Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-10-23
Katowice: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb urzędów górniczych w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 413154 - 2012; data zamieszczenia: 23.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższy Urząd Górniczy , ul. Poniatowskiego 31, 40-055 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 736 17 04, 736 19 00, faks 32 7361705.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb urzędów górniczych w podziale na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Wyższego Urzędu Górniczego. Przedmiot zamówienia został podzielony na siedem części. Zadanie nr 1 (I część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach, Okręgowego Urzędu Górniczego w Gliwicach oraz Okręgowego Urzędu Górniczego w Rybniku. Zadanie nr 2 (II część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Krakowie. Zadanie nr 3 (III część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Krośnie. Zadanie nr 4 (IV część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Lublinie. Zadanie nr 5 (V część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Poznaniu. Zadanie nr 6 (VI część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie. Zadanie nr 7 (VII część przedmiotu zamówienia): przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego we Wrocławiu..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda złożenia przez wykonawców wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 2 zamówienia obejmujące sprzedaż, dostawę oraz montaż mebli biurowych w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, każde o łącznej wartości brutto minimum: - zadanie nr 1: 25.000,00 zł, - zadanie nr 2: 5.300,00 zł, - zadanie nr 3: 1.100,00 zł, - zadanie nr 4: 5.800,00 zł, - zadanie nr 5: 700,00 zł, - zadanie nr 6: 800,00 zł, - zadanie nr 7: 6.300,00 zł,
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w zakresie niniejszego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Dla zadania nr 1, 2, 4 i 5: Opis techniczny producenta dla zaoferowanego fotela obrotowego, krzesła obrotowego dyrektorskiego, bądź krzesła/ fotela konferencyjnego.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie strony. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: - zmiany terminu realizacji zamówienia, - zmiany zaproponowanego produktu na inny, spełniający wymagania określone w SIWZ, w przypadku zaprzestania jego produkcji, z zachowaniem ceny z oferty, - zmiany parametrów materiałów, które mogą nastąpić w przypadku obniżenia kosztu ponoszonego przez zamawiającego na eksploatację, konserwację i inne, poprawienia parametrów technicznych, aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, - zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy będącej następstwem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, - zmiany podwykonawców (dotyczy przypadku, w którym wykonawca posługuje się potencjałem podwykonawców), - zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wug.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższy Urząd Górniczy ul. Poniatowskiego 31 40-055 Katowice pok. nr 18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2012 godzina 10:00, miejsce: Wyższy Urząd Górniczy ul Poniatowskiego 31 40-055 Katowice pok. nr 33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 (I część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach, Okręgowego Urzędu Górniczego w Gliwicach oraz Okręgowego Urzędu Górniczego w Rybniku..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 (I część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Wyższego Urzędu Górniczego w Katowicach, Okręgowego Urzędu Górniczego w Gliwicach oraz Okręgowego Urzędu Górniczego w Rybniku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 (II część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Krakowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 (II część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Krakowie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 (III część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Krośnie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 (III część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Krośnie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 (IV część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Lublinie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 (IV część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Lublinie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 (V część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Poznaniu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 (V część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Poznaniu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 (VI część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 (VI część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego w Warszawie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.13.00.00-6, 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 (VII część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego we Wrocławiu..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 (VII część przedmiotu zamówienia) Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostawa oraz montaż mebli biurowych dla potrzeb Okręgowego Urzędu Górniczego we Wrocławiu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.11.00.00-6, 39.13.21.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Usługi transportowe dla osób z niepełnosprawnościami w 2025 r.
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE I NAPRAWY ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNYCH, ODWODNIENIA, WYPOSAŻENIA I URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU NA OBIEKTACH INŻYNIERSKICH W CIĄGU SIECI DRÓG WOJEWÓDZKICH WOJEWÓDZTWA ŚLĄSKIEGO.
- KONSERWACJA URZĄDZEŃ WCHODZĄCYCH W SKŁAD WYPOSAŻENIA TECHNICZNEGO TUNELU KATOWICKIEGO I W KOPULE NAD RONDEM
- Dostawa kalorymetru skaningowego
- Obsługa samochodami ciężarowymi zwałów węgla w Polskiej Grupie Górniczej S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek (2025-2026)
- Zakup traktorków ogrodowych typu rider (łamany) z osprzętem
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa krzeseł obrotowych pracowniczych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Zakup i dostawa krzeseł biurowych potrzeb Starostwa Powiatowego w Lublinie
- Sprzedaż i dostawa 2 sztuk gablot szklanych oraz szafy na akta osobowe.
- Zakup i dostawa wyposażenia szkół w ramach projektu "Wsparcie Edukacji Włączającej w Gminie Woźniki"
- "Dostawa oraz montaż mebli do pomieszczeń biurowych, magazynowych i socjalnych w budynku administracyjnym Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka"
- Dostawa mebli biurowych dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.