To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-12-19
Suwałki: Wyposażenie w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne w Zespole Szkół nr 3 w Suwałkach
Numer ogłoszenia: 415112 - 2014; data zamieszczenia: 19.12.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 391486 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół nr 3 w Suwałkach, ul. Szpitalna 66, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 567 80 63, faks 87 567 80 63.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne w Zespole Szkół nr 3 w Suwałkach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie w sprzęt szkolny i pomoce dydaktyczne w Zespole Szkół nr 3 Szkole Podstawowej nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 części: 2.1. Część 1. Sprzęt multimedialny i elektroniczny 2.2. Część 2. Sprzęt sportowy 2.3. Część Pomoce dydaktyczne- komputerowe 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2.1 i 2.2 i 2.3 do siwz (formularze cenowe). 4. Wykonawca musi zapewnić na swój koszt załadunek transport i rozładunek dostarczonych materiałów. 5. Miejsce realizacji zamówienia - dostawa w godzinach 9:00-14:00 do siedziby Zamawiającego ul. Szpitalna 66, 16-400 Suwałki. 6. Oferowane przedmioty muszą być nowe i spełniać parametry określone w SIWZ. Użyte w opisie przedmiotu zamówienia oraz w formularzu cenowym nazwy wyrobów i elementów, które wskazują lub mogłyby kojarzyć się z określonym producentem lub firmą, nie mają na celu preferowania wyrobu lub materiałów danego producenta lub wskazywać na wyrób, materiał lub element, które powinien posiadać cechy - parametry techniczne i jakościowe nie gorsze od podanego w załączniku nr 2 do SIWZ 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych z zastosowaniem innych materiałów i urządzeń niż opisane znakiem towarowym i/lub nazwą producenta pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, eksploatacyjnych i jakościowych nie gorszych od założonych w w.w załączniku. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne pod rygorem odrzucenia oferty. 8. Co najmniej 2 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić telefonicznie Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu. 9. Termin płatności - do 30 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego w formie przelewu na konto Wykonawcy podane w fakturze. 10. KOD CPV 39162100-6 pomoce dydaktyczne, 32322000-6 - urządzenia multimedialne, 37400000-2 - artykuły i sprzęt sportowy, 48190000-6 - pakiety oprogramowania edukacyjnego.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy 48.19.00.00 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: 2.1. Część 1. Sprzęt multimedialny i elektroniczny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- 2. Łukasz Zyśk AV Concept, 07-320 Małkinia Górna, Kańkowo 113b, Kańkowo 113b, 07-320 Małkinia Górna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6320,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7693,65
Oferta z najniższą ceną: 7693,65 / Oferta z najwyższą ceną: 16482,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: 2.2. Część 2. Sprzęt sportowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Celina Wróblewska KOMETKA ul. Hetmańska 55, 15-727 Białystok, Hetmańska 55, 15-727 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4176,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4986,00
Oferta z najniższą ceną: 4986,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: pomoce dydaktyczne - komputerowe:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Łukasz Zyśk AV Concept, 07-320 Małkinia Górna, Kańkowo 113b, Kańkowo 113b, 07-320 Małkinia Górna, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2043,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2630,00
Oferta z najniższą ceną: 2630,00 / Oferta z najwyższą ceną: 2884,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego stanowiącego wyposażenie bazy edukacyjnej Wigierskiego Parku Narodowego
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap II
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Dostawa sprzętu i urządzeń, poprawiających ergonomię pracy pracowników ROPS w Toruniu
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
- Dostawa defibrylatorów treningowych AED - 2 sztuki w ramach projektu "Kompetencje pracowników rynku pracy"
- Dostawa pomocy dydaktycznych, w ramach projektu pt. "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek".
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.