eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaStworzenie i opracowanie koncepcji kampanii multimedialnej promującej zarządzanie popytem na energię

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-02

Warszawa: Stworzenie i opracowanie koncepcji kampanii multimedialnej promującej zarządzanie popytem na energię
Numer ogłoszenia: 414320 - 2009; data zamieszczenia: 02.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 350368 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Gospodarki, Plac Trzech Krzyży 3/5, 00-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 693 59 45, 693 54 16, faks 022 693 40 07, 693 40 95.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie i opracowanie koncepcji kampanii multimedialnej promującej zarządzanie popytem na energię.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stworzenie i opracowanie koncepcji kampanii multimedialnej promującej zarządzanie popytem na energię skierowanej bezpośrednio do końcowych uSytkowników energii. Zadaniem kampanii jest zmiana zachowań społecznych w zakresie oszczędności energii. Kampania ma być skierowana do trzech grup docelowych: o młodzieS, o osoby z przedziału wiekowego 25-40 lat, o kadra menadSerska małych i średnich przedsiębiorstw. Głównym celem kampanii jest zmiana zachowań społecznych w zakresie oszczędności energii poprzez podniesienie świadomości na temat potrzeby racjonalnego gospodarowania energią, co istotnie przyczynia się do zmniejszenia zuSycia energii i ograniczenia emisji gazów cieplarnianych oraz poprawy konkurencyjności polskiej gospodarki. Cele szczegółowe kampanii to: a) propagowanie wiedzy z zakresu racjonalnego gospodarowania energią, b) upowszechnianie informacji na temat potrzeby zachowań proefektywnościowych (korzystania z efektywnych energetycznie urządzeń, produktów, technologii, itp.), c) kreowanie postaw i zachowań społecznych zmierzających do racjonalnego i oszczędnego korzystania z energii w Syciu codziennym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 152950.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.11.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Business Consulting Sp. z o.o., ul. 1 Maja 88, 40-240 Katowice, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 152950.00
  • Oferta z najniższą ceną: 152950.00 oferta z najwyższą ceną: 248000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.