Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-19
Warszawa: Świadczenie usług przeglądów kominowych i wentylacyjnych
Numer ogłoszenia: 41429 - 2013; data zamieszczenia: 19.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przeglądów kominowych i wentylacyjnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów kominowych i wentylacyjnych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione usługi: a)przeprowadzenie co najmniej raz w roku okresowej kontroli stanu technicznego wraz z udrożnieniem przewodów kominowych w obiektach o powierzchni do 2000 m2 wskazanych w załączniku do SIWZ zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 89, poz. 414 ze zm.) zwanej dalej Prawo budowlane; b)przeprowadzenie co najmniej raz w roku okresowej kontroli stanu technicznego wraz z udrożnieniem przewodów kominowych w obiektach o powierzchni do 2000 m2 (budynki mieszkalne i hotelowe) wskazanych w załączniku do SIWZ zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane; c)przeprowadzenie co najmniej dwa razy w roku okresowej kontroli stanu technicznego wraz z udrożnieniem przewodów kominowych w obiektach o powierzchni przekraczającej 2000 m2 wskazanych w załączniku do SIWZ zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane; d)usunięcie zanieczyszczeń co najmniej cztery razy w roku z przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym w obiektach wskazanych w załączniku do SIWZ zgodnie z § 30 ust. 1 pkt 2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 121, poz. 1138 ze zm.) zwanego dalej Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej ; e)usunięcie zanieczyszczeń co najmniej dwa razy w roku z przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym w obiektach wskazanych w załączniku do SIWZ zgodnie z § 30 ust. 1 pkt 3) Rozporządzenia w sprawie ochrony przeciwpożarowej. 3.W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 lit. a), b) i c) Wykonawca zobowiązany jest do: a)wykonania udrożnienia przewodów kominowych, tj.: a1)usunięcia przyczyn niedrożności i wywozu nieczystości z przewodów, a2)doprowadzenia pomieszczeń do stanu przed rozpoczęciem wykonywania usługi. b)wydania w 2 egzemplarzach, po każdej wykonanej kontroli opinii stanu technicznego sprawności przewodów kominowych (odpowiednio wentylacyjnych, dymowych i spalinowych), drabin i włazów - zaakceptowanej przez kierownika obiektu zawierającej: b1)szkic dachu w dowolnej skali z podstawowymi wymiarami, zaznaczonymi stronami świata i przyjętą numeracją kominów, b2)rozrysowanie kanałów kominowych/ wentylacyjnych na kominie z danymi: -numeracja kanału połączona z numeracją kominów, -wymiary kanału wentylacyjnego oraz rodzaj materiału z jakiego jest wykonany, -oznaczenie wentylowanego pomieszczenia, -długość kanału, -oznaczenie drożności kanału, -określenie stanu technicznego kanału wentylacyjnego, b3)w przypadku braku wylotów kominowych/ciągu wentylacyjnego - propozycję rozwiązania problemu, c)przekazania zawiadomienia o dokonanej kontroli do właściwego organu - podstawa prawna art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane -dot. usługi wskazanej w pkt 2 lit. c) d)zapewnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. 4.W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 lit. d) i lit. e) Wykonawca zobowiązany jest do: a)usunięcia zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych wraz z wywozem odpadów, b)wydania w 2 egzemplarzach po wykonanej usłudze dokumentu (np. opinii) potwierdzającego sprawność przewodów dymowych i spalinowych zaakceptowanego przez kierownika obiektu, c)zapewnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. 5.Zamawiający planuje zlecić w okresie obowiązywania umowy, odpowiednio do rodzaju usługi, wskazanej w pkt 2: a)438 kontroli stanu technicznego w obiektach o powierzchni do 2000 m2; b)1134 kontrole stanu technicznego w obiektach o powierzchni do 2000 m2 (budynki mieszkalne i hotelowe); c)42 kontrole stanu technicznego w obiektach o powierzchni powyżej 2000 m2 ; d)24 usługi usunięcia zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym; e)264 usługi usunięcia zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. 6.W przypadku przekazania do użytkowania nowych obiektów Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania w okresie obowiązywania umowy z prawa opcji w zakresie zwiększenia ilości usług przeglądów kominowych i wentylacyjnych, o których mowa: a)w pkt 2 lit. a - o maksymalnie 9 usług, b)w pkt 2 lit. e - o maksymalnie 14 usług, przy zachowaniu pozostałych warunków i wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, w tym cen jednostkowych wynikających ze złożonej oferty. 7.Termin realizacji zamówienia dla usług wskazanych odpowiednio w: a)pkt 2 lit. a) - b) - do 30 kwietnia każdego roku obowiązywania umowy; b)pkt 2 lit. c) - do 31 maja oraz do 30 listopada każdego roku obowiązywania umowy ; c)pkt 2 lit. d) - do 31 marca, do 30 czerwca, do 30 września oraz do 31 grudnia każdego roku obowiązywania umowy; d)pkt 2 lit. e) - do 30 czerwca oraz do 31 grudnia każdego roku obowiązywania umowy.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia zabezpieczenia wadialnego o wartości 5 000,00 PLN
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu lub wykonywaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi odpowiadającej przedmiotowemu zamówieniu, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 PLN brutto
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a)min. 1 osobą dopuszczoną do pracy na wysokości powyżej 3 metrów - podstawa prawna art. 229 z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (t.j. Dz. U. z 1974 r. Nr 24, poz. 141 ze zm.) b)min. 1 osobą posiadającą kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim - podstawa prawna art. 62 ust. 6 ppkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 89, poz. 414 ze zm.)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa odpowiednio w: 1)pkt III.3.2) może polegać na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą: a)pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, b)w przypadku gdy podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, w odniesieniu do tych podmiotów - oświadczenie, o którym mowa w pkt III.4.2 oraz dokument wymieniony w pkt III.4.2, c)oświadczenie Wykonawcy dotyczące wykorzystania zasobów innego podmiotu, a także zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 2)Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.3.4) może polegać na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy. W przypadku, o którym mowa w zdaniu pierwszym, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza jednokrotną zmianę cen jednostkowych w drugim i trzecim roku obowiązywania umowy, jednak nie więcej niż o prognozowany na dany rok średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określonych w Ustawie Budżetowej na dany rok budżetowy - na pisemny wniosek Wykonawcy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: bezpłatnie z w/w strony
lub na wniosek przesłany do WZP KSP ul. Nowolipie 2, 00-150 W-wa,
z kopią wpłaty 40,05 PLN na rachunek NBP OO Warszawa Nr: 75 1010 1010 0056 5622 3100 0000.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 12:00, miejsce: Komenda Stołeczna Policji ul. Nowolipie 2 00-150 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2025 r."
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP107_Czyszczenie przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji na nieruchomościach Gminy Wrocław w rejonie C, L oraz w wybranych pustostanach.
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.