Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-01
Zakopane: usługi medyczne w zakresie diagnostyki obrazowej-A.ZP/21/09
Numer ogłoszenia: 413300 - 2009; data zamieszczenia: 01.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego , ul. Gładkie 1, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2015045, faks 018 2014632.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalsokolowski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi medyczne w zakresie diagnostyki obrazowej-A.ZP/21/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług medycznych w zakresie diagnostyki obrazowej tj. komputera głowy z kontrastem (przewidywana ilość badań w ciągu 2010 r. - 22), komputera głowy bez kontrastu ( ilość: 7), HRCT (ilość: 62), tomografu komputerowego jamy brzusznej z kontrastem (ilość: 32 ), tomografu komputerowego klatki piersiowej z kontrastem (ilość: 200) oraz rezonansu magnetycznego (głowy ilość: 3, kręgosłupa: 2) wraz z opisem. Wykonane zdjęcia wraz z opisem mają być ponadto przekazane w formie elektronicznej, na nośniku CD. 2. Usługi w zakresie tomografii komputerowej mają być świadczone na tomografie min. 16-o rzędowym. 3. Usługi będą świadczone osobom posiadającym imienne skierowania wystawione przez Zamawiającego, w dniach i godzinach funkcjonowania pracowni Wykonawcy. 4. Transport pacjenta na badanie i odbiór zapewnia Zamawiający. 5. Zlecone badania mają być wykonane niezwłocznie - w dniu zgłoszenia się pacjenta jednak nie później niż w ciągu 5 dni od dnia wystawienia skierowania, a wyniki badania należy dostarczyć (przesłać listem poleconym) do Zamawiającego w terminie do 7 dni licząc od daty zgłoszenia się pacjenta, chyba że Zamawiający odbierze je osobiście. 6. Zamawiający zastrzega, że podane w opisie przedmiotu zamówienia przewidywane ilości usług służą do obliczenia wartości zamówienia. Faktyczny zakres usług zlecony do wykonania w czasie trwania umowy uzależniony będzie od potrzeb Zamawiającego (związanych z ilością hospitalizowanych pacjentów), stąd też może różnić się od ilości określonych w opisie przedmiotu zamówienia, przy uwzględnieniu, iż zmniejszenie ilości nie przekroczy 20% całości przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej 85.12.10.00 - Usługi medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: 2.1. Wykonawca składający ofertę musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał co najmniej 2 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z których każda była o wartości co najmniej 80% wartości złożonej oferty 3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ; 4. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0 - 1, tj. spełnia lub nie spełnia, w oparciu o dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 3 do specyfikacji. 3. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (co najmniej 2 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z których każda była o wartości co najmniej 80% wartości złożonej oferty), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; ( należy wypełnić załącznik nr 4 do specyfikacji); 4. Oryginał pełnomocnictwa (pełnomocnictw), jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika. 5. wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do specyfikacji (wykonawca może złożyć ofertę na własnym formularzu, lecz jej treść musi być zgodna z treścią formularza załączonego do specyfikacji). 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 7. Dokument o którym mowa w pkt 6 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 6 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty mogą być przedstawione w formie kopii (kserokopii) poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 10. Jeżeli złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym mają być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Oferta składana przez więcej niż jednego wykonawcę: - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie za?mó?wie?nia. - Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. - Wykonawcy, składający ofertę wspólnie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. - W odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z wykonawców oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 i spełnia wymogi art.22 ust.1 ustawy przy czym: w zakresie warunku dotyczącego doświadczenia, wykonawcy wspólnie ( co najmniej jeden z nich) mają wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy-w tym okresie, wykonali co najmniej 2 usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, z których każda była o wartości co najmniej 80% wartości złożonej oferty, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; - Dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wskazane w pkt 1,2,6 muszą być złożone odrębnie przez każdego z wykonawców. - Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie, - Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z wykonawcą występującym jako pełnomocnik pozostałych ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalsokolowski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc
im. dr O. Sokołowskiego
ul. Gładkie 1
34-500 Zakopane
Sekretariat pok. 03.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Specjalistyczny Chorób Płuc im. dr O. Sokołowskiego ul. Gładkie 1 34-500 Zakopane Sekretariat pok. 03.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: tomografia komputerowa.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług medycznych w zakresie diagnostyki obrazowej tj. komputera głowy z kontrastem (przewidywana ilość badań w ciągu 2010 r. - 22), komputera głowy bez kontrastu ( ilość: 7), HRCT (ilość: 62), tomografu komputerowego jamy brzusznej z kontrastem (ilość: 32 ), tomografu komputerowego klatki piersiowej z kontrastem (ilość: 200) wraz z opisem. Wykonane zdjęcia wraz z opisem mają być ponadto przekazane w formie elektronicznej, na nośniku CD..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: rezonans magnetyczny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wykonywanie usług medycznych w zakresie diagnostyki obrazowej tj. rezonansu magnetycznego (przewidywana ilość badań w ciągu 2010 r. MR głowy ilość: 3, MR kręgosłupa: 2) wraz z opisem. Wykonane zdjęcia wraz z opisem mają być ponadto przekazane w formie elektronicznej, na nośniku CD..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00-9, 85.12.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- TAPZ - usługa przewodnicka
- Dostawa Implantów - Zestaw do przezskórnej wertebroplastyki
- Dostawa materiałów medycznych 1 x użytku (igły, strzykawki, kaniule, ostrza, cewniki, kanki, zgłębniki, kraniki, kateter, infuzja, transfuzja, worki, opatrunki do mocowania, kaniule, itp.)
- Sporządzenie projektu uchwały w sprawie planu ogólnego Miasta Zakopane
- Budowa drogi od skrzyżowania ul. Spyrkówka z drogą krajową nr 47 do ul. Chyców Potok w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi opieki domowej na terenie miasta Racibórz dla 20 osób niesamodzielnych uczestników projektu pn. "Dobra Jesień Życia- opieka dla mieszkańców 60+ z miasta Racibórz" - EFS Plus
- POLITYKA SENIORALNA EFS+
- Przeprowadzenie usług wsparcia terapeutycznego dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Węgorzewie w ramach realizacji projektu pn. "Rodzina ponad wszystko"
- Grupowy trening kompetencji i umiejętności społecznych z psychologiem
- Wykonywanie badań profilaktycznych dla pracowników Oddziału, rezydentów, kandydatów do pracy, stażystów oraz innych osób kierowanych przez ZUS Oddział w Szczecinie
- Świadczenie usług w formie asystenta osobistego osoby z niepełnosprawnością w 2025 roku. Program finansowany ze środków Funduszu Solidarnościowego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.