eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszczsukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-04

Bydgoszcz: sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych
Numer ogłoszenia: 4125 - 2012; data zamieszczenia: 04.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 3709124, faks 52 3709125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: sukcesywne dostawy środków dezynfekcyjnych , podział na 9 grup.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dostaw objętych przedmiotem zamówienia , jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania . W celu potwierdzenia powyższego Wykonawca złoży: a/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienie w zakresie dostaw towarów stanowiących przedmiot zamówienia . tzn. wykaże się w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie wykonaniem min. 1 dostawy środków dezynfekcyjnych i lub środków czystości ( jakichkolwiek ) na kwotę min: w grupie 1 :5000 zł brutto w grupie 2: 7000 zł brutto w grupie 3: 350 zł brutto w grupie 4: 2500 zł brutto w grupie 5: 600 zł brutto w grupie 6: 7500 zł brutto w grupie 7: 6000 zł brutto w grupie 8: 1100 zł brutto w grupie 9: 7000 zł brutto Jeżeli Wykonawca składa ofertę na grupę np. nr 1 i 2 zobowiązany jest wykazać się wykonaniem min. 1 dostawy środków dezynfekcyjnych i lub środków czystości ( jakichkolwiek) na kwotę min. 12 000 zł brutto , jeżeli Wykonawca składa ofertę na wszystkie grupy, zobowiązany jest wówczas wykazać się wykonaniem min. 1 dostawy j .w na kwotę min 37 050 zł brutto . (W przypadku składania oferty wspólnej , przedmiotowy warunek Wykonawcy muszą spełniać łącznie, dopuszcza się sumowanie wartości dostaw Wykonanych przez członków konsorcjum ). Pod pojęciem dostawy Zamawiający rozumie łączną wartość zawartej na dany okres umowy lub też wartość jednostkową pojedynczej dostawy. W celu wykazania spełniana powyższego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty : a)Wykaz wykonanych dostaw, w tym min. 1 dostawy na potwierdzenie spełniania warunku określonego wyżej , w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane należycie, zgodnie ze wzorem stanowiącym Zał. nr 6 do SIWZ .(W przypadku składania oferty wspólnej , wykaz składa ten z Wykonawców, który potwierdza jego spełnianie) b)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3 do SIWZ ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia). Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu , potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków . Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia , w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia ( wówczas należy powyższe załączyć do oferty ) .

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia w zakresie dostaw towarów stanowiących przedmiot zamówienia . W tym celu Wykonawca złoży : a/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie dostaw towarów stanowiących przedmiot zamówienia . W tym celu Wykonawca złoży : a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu , stanowiące Zał. nr 3 do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie . Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia . W celu wykazania spełniana powyższego warunku udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty : a/oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3 do SIWZ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymienione oświadczenie odrębnie lub składają jedno oświadczenie podpisane przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego , do oferty należy załączyć następujące dokumenty : 1.Dokument - w rozumieniu Ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010 r. (Dz.U. nr 107 poz. 679) wymagany dla wyrobów podlegających tej regulacji prawnej w formie certyfikatu CE, deklaracji zgodności lub wpisu, zgłoszenia , powiadomienia do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych )- dotyczy preparatów, które podlegają tej regulacji prawnej . 2. Pozwolenie na dopuszczenie produktu leczniczego do obrotu na terenie RP , świadectwo rejestracji lub świadectwo dopuszczenia do obrotu potwierdzające , że oferowany produkt leczniczy może być przedmiotem obrotu na terenie RP ( podstawa prawna : Ustawa z dnia 6 września 2001r. prawo Farmaceutyczne , Dz. U. nr 126 , poz. 1382) - dotyczy preparatów do dezynfekcji rąk , skóry i błon śluzowych . 3.Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót preparatami biobójczymi (dla preparatów biobójczych) w myśl Ustawy o produktach biobójczych z 13.09.2002 r. (Dz.U. nr175, poz. 1433) oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17.01.2003 r. w sprawie kategorii i grup produktów biobójczych (Dz.U. nr 16, poz. 50) - w przypadku preparatu do dezynfekcji powierzchni . 4. Aktualne karty charakterystyki oferowanych środków i aktualizowane podczas trwania umowy potwierdzone przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora- dotyczy wszystkich grup . 5.Celem potwierdzenia skuteczności działania bójczego preparatów do dezynfekcji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że oferowane preparaty zostały przebadane i odpowiadają Normom Europejskim lub Normom Polskim - normy co najmniej II fazy dotyczące obszaru medycznego. W razie braku stosownych dokumentów potwierdzających, iż oferowany preparat spełnia w/w Normy dopuszcza się alternatywne badania zaakceptowane przez Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów biobójczych lub wyniki badań wykonane przez akredytowane laboratoria z krajów UE. 6.Materiały prezentujące oferowane preparaty dezynfekcyjne (np. prospekty, opisy) - dotyczy wszystkich grup. 7. Oświadczenie o zgłoszeniu do Krajowego systemu informowania o kosmetykach wprowadzonych do obrotu- dla preparatów, których dotyczy . 8. Partia próbna oferowanego przedmiotu zamówienia- dotyczy wszystkich grup .

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Zamawiający żąda aby Wykonawca do oferty dołączył dokument lub dokumenty , z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty tj. np. aktualny odpis z właściwego rejestru , aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , aktualny statut spółki, aktualny rejestr handlowy itp. wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu o którym mowa w zdaniu poprzedzającym , do oferty należy załączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem . 2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP. Wtedy zobowiązani są załączyć do oferty dokument (pismo, oświadczenie) wskazujący ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne - zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki cywilnej, uchwała wspólników ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - ocena jakościowa - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Cena towaru określonego w ofercie jest stała przez cały okres obowiązywania umowy i nie będzie podlegała zmianie, z wyjątkiem: - obniżenia cen towarów objętych umową, - zmiany cen brutto na skutek zmiany ustawowej stawki podatku VAT, - zmiany cen jednostkowych towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową - za pisemną zgodą Zamawiającego. 2.Zamawiający dopuszcza w trakcie trwania umowy zmianę przedmiotu umowy dostarczanego przez Wykonawcę, na inny ( tzw. zamiennik , odpowiednik) z zaznaczeniem, iż cena zamiennika, odpowiednika nie przekracza ceny towaru, na który została podpisana umowa. Zamawiający dopuszcza aby zamienniki- odpowiedniki dostarczane były w opakowaniach handlowych o innej wielkości , jednakże z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową . Powyższa zamiana i ustalenie nowej ceny sprzedaży wymaga każdorazowo zgody Zamawiającego wyrażonej drogą faksową lub przy użyciu poczty elektronicznej. 3.W przypadku gdy po dacie zawarcia niniejszej umowy zaprzestano lub zawieszono produkcję danego towaru objętego umową przez producenta na dłuższy okres , postanowienie określone w zdaniu poprzedzającym stosuje się odpowiednio. W takiej sytuacji Wykonawca winien udokumentować fakt zaprzestania bądź zawieszenia na dłuższy okres produkcji przez producenta danego towaru.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , budynek administracji, pokój nr 9- zamówienia publiczne ..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz , budynek administracji , kancelaria ( sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni nie zanieczyszczonych substancją organiczną z zastosowaniem do wyrobów medycznych I powierzchni mających kontakt z żywnością.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji dużych powierzchni nie zanieczyszczonych substancją organiczną z zastosowaniem do wyrobów medycznych I powierzchni mających kontakt z żywnością. Grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Preparat do chirurgicznej dezynfekcji rąk.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do chirurgicznej dezynfekcji rąk, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Preparat do mycia pacjentów z MRSA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia pacjentów z MRSA, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Preparat do dezynfekcji pokryw do inkubatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji pokryw do inkubatorów, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Preparat do dezynfekcji skóry barwiony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji skóry barwiony, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Chusteczki bezalkoholowe do dezynfekcji drobnego sprzętu, głowic USG, stetoskopów itp..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Chusteczki bezalkoholowe do dezynfekcji drobnego sprzętu, głowic USG, stetoskopów itp., grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Preparat do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do dezynfekcji powierzchni trudnodostępnych - grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Preparat do mycia i dezynfekcji muszli klozetowych i pisuarów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat do mycia i dezynfekcji muszli klozetowych i pisuarów, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancją organiczną.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Preparat chlorowy do dezynfekcji powierzchni zanieczyszczonych substancją organiczną, grupa zawiera 1 pozycję.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 70
    • 2. ocena jakościowa - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.