Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-04-15
Wrocław: wykonanie usługi hotelowo - gastronomicznej polegającej na obsłudze dwudniowego spotkania dla polskich i czeskich funkcjonariuszy policji, 32 osoby w ramach projektu pt.: Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014 - 2020, w dniach - 15-16 czerwca 2016 r.
Numer ogłoszenia: 41419 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu , ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usługi hotelowo - gastronomicznej polegającej na obsłudze dwudniowego spotkania dla polskich i czeskich funkcjonariuszy policji, 32 osoby w ramach projektu pt.: Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014 - 2020, w dniach - 15-16 czerwca 2016 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi hotelowo gastronomicznej polegającej na obsłudze dwudniowego spotkania dla polskich i czeskich funkcjonariuszy policji, 32 osoby w ramach projektu pt.: Drugstop transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową w ramach Programu Współpracy Interreg VA Republika Czeska Polska 2014 2020, w dniach: 15 i 16 czerwca 2016 r. b) Realizacja usługi będzie obejmować: 1. Noclegi: W trakcie spotkań zaplanowany jest jeden nocleg dla wszystkich uczestników w 16 pokojach 2 osobowych z łóżkami pojedynczymi nie małżeńskie z łazienką i wc. Zakwaterowanie w pierwszym dniu ok. godz. 11:00 pobyt rozpoczyna się obiadem, wyjazd ostatniego dnia po obiedzie ok. godz. 15:00. 2. Wyżywienie: Śniadania w formie bufetu ok. godz. 9:00 Obiad serwowany: zupa, drugie danie, deser, napoje ok. godz. 13:00 Kolacja w formie bufetu z ciepłym daniem ok. godz. 18:00 Ognisko z pieczeniem kiełbasek w dniu 15.06.2016r. o godz. 21.00: kiełbaski, pieczywo, ogórki kiszone, ketchup, musztarda, herbata. Wykonawca zobowiązuje się do sporządzenia posiłków zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia, Dz. U. nr 171, poz. 1225 z 2006 r. tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami. 3. Użyczenie sali konferencyjnej: dla 32 osób z dostępem do gniazd zasilania w energię elektryczną oraz rzutnika wraz z ekranem. Przerwa kawowa dostępna w sposób ciągły. 4. Zapewnienie parking dla min. 8 samochodów osobowych. c) w zakresie przygotowywanych i serwowanych posiłków Zamawiający wymaga zachowania niżej wskazanych zasad: Minimalne wymagania dotyczące posiłków: ŚNIADANIE Struktura śniadań musi uwzględniać: pieczywo żytnie, pszenne (w tym bułki), pieczywo ciemne, masło, wyroby wędliniarskie (wieprzowe i drobiowe), produkty mleczne w tym: musli z mlekiem, płatki z mlekiem, kakao, mleko do kawy, jogurty, sery żółte, białe, twarogi, sery wędzone i topione; kawę, herbatę, cytrynę do herbaty, cukier, wodę mineralną i dwa rodzaje soków, dżem, jaja, grzane parówki lub kiełbasy, warzywa surowe, w tym: pomidory, ogórki świeże, kiszone, konserwowe, cebulę, paprykę, rzodkiewki, szczypiorek, koperek, sałaty; pasty rybne, mięsne, jajeczne; dodatki: ketchup łagodny i pikantny, musztarda, majonez, chrzan itp. OBIAD Struktura obiadów: obiady składać się muszą z dwóch dań (zupa i drugie danie) oraz deseru (np. ciasto, ciasteczka kruche, owoce, galaretka z owocami itp. ). Drugie danie winno składać się z mięsa wieprzowego lub drobiowego. Dodatkiem do obiadów oprócz np. ziemniaków, ryżu, kasz lub klusek, muszą być gotowane warzywa lub surówka. KOLACJA Struktura kolacji musi uwzględniać minimum jedno danie na ciepło i dwie sałatki (sałatki bez dodatku makaronu), pieczywo żytnie, pszenne (w tym bułki), pieczywo ciemne, masło, wyroby wędliniarskie (wieprzowe i drobiowe), herbatę, kawę, mleko do kawy, cukier, cytrynę, wodę mineralną i 2 rodzaje soków owocowych, dżem, sery żółte, białe, twarogi, sery wędzone i topione, warzywa surowe: pomidory, ogórki świeże, kiszone i konserwowe, cebulę, paprykę, rzodkiewki, szczypiorek, koperek, sałaty, pasty rybne, mięsne, jajeczne, ryby i śledzie w oleju, ryby po grecku, ryby wędzone, dodatki: ketchup łagodny i pikantny, musztarda, majonez, chrzan itp. Wykonawca musi zapewnić urozmaicone posiłki z owocami i warzywami. Przynajmniej raz dziennie do posiłku podany musi być owoc. Przykładowa gramatura Śniadanie: Pieczywo mieszane 250 g Wędliny 100 g 150 g zróżnicowane Sery twarde 50 g 75 g sery twarogowe 100 g, 125 g Pomidor, ogórek świeży konserwowy 100 g Masło 20 g Napój 350 ml. herbata, kawa z mlekiem, woda mineralna, sok. Dodatki: dżem, miód 30 g Obiad: Zupa 450 ml 500 ml Ziemniaki, ryż, makaron 200 g Mięso 100 g 120 g jeśli w sosie 100 g 100 g Surówka lub inna jarzynka 200g Napój do obiadu 350 ml. Na deser: jabłko, wafelek, Kolacja z minimum jednym ciepłym daniem: Kiełbaski, kotlety, makaron, warzywa 300 g 330 g Pieczywo 200 g Wędliny 100 g.150 g zróżnicowane Sery różne 100 g Masło 20 g Sałatki warzywne 150 g Napój 350 ml.: herbata, kawa z mlekiem, woda mineralna, sok. Posiłki podawane na ciepło powinny mieć temperaturę minimum 75? w momencie podania do spożycia. Herbata i kawa podawana w termosach z kranikiem. d) Zamawiający wymaga zrealizowania usługi na terenie powiatu kłodzkiego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia. W celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia. W celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku dysponowania potencjałem technicznym. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia. W celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia. W celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie warunku sytuacji finansowej i ekonomicznej. Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie złożonego oświadczenia. W celu oceny spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda dołączenia do oferty oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 44 ustawy Pzp w związku z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załącznik numer 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenia i dokumenty wymagane do załączenia w ofercie - niezbędne do przeprowadzenia postępowania. - Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik numer 1 do SIWZ, - Oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziałach VII i VIII SIWZ. - W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje udział podwykonawców w realizacji zamówienia: oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców, którego formularz został zawarty w załączniku numer 6 do SIWZ. 1) W przypadku wnoszenia oferty przez wspólników spółki cywilnej należy załączyć dodatkowo gdy oferta nie jest podpisana przez wszystkich wspólników - pełnomocnictwo wspólników do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy podpisane przez wszystkich wspólników lub ich prawnie upoważnionych przedstawicieli. Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum) a) Na podstawie art. 23 ust. 2 ustawy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. b) W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie pełnomocnictwa ustanawiającego podmiot uprawniony (lidera) do występowania w imieniu konsorcjum, wraz z określeniem zakresu umocowania lidera (pełnomocnictwo: do reprezentowania konsorcjum w prowadzonym postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy). Wymaga się, by pełnomocnictwo było podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów (konsorcjantów). Pełnomocnictwo winno być przedstawione w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo może być udzielone w szczególności: 1) łącznie przez wszystkich Wykonawców (jeden dokument), 2) oddzielnie przez każdego z nich (tyle dokumentów ilu Wykonawców). Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem Konsorcjum jeżeli załączone pełnomocnictwo nie będzie wskazywało inaczej. c) Każdy z partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Pzp oraz wszystkie dokumenty wskazane w Rozdziale VII pkt 3 ppkt II. Każdy z partnerów składa również listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej. Wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 partnerzy winni spełniać łącznie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 97
- 2 - Posiadanie sprawnej klimatyzacji w udostępnianej uczestnikom spotkania sali konferencyjnej - 3
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych
50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2016 godzina 10:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu Wydział Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych 50-040 Wrocław, ul. Podwale 31-33.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach realizacji projektu pt. Drugstop - transgraniczna współpraca jednostek policji w zakresie walki z przestępczością narkotykową współfinansowanego przez Unię Europejską z EFRR w ramach Programu Współpracy Interreg V-A Republika Czeska - Polska 2014-2020. Tryb postępowania: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego z zachowaniem zasad określonych Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164). Przedmiotem postępowania są usługi o charakterze niepriorytetowym, określone w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 28.01.2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 Nr 12, poz. 68). Postępowanie prowadzone jest z zachowaniem przepisów art. 5 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. W niniejszym postępowaniu nie stosuje się przepisów dotyczących terminów składania ofert, obowiązku żądania wadium, obowiązku żądania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu i zakazu ustalania kryteriów oceny ofert na podstawie właściwości wykonawcy. Część postępowania oznaczonego numerem referencyjnym 028/2016. Całkowita wartość szacunkowa postępowania oznaczonego numerem referencyjnym 028/2016 nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 135 000 euro. Pomimo, iż szacunkowa wartość przedmiotowego postępowania, oznaczonego numerem 091-028-046/2016/ML nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro, zgodnie z art. 32 ust. 4 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania, wartością zamówienia jest łączna wartość poszczególnych części zamówienia. W związku z tym niniejsze postępowanie prowadzone jest z zachowaniem rygorów określonych dla postępowań, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 30 000 euro..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie w 2025 roku usług schronienia wraz z całodobowym wyżywieniem dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubaniu do schroniska z usługami opiekuńczymi
- Świadczenie usług schronienia w 2025 roku dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Teresin
- Zapewnienie całodobowego schronienia dla osób bezdomnych, kobiet i mężczyzn z terenu miasta i gminy Opoczno 2024
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Gminy Gołdap na rok 2025
więcej: Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.