Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-29
Police: Wykonanie i wymiana
starej stolarki okiennej drewnianej nietypowej na nową z PCV
w budynku mieszkalnym w Policach
Piłsudskiego 12-12a-12b-12c - 110 szt.
Numer ogłoszenia: 41478 - 2008; data zamieszczenia: 29.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, ul. Bankowa 18, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4311350, fax 091 3175037.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.police.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i wymiana starej stolarki okiennej drewnianej nietypowej na nową z PCV w budynku mieszkalnym w Policach Piłsudskiego 12-12a-12b-12c - 110 szt..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i wymiana starej stolarki okiennej drewnianej nietypowej na nową z PCV w lokalach komunalnych i pomieszczeniach wspólnych w budynku mieszkalnym w Policach Piłsudskiego 12-12a-12b-12c - 110 szt.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 16.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w kwocie 1.500 zł (JEDEN TYSIĄC PIĘĆSET zł)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy: nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, zatrudniający co najmniej dwóch pracowników posiadających kwalifikacje do wykonywania robót murarskich, zatrudniający osobę posiadającą uprawnienia budowlane, która będzie kierować robotami, dysponujący co najmniej jednym środkiem transportu do przewozu stolarki, którzy w okresie ostatnich pięciu lat (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności jest krótszy) zamontowali należycie co najmniej 100 szt. stolarki okiennej i przedstawią referencje od min. 3 zamawiających. Ocena spełnienia warunków udziału wg formuły spełnia - nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zestaw dokumentów wymaganych od wykonawców biorących udział w przetargu nieograniczonym na roboty budowlane Wykonanie i wymiana starej stolarki okiennej drewnianej nietypowej na nową z PCV w lokalach komunalnych i pomieszczeniach wspólnych w budynku mieszkalnym w Policach Piłsudskiego 12-12a-12b-12c - 110 szt. 1.Dowód wniesienia wadium. 2.Formularz oferty - zgodnie z otrzymanym wzorem - zał. nr 6. 3.Kosztorys ofertowy na roboty w oparciu o przedmiar robót otrzymany od zamawiającego (zał. nr 4) i ogólną specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 3). 4.Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru potwierdzający, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem). 5.Wskazanie osób uprawnionych do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawców (dla spółek cywilnych - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy o zamówienie publiczne). 6.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8.Oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg zał. nr 7. 9.Polisa ubezpieczeniowa potwierdzająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem. 10.Wykaz zamawiających (wraz z ich pełnymi adresami), dla których wykonawca w okresie ostatnich pięciu lat kalendarzowych (lub w okresie krótszym, jeżeli okres działalności był krótszy) wymienił stolarkę (w tym min. 100 szt. stolarki z pcv) - wg zał. nr 8. 11.Referencje od poprzednich zamawiających, w których zawarte są informacje stanowiące potwierdzenie prawidłowego wykonania zamówień opisanych w wykazie - wg zał. nr 8 (minimum referencje od 3 zamawiających dot. wymiany starej stolarki drewnianej na nową z profili pcv). 12.Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia - wg zał. nr 9, z załączeniem kserokopii uprawnień i kwalifikacji zatrudnionych przez wykonawcę pracowników, którzy będą kierować robotami oraz wykonywać roboty, także ewentualnych podwykonawców. 13.Wykaz i charakterystyka sprzętu, transportu, który będzie użyty do wykonania oferowanego zamówienia - wg zał. nr 9. 14.Określenie części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - wg zał. nr 10. 15.Oferowane warunki gwarancji i serwisu gwarancyjnego - wg zał. nr 11. 16.Prezentacja oferowanej technologii (aprobaty, świadectwa, certyfikaty, foldery producentów, opis oferowanych do wbudowania materiałów i wyrobów). Informacje powyższe powinny być udzielone na piśmie. Każda informacja powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do podpisywania ofert i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy pod rygorem nieważności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. udzielona gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.police.pl/przetargi_zgkim.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji elektronicznej można uzyskać na stronie internetowej http://www.police.pl/przetargi_zgkim.html, w wersji drukowanej można otrzymać w siedzibie ZGKiM Police,.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 08:00, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w sekretariacie ZGKiM Police, ul. Bankowa 18..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POLIC
więcej: przetargi w Policach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Zbigniewa Herberta 1/16, Al. Ossolińskich 3A/13 i Jagiellońskiej 38/10 Bydgoszczy zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Wymiana okien w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Wł. St. Reymonta w Dobryszycach
- 79/PA/2024 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) w Bydgoszczy zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- 77/PA/2024 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) przy ul. Nakielskiej 60 lok. 15, ul. Kiedrowskiego 2 lok. 20 oraz przy ul. T. Bora - Komorowskiego 10 lok. 100 w Bydgoszczy
- Dostosowanie aranżacji Pawilonu MSN do nowych potrzeb użytkownika
- "Remont budynku wielorodzinnego przy ul. Niepodległości 175 Wałbrzychu"
więcej: Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.