêtu IT wraz z oprogramowaniem w ramach projektu "Akademia licealisty"
- Dostawa wyposa¿enia elektronicznego dla Przedszkola Nr 445 przy ul. Marywilskiej 65 w Warszawie
- "Dostawa i monta¿ elektronicznej tablicy og³oszeñ, Dostawa komputerów, laptopów, licencji pakietu biurowego i tabletów"
- dostawa zestawów komputerowych oraz komputera przeno¶nego dla Szpitala Bielañskiego
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Wydzia³u Elektrotechniki, Elektroniki, Informatyki i Automatyki Politechniki £ódzkiej w podziale na zadania.
wiêcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.