Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-12-17
Chełm: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, osób, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić oraz dostawa świadczeń rzeczowych w postaci produktów żywnościowych w okresie świątecznym
Numer ogłoszenia: 413492 - 2010; data zamieszczenia: 17.12.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie , ul. Kolejowa 8, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 564 78 90, 564 22 50, faks 0-82 565 82 59.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mopr.chelm.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, osób, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić oraz dostawa świadczeń rzeczowych w postaci produktów żywnościowych w okresie świątecznym.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i dostawa posiłków dla uczniów, dzieci, osób korzystających ze świadczeń Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie, osób, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić oraz dostawa świadczeń rzeczowych w postaci produktów żywnościowych w okresie świątecznym. 2. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na następujące zadania: Zadanie 1 - przygotowanie i dostawę w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Ośrodka uczęszczających do Szkoły Podstawowej Nr 2 w Chełmie przy ul. Obłońskiej 51 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 40. Prognozowana liczba posiłków - 7200. Pod pojęciem żywienia uczniów należy rozumieć wydawanie dla każdego ucznia, uprawnionego do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej. Zadanie 2 - przygotowanie, dostawę i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Ośrodka uczęszczających do Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 8 w Chełmie przy ul. Połanieckiej 10 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 60. Prognozowana liczba posiłków - 10800. Pod pojęciem żywienia uczniów należy rozumieć wydawanie dla każdego ucznia, uprawnionego do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej. Zadanie 3 - przygotowanie, dostawę i wydawanie w dni nauki szkolnej obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Ośrodka uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Nr 2 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 8 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 40. Prognozowana liczba posiłków - 7200. Pod pojęciem żywienia uczniów należy rozumieć wydawanie dla każdego ucznia, uprawnionego do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej. Zadanie 4 - przygotowanie, dostawę obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Ośrodka uczęszczających do Przedszkola Integracyjnego w Kasztanowym Parku w Chełmie przy ul. Lubelskiej 4 - przewidywana dzienna ilość dzieci - 35. Prognozowana liczba posiłków - 8750. Zadanie 5 - przygotowanie, dostawę i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju uczniom z rodzin objętych pomocą Ośrodka uczęszczających do Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Razem w Chełmie przy ul. Reja 54 - przewidywana dzienna ilość uczniów - 50. Prognozowana liczba posiłków - 9000. Pod pojęciem żywienia uczniów należy rozumieć wydawanie dla każdego ucznia, uprawnionego do korzystania z tej formy dożywiania w porze obiadowej. Zadanie 6 - przygotowanie, dostawa i wydawanie obiadu składającego się z dwóch dań i napoju dzieciom z rodzin objętych pomocą Ośrodka uczęszczających do Przedszkola Niepublicznego z Oddziałami Integracyjnymi Razem w Chełmie przy ul. Botanicznej 16 - przewidywana dzienna ilość dzieci - 20. Prognozowana liczba posiłków - 5000. Zadanie 7 - przygotowanie i dostawę posiłków dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36 - przewidywana ilość osób - 30 dziennie. Przewidywana liczba posiłków - 7560. Przygotowanie posiłków dla uczestników Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie polega na przygotowaniu posiłku składającego się z dwóch dań i napoju. Przygotowane posiłki dostarczane będą w dniach od poniedziałku do piątku do godziny 13.00 do siedziby Domu Dziennego Pobytu w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Ogrodowej 36. Zadanie 8 - przygotowanie i dostawę 3 posiłków dziennie dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie - przewidywana ilość osób - 22. Przewidywana liczba posiłków obejmujących całodzienne wyżywienie - 7200. Przygotowanie posiłków dla mieszkańców Mieszkań Wieloprofilowych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie polega na przygotowaniu 3 posiłków dziennie tj. śniadania, obiadu składającego się z dwóch dań i kompotu oraz kolacji. Przygotowane posiłki dostarczane będą w każdy dzień tygodnia (również w soboty, niedziele i święta) do siedziby Mieszkań Wieloprofilowych Chronionych w Miejskim Ośrodku Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Wojsławickiej 11B. Śniadania dostarczane będą do godziny 8.30, obiady do godziny 13.00, kolacje do godziny 17.30. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczania tzw. suchego prowiantu na sobotę i niedzielę. Zadanie 9 - przygotowanie i dostawę jednego gorącego posiłku dla osób objętych pomocą Ośrodka, które własnym staraniem nie są w stanie zapewnić sobie posiłku - przewidywana ilość osób - 100 dziennie. Przewidywana liczba posiłków - 22000. Przygotowanie posiłków dla osób objętych pomocą Ośrodka, które własnym staraniem nie są w stanie zapewnić sobie posiłku polega na przygotowaniu w dni robocze jednego gorącego posiłku (2 razy w tygodniu drugie danie lub zupa z wkładką). Przygotowane posiłki dostarczane będą do godziny 13.00 do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie przy ul. Kolejowej 8. Zadanie 10 - dostawa świadczeń rzeczowych świadczeń rzeczowych w postaci produktów żywnościowych (wraz z transportem i rozładunkiem do wskazanego przez Zamawiającego pomieszczenia) w okresie świątecznym dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie. Przewidywana liczba świadczeń - 200. Zamawiający wymaga, aby produkty żywnościowe wchodzące w skład świadczeń rzeczowych odpowiadały przepisom określonym w ustawie o bezpieczeństwie żywności i żywienia oraz przepisach wykonawczych w szczególności dotyczących jakości oraz terminów przydatności do spożycia. W skład świadczeń rzeczowych wchodzą produkty żywnościowe: produkty mięsne, zbożowe, warzywno-owocowe, rybne, cukiernicze. Ze składu świadczeń rzeczowych wyklucza się produkty alkoholowe i używki. Produkty żywnościowe składające się na świadczenie rzeczowe winny być zapakowane w torbę jednorazową. Koszty związane z przygotowaniem i dostarczeniem świadczeń rzeczowych ponosi Wykonawca.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.60.00.00 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zarówno w przypadku zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania przez wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9 i 10. Wykonawcy wspólnie ubiegający sie o udzielenie zamówienia spełnią ten warunek, jeżeli zostanie on spełniony łącznie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zarówno w przypadku zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9 i 10. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączne doświadczenie Wykonawców
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zarówno w przypadku zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9 i 10
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zarówno w przypadku zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9 i 10
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zarówno w przypadku zadania 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 i 10 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania przez wykonawców wymienionego warunku udziału w postępowaniu będzie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia wymagany warunek na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do SIWZ) odpowiednio dla zadania 1,2,3,4,5,6,7,8,9 i 10. Zamawiający przy ocenie spełniania tego warunku przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia weźmie pod uwagę łączną sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawców
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca reprezentowany przez pełnomocnika winien złożyć wraz z ofertą stosowny dokument pełnomocnictwa w oryginale ewentualnie notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa. 2. Jeżeli najkorzystniejszą ofertę złożą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego złożą umowę regulującą współpracę tych Wykonawców (art.23 ust. 4 ustawy). 3. Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć decyzję Inspektoratu Sanitarnego o spełnianiu wymogów higieny oraz właściwej jakości zdrowotnej wydawanych posiłków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia niżej wymienionych okoliczności z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy spowodowanej: a) zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie zmiany stawki podatku od towarów i usług /VAT/. W przypadku wystąpienia w/w okoliczności wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może ulec zmianie o odpowiednią kwotę, b) wzrostu cen, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o powyższym Zamawiającego na piśmie, podając nowy koszt jednego posiłku oraz dokumentując odpowiednio jego wzrost w celu podpisania aneksu do umowy w przedmiotowej sprawie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mopr.chelm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Chełmie, Dział Organizacji i Nadzoru Sekcja Administracji, pok. nr 23, ul. Kolejowa 8, 22-100 Chełm.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2010 godzina 09:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, 22-100 Chełm, ul. Kolejowa 8 w sekretariacie - pokój nr 21 lub za pośrednictwem poczty..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Ubezpieczenie grupowe na życie pracowników, współmałżonków oraz pełnoletnich dzieci pracowników Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1854L od km 10+200 do km 10+820 w miejscowości Janostrów"
- Przeprowadzenie praktyk zawodowych z przedmiotu Podstawy pielęgniarstwa dla studentów kierunku Pielęgniarstwo w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025
- Naprawa sprzętu transportowego NOSG
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, atramentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- "Dostawa używanego samochodu brygadowego do 3,5t "
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ,,Usługa cateringowa podczas pikniku dla pracowników Politechniki Łódzkiej."
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- "Usługa cateringowa - Przygotowanie i dostarczanie wyżywienia/posiłków dla uczestników na pobycie dziennym i całodobowym Powiatowego Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Kobyłce". Znak sprawy:1/2025
- Świadczenie usług cateringowych podczas 33 szkoleń dla rolników
- Usługa przygotowania i dostarczania posiłków profilaktyczno - regeneracyjnych dla pracowników Sekcji Terenów Zielonych i Transportu PW.
- dostawa posiłków gotowych (cateringu) oraz serwisu kawowego dla uczestników turnieju szachowego zorganizowanego w ramach projektu "Łódzkie gra w szachy"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.