To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-11
Zawiercie: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego
dla zadania pn. Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej) wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postępowania scaleniowego dla wsi Niegowoniczki
Numer ogłoszenia: 414800 - 2013; data zamieszczenia: 11.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 370744 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Zawierciański, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 67 107 10 do 12 wew. 551, faks 32 67 219 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania pn. Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej) wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postępowania scaleniowego dla wsi Niegowoniczki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sprawowanie funkcji inspektora nadzoru budowlanego dla zadania pn.: Budowa lub przebudowa (remont drogi istniejącej), wydzielonych w ramach postępowania scaleniowego, dróg dojazdowych do gruntów rolnych i leśnych oraz dojazdów do zabudowań gospodarczych poszczególnych uczestników postępowania scaleniowego dla wsi Niegowoniczki realizowanego w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice-Niegowoniczki-Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013. Zakres zadania, nad którym sprawowany będzie nadzór, obejmuje remont dróg o łącznej długości ok. 6630 m położonych na terenie wsi Niegowoniczki, gmina Łazy w powiecie zawierciańskim. W stanie istniejącym są to drogi gruntowe nieutwardzone lub częściowo utwardzone. Parametry techniczne remontowanych dróg: Szerokość jezdni - do 6 m Promienie łuków poziomych - 150 m Promieni łuków pionowych - 300 m Kategoria obciążenia ruchem dróg - KR1 Pochylenie poprzeczne: - pochylenie poprzeczne jezdni o nawierzchni asfaltowej - daszkowe 2% - pochylenie poprzeczne jezdni gruntowej - jednostronne - 4% Do obowiązków Inspektora należy w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli i sprawdzanie zgodności realizacji robót z dokumentacją (przedmiarem robót), przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) organizowanie prac związanych z nadzorem w sposób nie powodujący zbędnych przerw w realizacji robót przez Realizującego, 3) systematyczne dokonywanie wpisów do dziennika budowy, 4) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i używanych materiałów, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych lub niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) sprawdzanie czy użyte materiały posiadają niezbędne atesty, świadectwa i certyfikaty, 6) podejmowanie decyzji o dopuszczeniu do użycia materiałów i sprzętu, 7) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 8) ustalenie we współpracy z Realizującym harmonogramu rzeczowo - finansowego robót 9) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń dotyczących: wykonywania prac, dokonywania poprawek, ponownego wykonywania wadliwie wykonanych robót, usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, oraz żądanie przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 10) wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej, uzyskania zgody projektanta na zmiany, 11) uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań, 12) udzielanie Realizującemu informacji, wyjaśnień i wskazówek dotyczących wykonania zamówienia w zakresie robót budowlanych 13) udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego, 14) złożenie Zamawiającemu przed końcowym odbiorem robót budowlanych pisemnego raportu z realizacji przedmiotu umowy, 15) kontrolowanie stosowania przez Realizującego przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego, zasad BHP oraz wydawane poleceń w tym zakresie, 16) wstrzymanie robót w przypadku prowadzenia ich niezgodnie z umową, projektem lub właściwymi w tym zakresie przepisami (BHP, ppoż. itp.) 17) ustalanie metod obmiaru robót oraz uczestniczenia przy dokonywaniu obmiarów robót przez Realizującego, 18) kontrolowanie wytwórni materiałów, prefabrykatów mas bitumicznych w celu sprawdzenia zgodności i akceptacji stosowanych metod wytwarzania, 19) kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów oraz uporządkowania miejsc po zakończeniu robót, zlecanie Realizującemu przeprowadzenia dodatkowych badań materiałów budzących wątpliwości co do ich jakości, 20) sprawdzanie wykonanych robót i powiadamianie Realizującego o wykrytych wadach oraz poświadczanie usunięcia wad przez Realizującego, a także ustalanie rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych, 21) stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości dokumentacji powykonawczej i przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego w celu ustalenia terminu ostatecznego odbioru robót oraz uczestniczenie w odbiorze, 22) poświadczenie terminu zakończenia robót, 23) sprawdzenie i potwierdzenie zakresu rzeczowego i finansowego wykonanych prac przed ich odbiorem, 24) bieżące informowanie Zamawiającego o wszelkich problemach związanych z realizacją inwestycji, 25) udział w przeglądach dróg w okresie 60 miesięcznej gwarancji udzielonej Zamawiającemu przez Realizującego roboty budowlane i wydawanie opinii w sprawie usterek; udział w obiorach wykonanych prac w czasie okresu gwarancji, 26) decydowanie o konieczności przedłużenia terminów wykonania poszczególnych etapów prac budowlanych po stosownych konsultacjach z Zamawiającym, 27) zatwierdzenie wartości robót do wypłaty dla Realizującego 28) zatwierdzenie przejściowych rozliczeń i przekazywanie ich Zamawiającemu wraz z wszystkimi załącznikami, 29) zatwierdzenie końcowego rozliczenia i przekazanie go Zamawiającemu wraz z wszystkim załącznikami, 30) sprawdzanie wszystkich dokumentów związanych z końcowym rozliczeniem oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do przejęcia całości robót, 31) po zakończeniu okresu gwarancji, i usunięciu usterek i szkód, Wykonawca dokona odbioru pogwarancyjnego i sporządzi protokół odbioru pogwarancyjnego z kopią dla Zamawiającego podając datę, w której Realizujący zakończył swoje obowiązki wynikające z okresu gwarancji, 32) sprawdzenie wszystkich dokumentów związanych z odbiorem ostatecznym robót oraz zgłoszenie Zamawiającemu gotowości dokonania odbioru końcowego, 33) w przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją, a stanem faktycznym w terenie Inspektor nadzoru jest upoważniony do rozstrzygania takich problemów przy ewentualnej bezpośredniej konsultacji z Projektantem i Zamawiającym, 34) inne zadania wynikające z przepisów prawa 35) udział w pracach komisji przetargowej przy wyborze Realizującego roboty budowlane.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt realizowany w ramach operacji pn. Scalanie gruntów rolnych na obiekcie obejmującym trzy wsie Niegowonice-Niegowoniczki-Grabowa w gminie Łazy Powiat Zawierciański dot. działania Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalenie gruntów objętego PROW na lata 2007-2013..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Specjalistyczne Biuro Inwestycyjno - Inżynierskie PROSTA-PROJEKT, Piotrkowice ul. Kielecka 37, 26-020 Chmielnik, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68959,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 18942,00
Oferta z najniższą ceną: 18942,00 / Oferta z najwyższą ceną: 76186,20
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Budowa drogi nr 4b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Rudniki gmina Włodowice
- Budowa drogi gminnej - droga nr 2b - odc. 1 i odc. 2 w ramach prac poscaleniowych w obrębie Turza gmina Łazy
- Uporządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie zabytkowego dawnego osiedla robotniczego Towarzystwa Aukcyjnego w Zawierciu
- Uporządkowanie infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie zabytkowego Osiedla TAZ w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowoczesnego systemu odbioru i zarządzania odpadami komunalnymi w gminie Śrem
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót w podziale na 2 części.
- Termomodernizacja Powiatowego Centrum Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej w Ełku
- Odnowienie tynków i okładzin architektonicznych w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia. Odnowienie tynków i okładzin w zabytkowym budynku Namysłowskiego Centrum Zdrowia - etap II.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej nad realizacją inwestycji pn. "Budowa Domku Pilota".
- Budowa przedszkola wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Brzóski-Falki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.