To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-24
Siedlce: Budowa przedszkola przy ZO w Żelkowie-Kolonii - roboty dodatkowe 3
Numer ogłoszenia: 41244 - 2016; data zamieszczenia: 24.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33188 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siedlce, ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 25 40 wew. 56, faks 25 6323630.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przedszkola przy ZO w Żelkowie-Kolonii - roboty dodatkowe 3.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W zakres prac budowlanych objętych Przedmiotem umowy wchodzi 1)Połączenie dachu - przebudowa dachu budynku istniejącego u styku z budynkiem nowobudowanym o pow. około 40m2, - wymurowanie ściany oddzielenia ppoż. o pow. około 5,5 m2, 2)Posadowienie budynku - usunięcie gruntów luźnych do poziomu gruntu nośnego o objętości około 193,37 m3, - obsypanie budynku gruntem wykopu, 3)Montaż wyłazu strychowego z drabinką. 4)Montaż ogrodzenia zbiorników gazu ogrodzeniem panelowym na podmurówce betonowej długości 14mb wraz furtką 5) Wydzielenie placu zabaw: - montaż obrzeża trawnikowego o długości 142mb - wycinka drzewa, - plantowanie terenu pod zasiew trawy 3. Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym: - oznakowanie, ubezpieczenie oraz zabezpieczenie przejętego placu budowy na czas robót, - organizację zaplecza budowy, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - wykonanie pomiarów i badań wybudowanych urządzeń, - dostarczenie dokumentacji jakościowej wbudowanych materiałów i urządzeń, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNE, HANDLOWE I USŁUGOWE "DOMBUD" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo Produkcyjne, Handlowe i Usługowe DOMBUD Sp. z o.o., ul. Brzeska 174,, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26698,40 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32839,03
Oferta z najniższą ceną: 32839,03 / Oferta z najwyższą ceną: 32839,03
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki , ponieważ łącznie spełnione zostały przesłanki z art.67 ust.1 pkt 5 ppkt a i b, ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2013 r poz. 907 z póz. zm.) , tj: -zamówienie ma charakter zamówienia dodatkowego w stosunku do udzielonego wcześniej zamówienia podstawowego(nie było ujęte w projekcie budowlanym) , - przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, których wykonanie powierza się temu samemu Wykonawcy, - wartość zamówienia dodatkowego nie przekracza 50% wartość zamówienia podstawowego(realizowanego), - zamówienie podstawowe jest w trakcie realizacji, a z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów - zamówienie podstawowe jest w trakcie realizacji, a zamówienie dodatkowe jest niezbędne dla prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego( zgodnie z wymogami Prawa Budowlanego), - przy dochowaniu należytej staranność nie można było przewidzieć konieczności wykonania zamówienia dodatkowego( na etapie przygotowania SIWZ, przeprowadzenia postępowania i podpisania umowy), - właściwe funkcjonowanie instalacji gazowej zasilającej kotłownię uzależnione jest od wykonania robót dodatkowych Niezbędne było opracowanie zamiennego projektu budowlanego instalacji gazowej. Poprawne funkcjonowanie instalacji gazu płynnego wymaga zamontowania dodatkowego zbiornika na gaz o V=6400 l . Są to roboty które nie były ujęte w projekcie i kosztorysie inwestorskim a są konieczne do wykonania. Zamówienie podstawowe było udzielone w 2014 r. wiec udzielenie zamówienia dodatkowego temu samemu Wykonawcy zapewni takie same ceny jednostkowe oraz pewność że zamówienie zostanie wykonane w jednolity sposób. Udzielenie zamówienia dodatkowego Wykonawcy robót podstawowych nie wydłuży czasu realizacji i odbioru całego zadania . Wykonanie robót dodatkowych stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa wynajmu kontenera do mycia kotłów w miejscowości Kopytów na 2025 r.
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej Termomodernizacji obiektów użyteczności publicznej realizowanej w ramach Programu Funduszy Europejskich dla Mazowsza 2021-2027
- USŁUGA WDROŻENIA I PROW. PROG. ZABEZP. I ZWALCZ. SZKOD. OPARTEGO NA ZAŁOŻENIACH SYSTEMU HACCAP, USŁUG DERATYZACJI, DEZYNSEKCJI I DEZYNFEKCJI NA TEREN. ADM. PRZEZ 28 WOG W SIEDLCACH W LAT. 2025-2026
- Dostawa chłodni kontenerowej dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Siedlcach
- Dostawa komputerów przenośnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
- Dostawa sprzętu sportowego do szkół, dla których organem prowadzącym jest Miasto Siedlce, uczestniczących w "Programie Aktywna Szkoła - sprzęt sportowy dla szkół" w roku 2024
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
- Wykonywanie konserwacji, napraw bieżących i głównych w branży dekarsko-blacharskiej w nieruchomościach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania w 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.