Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-10
Katowice: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
Numer ogłoszenia: 413228 - 2013; data zamieszczenia: 10.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach , ul. Mikołowska 72a, 40-065 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2075100, faks 32 2516868.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa aparatury naukowo-badawczej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach Część I. Skomputeryzowany system diagnostyczny do treningu ekscentrycznego siły mięśniowej - 1 komplet Część II. Przyrządy izokinetyczne do treningu i diagnostyki siły mięśniowej oparte o systemy pneumatyczne (komplet składający się z 4 przyrządów !) - 1 komplet Część III. Profesjonalna Ławka do wyciskania sztangi leżąc i przysiadów - 1szt. Część IV. Przyrząd do pomiaru masy i składu ciała oparty o technologię impedancji elektrycznej- 1 szt. Część V. System Biofeedback - 1 komplet Część VI. Przenośny system do oceny mocy mięśniowej - 1 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.91.23.00-5, 38.00.00.00-5, 30.20.00.00-1, 37.44.00.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zgodnie z SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zgodnie z SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza w uzasadnionych przypadkach możliwość zmiany umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności Zamawiający dopuszcza przesunięcie terminu wykonania umowy w związku z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili ustalania tego terminu, w szczególności zmianą zapotrzebowania lub zmianą sytuacji ekonomicznej Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza także zmianę zakresu zamówienia ze względu na swoją sytuację ekonomiczną, tj. w szczególności zwiększeniem lub zmniejszeniem się możliwości finansowych Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
ul. Mikołowska 72 a
40-065 Katowice
pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach ul. Mikołowska 72 a 40-065 Katowice pok. nr 21 - Kancelaria Główna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Skomputeryzowany system diagnostyczny do treningu ekscentrycznego siły mięśniowej - 1 komplet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skomputeryzowany system diagnostyczny do treningu ekscentrycznego siły mięśniowej - 1 komplet System pozwalający na obiektywną ocenę wielkości wykonanej pracy podczas treningu ekscentrycznego. Możliwość tworzenia protokołów treningowych na podstawie przeprowadzonej oceny z opcją dozowania indywidualnych obciążeń oraz monitorowania progresji w trakcie treningu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 42.90.00.00-5, 30.20.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przyrządy izokinetyczne do treningu i diagnostyki siły mięśniowej oparte o systemy pneumatyczne (komplet składający się z 4 przyrządów ) - 1 komplet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrządy izokinetyczne do treningu i diagnostyki siły mięśniowej oparte o systemy pneumatyczne (komplet składający się z 4 przyrządów ) - 1 komplet: 1.Stanowisko od ćwiczeń mięśni grzbietu, ćwiczeń wielostawowych (przysiad, wyciskanie) w pozycjach izolowanych i funkcjonalnych - 1szt 2.Stanowisko od ćwiczeń mięśni prostowników stawu kolanowego w pozycji siedzącej - 1szt 3.Stanowisko od ćwiczeń mięśni zginaczy stawu kolanowego w pozycji siedzącej - 1szt 4.Stanowisko od ćwiczeń funkcjonalnych kończyn dolnych - 1szt.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 30.20.00.00-1, 42.90.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Profesjonalna Ławka do wyciskania sztangi leżąc i przysiadów - 1szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Profesjonalna Ławka do wyciskania sztangi leżąc i przysiadów - 1szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przyrząd do pomiaru masy i składu ciała oparty o technologię impedancji elektrycznej- 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do pomiaru masy i składu ciała oparty o technologię impedancji elektrycznej- 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 30.20.00.00-1, 42.90.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System Biofeedback - 1 komplet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System Biofeedback - 1 komplet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 30.20.00.00-1, 42.90.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przenośny system do oceny mocy mięśniowej - 1 szt..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przenośny system do oceny mocy mięśniowej - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 38.50.00.00-0, 30.20.00.00-1, 42.90.00.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach
- BO - L14/05/X - Dej pozór na bajtla - budowa strefy dla rodzica wokół placu zabaw w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 3 w Katowicach
- Przedłużenie/odnowienie na okres 12 miesięcy licencji oprogramowania biurowego Microsoft Office 365 E3 (w tym Teams) lub równoważnego
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich Zad. 1 - Usługi pocztowe
- Restauracja drewnianego kościoła pw. św. Michała Archanioła w Parku Kościuszki
- Dostawa termopar do bezciśnieniowego reaktora zgazowania węgla
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa odczynników do Medycznego Laboratorium Diagnostycznego z dzierżawą sprzętu, przeglądami technicznymi, serwisem w ramach 9 zadań (części)."
- Dostawa sprzętu komputerowego do Uniwersytetu w Siedlcach
- Dostawa lotniczej aparatury kontrolno pomiarowej do 1 Bazy Lotnictwa Transportowego
- Dostawa fabrycznie nowej aparatury badawczej, laboratoryjnej oraz sprzętu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie.
- Zakup sprzętu komputerowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wadowicach
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem dwóch kamer teleskopowych, które umożliwią wykonywanie fotografii księżyca Słońca oraz jasnych planet na niebie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.