To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-04-24
Warszawa: Świadczenie usług przeglądów kominowych i wentylacyjnych
Numer ogłoszenia: 62555 - 2013; data zamieszczenia: 24.04.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41429 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6038608. 6037691, faks 22 6037642.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług przeglądów kominowych i wentylacyjnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów kominowych i wentylacyjnych. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje niżej wymienione usługi: a)przeprowadzenie co najmniej raz w roku okresowej kontroli stanu technicznego wraz z udrożnieniem przewodów kominowych w obiektach o powierzchni do 2000 m2 wskazanych w załączniku do SIWZ zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 89, poz. 414 ze zm.) zwanej dalej Prawo budowlane;b) przeprowadzenie co najmniej raz w roku okresowej kontroli stanu technicznego wraz z udrożnieniem przewodów kominowych w obiektach o powierzchni do 2000 m2 (budynki mieszkalne i hotelowe) wskazanych w załączniku do SIWZ zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Prawo budowlane; c) przeprowadzenie co najmniej dwa razy w roku okresowej kontroli stanu technicznego wraz z udrożnieniem przewodów kominowych w obiektach o powierzchni przekraczającej 2000 m2 wskazanych w załączniku do SIWZ zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane;d) usunięcie zanieczyszczeń co najmniej cztery razy w roku z przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym w obiektach wskazanych w załączniku do SIWZ zgodnie z § 30 ust. 1 pkt 2) Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 16 czerwca 2003 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków i innych obiektów budowlanych i terenów (t.j. Dz. U. z 2003 r. Nr 121, poz. 1138 ze zm.) zwanego dalej Rozporządzeniem w sprawie ochrony przeciwpożarowej ; e) usunięcie zanieczyszczeń co najmniej dwa razy w roku z przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym w obiektach wskazanych w załączniku do SIWZ zgodnie z § 30 ust. 1 pkt 3) Rozporządzenia w sprawie ochrony przeciwpożarowej. 3. W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 lit. a), b) i c) Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonania udrożnienia przewodów kominowych, tj.: a1) usunięcia przyczyn niedrożności i wywozu nieczystości z przewodów, a2) doprowadzenia pomieszczeń do stanu przed rozpoczęciem wykonywania usługi. b) wydania w 2 egzemplarzach, po każdej wykonanej kontroli opinii stanu technicznego sprawności przewodów kominowych (odpowiednio wentylacyjnych, dymowych i spalinowych), drabin i włazów - zaakceptowanej przez kierownika obiektu zawierającej: b1) szkic dachu w dowolnej skali z podstawowymi wymiarami, zaznaczonymi stronami świata i przyjętą numeracją kominów, b2) rozrysowanie kanałów kominowych/ wentylacyjnych na kominie z danymi: - numeracja kanału połączona z numeracją kominów, - wymiary kanału wentylacyjnego oraz rodzaj materiału z jakiego jest wykonany, - oznaczenie wentylowanego pomieszczenia, - długość kanału, - oznaczenie drożności kanału, - określenie stanu technicznego kanału wentylacyjnego, b3) w przypadku braku wylotów kominowych/ciągu wentylacyjnego - propozycję rozwiązania problemu, c) przekazania zawiadomienia o dokonanej kontroli do właściwego organu - podstawa prawna art. 62 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo budowlane -dot. usługi wskazanej w pkt 2 lit. c) d) zapewnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. 4. W ramach przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 lit. d) i lit. e) Wykonawca zobowiązany jest do: a) usunięcia zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych wraz z wywozem odpadów, b) wydania w 2 egzemplarzach po wykonanej usłudze dokumentu (np. opinii) potwierdzającego sprawność przewodów dymowych i spalinowych zaakceptowanego przez kierownika obiektu, c) zapewnienia narzędzi i urządzeń niezbędnych do realizacji zamówienia. 5. Zamawiający planuje zlecić w okresie obowiązywania umowy, odpowiednio do rodzaju usługi, wskazanej w pkt 2: a) 438 kontroli stanu technicznego w obiektach o powierzchni do 2000 m2; b) 1134 kontrole stanu technicznego w obiektach o powierzchni do 2000 m2 (budynki mieszkalne i hotelowe); c) 42 kontrole stanu technicznego w obiektach o powierzchni powyżej 2000 m2 ; d) 24 usługi usunięcia zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem stałym; c) 264 usługi usunięcia zanieczyszczeń z przewodów dymowych i spalinowych od palenisk opalanych paliwem płynnym i gazowym. Faktyczna ilość zlecanych usług wynikać będzie z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego w tym zakresie. 6. W przypadku przekazania do użytkowania nowych obiektów Zamawiający zastrzega sobie prawo skorzystania w okresie obowiązywania umowy z prawa opcji w zakresie zwiększenia ilości usług przeglądów kominowych i wentylacyjnych, o których mowa: a) w pkt 2 lit. a) - o maksymalnie 9 usług, b) w pkt 2 lit. e) - o maksymalnie 14 usług, przy zachowaniu pozostałych warunków i wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia, w tym cen jednostkowych wynikających ze złożonej oferty. 7. Termin realizacji zamówienia dla usług wskazanych odpowiednio w: a) Rozdz. II pkt 2 lit. a) - b) - do 30 kwietnia każdego roku obowiązywania umowy; b) Rozdz. II pkt 2 lit. c) - do 31 maja oraz do 30 listopada każdego roku obowiązywania umowy ; c) Rozdz. II pkt 2 lit. d) - do 31 marca, do 30 czerwca, do 30 września oraz do 31 grudnia każdego roku obowiązywania umowy; d) Rozdz. II pkt 2 lit. e) - do 30 czerwca oraz do 31 grudnia każdego roku obowiązywania umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.50.00 - Usługi czyszczenia pieców i kominów 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.04.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grafiko Sp. z o.o., ul. Bielszowicka 16B, 04-738 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 364019,51 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 184396,20
Oferta z najniższą ceną: 184396,20 / Oferta z najwyższą ceną: 217156,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Usługi bieżącej konserwacji i napraw samochodów eksploatowanych w MzOR ARiMR w 2025 r."
- Wykonanie robót w ramach realizacji zadania pn. Modernizacja pomieszczenia pod utworzenie informatycznego środowiska zapasowego COAR [lokalizacja Warszawa, ul. Powsińska]
- Dostawa artykułów spożywczych, nabiału i przetworów mlecznych oraz warzyw i owoców do jednostek obsługiwanych przez Zespół do obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych Nr 3 w Warszawie na rok 2025.
- Roboty remontowo-budowlane, konserwacyjne w obiektach ZDM
- 964/2024 Świadczenie usług w zakresie opróżniania wskazanych koszy ulicznych i usuwania padliny z ulic i poboczy na terenie dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania IBM SPSS - PS IMAGO PRO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TP107_Czyszczenie przewodów kominowych dymowych, wentylacyjnych oraz spalinowych wraz z wykonaniem inwentaryzacji na nieruchomościach Gminy Wrocław w rejonie C, L oraz w wybranych pustostanach.
- Komp. odpłatne peł. obow. insp. nadzoru inw. nad rob. bud. pod. real. zad. pn. "Przebu. drogi gminnej Muszyna-Leluchów w km 0+000,00 do 0+684,56" w ramach inw. pn: "Połącz. Górnego Szarisza z Muszyną"
- Wykonanie usług kominiarskich stałych i dodatkowych oraz rocznych przeglądów przewodów kominowych w budynkach i lokalach komunalnych położonych w Zielonej Górze - administrowanych przez Zamawiającego
- Świadczenie usługi Inżyniera kontraktu dla opracowania dokumentacji oraz translokacji zabytkowej chałupy drewnianej z ulicy Przyszłości na teren Parku Edukacyjnego "Branice"
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji zadania inwestycyjnego pn. "Budowa JRG w Kostrzynie nad Odrą".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w ramach zadań inwestycyjnych realizowanych na terenie Gminy Cedry Wielkie.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.